DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 10 April 2013

POSTER PAPA GOMO MUNAFIK CALON PARLIMEN P.44 PERMATANG PAUH SUDAH DIKELUARKAN... KAH KAH KAH !

Ini gambar yang gua dapat dari FB... tak pasti gua sama ada ianya dikeluarkan oleh PAPAP GOMO MUNAFIK tu atau pihak lain... tapi kalau betul ianya dikeluarkan oleh  PAPA GOMO MUNAFIK tu bermakna TELAHAN gua yang mengatakan ada INDIVIDU lain akan MENYAMAR sebagai beliau adalah TEPAT... kerana mana mungkin beliau ADA TELOR untuk mendedahkan IDENTITI sebenar beliau dengan RM RATUS JUTA SAMAN yang sedang menanti beliau... sebab itu semasa Datuk Husam Musa menyaman beliau dan PERTUDUHAN MAHKAMAH dibacakan tidak mengaku yang blog PAPA GOMO adalah kepunyaan beliau beb... kah kah kah !.

Apa macam beb... sekarang lu orang YAKIN tak yang beliau ni BACUL SEBABCUL nya... hanya BERANI MENYALAK seperti ANJING BELAAN UMNO... kalau lu orang masih lagi PERCAYA yang PERJUANGAN beliau  adalah demi untuk AGAMA BANGSA dan NEGARA ada baiknya lah lu pergi MAMPOS dengan TERJUN dari paling tinggi bangunan PWTC KANDANG UMNO tu... sebab HIDUP pun TAK GUNA beb... kerana boleh DIPERBODOHKAN hanya oleh BEKAS POLIS TRAFIK MAKAN RASUAH RM400... apa STANDARD lah lu orang punya PEMIKIRAN ni beb... kah kah kah !.

Memang tahap PEMIKIRAN MANUSIA adalah BERBEZA satu sama lain... tetapi jangan sampai diletak DIBAWAH PEMIKIRAN BUDAK BAWAH UMUR beb... kalau BUDAK BAWAH UMUR pun ada STANDARD dia orang sendiri kalau dia orang BELAJAR... buktinya NAJIS MUGHALAZAH pun mereka lagi PANDAI dari ULUL AMRI UMNO Datuk Seri Haji Najib (DSHN)... ini bukan FITNAH beb... TAK PERCAYA lu orang tanya sendiri dengan DSHN tu... jadi tak kan lu orang yang dah DEWASA dan ada yang dah nak MASUK KUBUR pun masih boleh DIPERBODOHKAN oleh PAPA GOMO MUNAFIK tu beb... malu lah beb dengan BUDAK BAWAH UMUR
tu... kah kah kah !.

Gua tengok rupa MAMAT yang dalam POSTER tu tak ada lah sangat seperti MELAYU SEJATI pun beb... IRAS-IRAS rupa BANGLA dan PAKISTANI pun ada... kah kah kah... mana lah PAPA GOMO MUNAFIK kutip MAMAT tu beb... mungkin MAMAT ni antara KETURUNAN WARGANEGARA EXPRES yang dapat IC dimasa PROJEK IC Tun Madey kot... itu AGAK-AGAK gua aje le beb... sebab MAMAT nampak MUDA lagi... jadi kerana itu gua kata beliau KETURUNAN WARGANEGARA EXPRES beb... yang mana MAK BAPAK beliau yang mendapat KEWARGANEGARAAN semasa itu dan beliau adalah WARIS daripada WARGANEGARA EXPRES tersebut... kah kah kah !.


hemmmmm..... pada munafik-munafik yang sokong papa gomo munafik tu... sebenarnya taraf dan standard lu orang pun sama dengan beliau beb... cuma beliau tu diitiraf oleh pemimpin umno sedangkan lu orang hanya seperti pelacur murahan yang dah tak laku... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

6 ulasan:

  1. Waktu lunch tadi aku ke Pan Pacific untuk bertemu kawan. Penuh persekitaran hotel tersebut kerana gerombolan seramai lebih seribu orang dipanggil bagi merancang strategy memenangi PRU13. PAPAGOMO pun ada sama, tengah rancak berbincang dengan sekumpulan pemimpin Pemuda yang rata-rata memiliki wajah tukang pecah rumah.......hebat Mamat sekor ni.....betul-betul jadi anjing peliharaan ni.....

    BalasPadam
  2. lembu-lembu ganas samseng ni semua kerja HANYA demi wang ! ABU SAHAJA penyelamat negara !

    BalasPadam
  3. kah, kah, kah.
    lawak betul gambar poster tu,
    sape le anak haram tu,
    macam muka bapa Mat Indera Sipejuang je.

    BalasPadam
  4. umno pukimak haramjadah,Jumaat, April 12, 2013 2:14:00 PTG

    bukan macam muka bapak lu ke tanpa nama 11:12, bukan ke yang anak haram tu kebanyakan nya ada dalam umno dirr... lu lupa kot, atau lu pun sama jenis dengan anak haram umno tu, ha ha ha

    BalasPadam
  5. bro..
    Ada sekor lagi Lahanat Anjing Umno Haram Jadah jadi duri dalam dagung bbdk blogger PR ni.. Nama Mamat Lahanat Anjing Haram Jadah tu ialah Azmi @ A p A lancau.. ko baca posting lahanat tu lebih kurang SAMA banyak dgn kawan baik dia si Anjing Bangsat Gomo HaramJadah tu..

    Terbaru.. dia makin kuat sebar fitnah kat pemimpin PR dgn tanpa segan silu Si Anjing A P A lancau ni duk sebar..

    Aku CABAR dia tarik balik artikel fitnah dia kata kat Husam Musa - Cikgu Pa dan TokGuru Nik Aziz tu.. ITU PUN KALAU SI A P A lancau ni manusia la.

    Helo ApA Lancau.. ko TAU tak CERITA 2-3 org bdk AMK yg kena tangkap kat ganu tu TIDAK UJUD?.

    PDRM tganu CONFIRMED tiada sebarabg tangkapan!!!

    Ini semua mmg mainan FITNAH ANJING ANJING BANGSAT ANAK HARAM UMNO YG TAKDA MARUAH!!

    APA Lancau.. kalau ko tak MINTA MAAF dgn pembaca blog ko tu, bermakna, ko mmg MANUSIA TIADA MARUAH yg menipu dan memfitnah utk kuasa..

    Khaaak Tuiio in advance utk ko.. Anjing umno mmg tptnya di Tapak Kasut..

    BERANI ka lu A P A lancau betsih kan MARUAH Bangsa Haram Jadah ko tu!!!

    SIAL la manusia BANGSAT mcm ni ada di dunia ni

    BalasPadam
  6. muka jambu jer.....silap2 sudah kena liwat dgn najib .....rosmah pun tlong isap kot...hahahahhaah......lpas 2 main belakang anak rosmah............keturunan yahudi papagomo ini...............

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....