DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 9 April 2013

NOH OMAR KATA RAKYAT SELANGOR SUDAH SEDAR SIAPA PR... KAH KAH KAH !

Kalau mengikut kata Timbalan Pengerusi Umno Negeri Selangor Datuk Seri Noh Omar yang juga merangkap MENTERI SERBA BOLEH... iaitu LEMBU boleh... UDANG boleh... BENIH PADI boleh... dan tak lupa juga LINTAH pun boleh...  pendek kata semua nya BOLEH lah beb... yang tak boleh hanya lah bagaiman cara nak PERBANYAKKAN PENTERNAKAN AYAM supaya HARGA AYAM MURAH... "5 tahun dibawah PEMERINTAHAN PEMBANGKANG diterajui oleh PKR telah membuat RAKYAT SELANGOR mula SEDAR akan KEPINCANGAN hasil KEGAGALAN URUS TADBIR Kerajaan Negeri... oleh kerana tidak mahu RAKYAT SELANGOR terus DIPERDAYA maka Barisan Nasional (BN) akan BANGKIT MERAMPAS kembali Negeri Selangor pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti "... pergghhhh... ini namanya SAKI BAKI PENYAMUN yang masih BERNYAWA IKAN mencari PERNAFASAN beb.

Biasanya gua akan GELAK KETAWA bagi setiap hujung rangkap ayat beb... kalau MAKI HAMUN dan FITNAH boleh APA HAL pulak GELAK KETAWA tak boleh... sebab itu menandakan betapa GUMBIRA nya hati gua beb... tapi kali ini puas gua nak GELAK tapi tak boleh jugak beb... bukan saja TAK BOLEH GELAK malahan gua rasa perut gua pulak yang jadi SENAK dan MEMULAS-MULAS... mana kala TEKAK gua pulak tiba-tiba jadi LOYA nak TERMUNTAH... bagi gau MUNTAH dulu boleh tak beb... tolong lah beb tak tahan betul ni ok... hu wekkkkkk... tuihhhhhh... kah kah kah... DASAR MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI lah lu ni Noh Omar oiiii... ada hati jugak lu nak MEMPERBODOHKAN RAKYAT SELANGOR yang SUDAH CERDIK ya beb... kah kah kah !.

Tapi apa-apa pun cakap Noh Omar tu ada BETULNYA beb... memang betul apa yang beliau katakan bahawa RAKYAT SELANGOR SUDAH SEDAR SIAPA PR dan SIAPA UMNO/BN... setidak-tidak nya kalau nak DIBANDINGKAN cara MENTADBIRAN diantara PR dan UMNO/BN memang jauh BERBEZA beb... satu pihak akan MENGHABIS SELAGI APA YANG ADA dan satu lagi BERHATI-HATI dalam setiap PERKARA yang hendak DILAKSANAKAN... kan ke BERBEZA tu beb... dimana pihak yang satu tu akan MENGAHABISKAN APA YANG ADA SELAGI BOLEH atau kalau dalam ISTILAH MAKAN bukan hanya KENYANG tapi SAMPAI TERMUNTAH-MUNTAH... mana kala yang satu lagi mungkin nampak LEMBAB atau TIDAK GELOJOH tapi RAKYAK SELANGOR tahu yang HARTA RAKYAT tidak dibuat seperti HARTA MAK BAPAK dia orang... kah kah kah !.

Lu SEDAR ke tidak Noh Omar oiiii... lu tahu tak yang sekarang ni bukan lagi zaman naik KERETA LEMBU NFC beb... sebab LEMBU NFC pun dah DUDUK KONDO... tapi cara lu nak MEMPERBODOHKAN RAKYAT SELANGOR seolah-olah lu nak buat macam mana lu buat pada Penyokong Umno yang BEBAL MELANTUN-LANTUN tu... yang apabila lu bercakap aje dia orang akan umGoK-umnGoK... kah kah kah... lu tu kalau bercakap hanya pada PENYOKONG UMNO/BN yang ada kat SAWAH SEMPADAN TANJUNG KARANG atau pun yang ada kat UJUNG PERMATANG rasa nya boleh jugak lah kot... sebab dia orang adalah PENYOKONG UMNO yang BEBAL MELANTUN-LANTUN... tapi bila lu bercakap dengan sesebuah AKHBAR atau pun PORTAL BERITA dan  kemudian nya disiarkan pulak di ALAM MAYA jawapnya memang diketawakan aje lah beb... kah kah kah !.

Tolong lah JAWA-JAWA, BANJAR-BANJAR dan MELAYU-MELAYU yang ada kata Kawasan Tanjung Karang tu... usah lah lu dengar dan percayakan NGOMONG-NGOMONG KOSONG dari Noh Omar tu beb... dari tahun 1999 lagi dia dah MENIPU lu orang... tak kan sampai ketahun 2013 ni pun lu orang masih nak DITIPU oleh beliau beb... kalau dikira dari tahun 1999 hingga ketahun 2013 bermakna sudah 14 tahun lu orang kena TIPU dengan beliau... itu baru beliau seorang beb... belum lagi dikira kena TIPU dengan yang lain-lain nya sebelum itu... ya lah selama mana Parlimen Tanjung Karang UJUD selama itu lah lu orang kena TIPU dengan Pemimpin Umno/Bn... kalau dikawasan BANDAR yang boleh dikatakan semua ada pun masih mahu mencari lagi satu KERAJAAN yang TELUS iaitu yang bukan MENIPU atau membuat sesuatu TANPA KEIKHLASAN... sepatutnya lu orang lagi BERHAK untuk mencari sesuatu yang lebih BAIK lah beb... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... dari parlimen belum terbubar sampai lah kepada parlimen dibubarkan... cuba lu orang tanya apa cerita tender lembu nfc yang dikatakan akan dibuat tender semula tu beb... ini lah dia perangai haprak pemimpin umno/bn terutama nya haji najib wassatiyah... konon nya tranformasi kerajaan lah... hakkkk tuihhhhh dasar penipu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. dia x salah memang rakyat selangor dah sedar siapa PR dan siapa BN...tggu plihanraya nnti kita tahu apa kata rakyat

    BalasPadam
  2. Memang rakyat Selangor semua sedar PR adalah yang lebih baik dari BN. Dan rakyat nakkan PR terus menerajui Selangor

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....