DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 28 April 2013

HISHAMMUDDIN AUW AUW AUW... DENGAR SINI HUSAM MUSA NASIHATKAN LU BEB... KAH KAH KAH !

Kata Husam Musa lebih kurang begini "ITU BUKAN ISUNYA... ISUNYA SUDAH TIGA HARI JENAYAH BERLAKU... KITA MASIH TAK DAPAT TAK DAPAT TANGKAP PENJENAYAH TERBABIT JUGA... JADI SAYA CADANGKAN KEPADA BELIAU (AUW AUW AUW)... FOKUS KEPADA PENJENAYAH TERSEBUT... JANGAN JADIKAN INI SATU ISU... NANTI PENJENAYAH PULA BERGELAK KETAWA"... cuma Husam Musa tak kata lah macam yang gua kata bahawa lu tu LEMBAB dan TERHEGEH-HEGEH mengalahkan Auw Auw Auw yang ada kat Kawasan Parlimen P.153 SEMBRONG... lu tahu tak beb...  kah kah kah !. sumber SH

Kalau lu Menteri SEMENTARA Keselamatan Dalam Negeri (KDN) Datuk Seri Hishammuddin Husein TAK FAHAM atau pun ISI PERUT yang BEBAL MELANTUN tu pun TAK FAHAM... mari sini gua TERANGKAN apa MAKSUD yang dikatakan Datuk Husam Musa CALON PR/PAS Kerusi Parlimen P.125 PUTRAJAYA tu... ERTINYA lu kalau dah TAK BOLEH nak buat KERJA dengan FOKUS ada lebih nya lu LETAK JAWATAN aje sebagai Menteri SEMENTARA KDN beb... kerana nya ADA atau pun TAK ADA nya lu SAMA AJE... bahkan TAK ADA lu LEBIH BAIK lagi... sebab DUIT RAKYAT TAK HABIS untuk membayar GAJI lu serta PENGAWAL KESELAMATAN lu sebagai Menteri KDN tapi HASIL KERJA lu seperti TELOR SEPUPU lu iaitu TAK ADA TELOR... harapkan SLOGAN aje yang BERDEGAR-DEGAR tapi HABUK TARAK pun beb... kah kah kah !.

HUSAM MUSA
Dulu bila RAKYAT BERSUARA mengatakan yang JENAYAH MENINGKAT lu INGAT tak apa yang lu kata... lu kata INDEK JENAYAH MENURUN... dan adalam KPI yang ENTAH keberapa lu mengatakan yang NKRA TERBARU akan menumpu kepada PERSEPSI RAKYAT TERHADAP JENAYAH... yang mana SEOLAH-OLAH rakyat bodoh kerana TAK DAPAT BEZAKAN yang mana JENAYAH yang BUKAN JENAYAH... maka ianya pun DISOKONG lah oleh MACAI-MACAI lu yang kat KDN serta NGO-NGO yang menjadi BARUA UMNO... dengan kata-kata MALAYSIA NEGARA PALING SELAMAT LAH... TAK NEGARA YANG PALING SELAMAT DALAM DUNIA SELAIN MALAYSIA... sehinggakan KEMUNCAK kepada itu PENGGANAS SULU yang MENCEROBOH LAHAD DATU pun lu katakan BUKAN PENGGANAS atau MILITAN pada AWAL nya... kah kah kah !.

Perangai lu ni SEBIJI macam Perangai MAK BAPAK UMNO iaitu INGGERIS PENJAJAH beb... yang MENUDUH RAKYAT yang DIJAJAH sebagai PENGKHIANAT apabila MENENTANG PENJAJAHAN bagi MENGHILANGKAN DOSA MENJAJAH... macam lu jugak lah yang TAK MAMPU untuk menjaga KESELAMATAN RAKYAT tapi masaih mahu menjadi MENTERI KDN... kemudian MENUDUH pulak Husam Musa MENGHINA KAKITANGAN AWAM... apa STANDARD lah lu punya cara BERPOLITIK ni beb... malu lah dengan dengan sesama ISI PERUT UMNO yang lain kalau ya pun lu TAK MALU pada RAKYAT MALAYSIA KESELURUHAN... sekali lagi gua PELIK dan HERANNNN macam lah lu boleh TERPILIH sebagai Naib Presiden Umno ni ya... tak ada ke yang lain lebih BIJAK daripada lu HISHAMMUDDIN oiii... kah kah kah !.

Kalau ini lah orang yang akan menjadi Perdana Menteri jawapnya HANCUSSSS Malaysia ni beb... sebab untuk beliau menjadi antara CALON memang dah ada beb kepada ISI PERUT UMNO... andai kata yang yang DUA diatas Naib Presiden Umno tu JALAN CEPAT... sudah semestinya beliau adalah PEMANGKU nya beb... sebab beliau lah yang mendapat UNDI TERTINGGI dalam ketiga-tiga Naib Presiden Umno... kalau dah beliau yang mendapat UNDI TRETINGGI dalan Naib Presiden Umno... cuba lah lu bayangkan bagaiman pulak TAHAP PEMIKIRAN yang DUA lagi Naib Presiden Umno tu beb... adoiii hai... sudah lah sekarang ni ada Perdana Menteri pun jenis yag TAK ADA TELOR yang HEBAT hanya dengan SLOGAN-SLOGAN MAUT... DEMOKRASI TERBAIK lah tapi bila DICABAR BERDEBAT terus kata DEBAT BUKAN BUDAYA KITA... kah kah kah !.


hemmmmm..... macam mana beliau nak fokus beb... sedangkan tidak ada pilihan raya pun beliau tak boleh fokus ini kan pulak dalam musim pru13... lagi lah beliau tak boleh fokus sebab sekarang ni beliau sedang sibuk menjual temberang kat kawasan parlimen p.153 sembrong beb... harap-harap pengundi sembrong dah cerdik beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

8 ulasan:

  1. semalam dlm tv masa dia ckp pasal benda ni dia dikelilingi oleh india2 ingatkan nape.... rupanya ada acara pecah tanah untuk bina kuil.... laaahaiii...kesian terkial2 dia guna jentolak tu....

    BalasPadam
  2. yang sorang telur tembelang..
    yang sorang lagi telu 3/4 masak hahahha

    BalasPadam
  3. bezanya antara orang cerdik dengan tidak cerdik......hidup rakyat.UNDILAH PR

    BalasPadam
  4. Jangka hayat BN hanya tinggal beberapa hari saja lagi.. bersiap sedialah untuk PR perintah Malaysia.. Ini kalilah..

    BalasPadam
  5. dia ni mmg x layak pn jd menteri xda tokoh langsung

    BalasPadam
  6. masalahnya, melayu johor masih berjaya diperbodoh dan diperlembukan oleh pemimpin2 umno.
    melaun ni dijangka akan terus berjaya mempertahankan kerusi kerana disokong oleh melayu2 yg sokong umno membuta tuli tanpa mengkaji fakta.
    negara lain dah maju jauh tinggalkan kita kerana berjayanya umno memperbodohkan org2 melayu terutamanya di johor.
    namun kita tak perlu risau sangat, laluan ke putrajaya dah semakin terang kerana pengundi cina yg cerdik dan pengundi baru yg celik ilmu dan fakta akan memihak kepada pakatan rakyat. senario ini akan menyaksikan banyak kerusi parlimen bn di johor dan seluruh negara akan beralih kepada pr.. in sya allah.

    BalasPadam
  7. Yang aku hairan bila setiap kali rakyat tegur dan bagi pandangan, serta komen maka, puak2 yang hidung tinggi ni akan kata "ITU CUMA PERSEPSI"....Asyik2 "PERSEPSI.....PERSEPSI....PERSEPSI".
    Apa.....rendah sangat ka taraf rakyat sampai tidak mahu menghargai pendapat rakyat.

    BalasPadam
  8. Dorang ni keturunan bangsawan yg turun dari langit sbb tu suara rakyat marhaen cam kita ni langsung tak diguna pakai....kesimpulannya PRU 13 nilah peluang utk kita timbus dorang ni dlm tanah supaya golongan ni takkan timbul pd masa hadapan. Ini kalilah....HIDUP RAKYAT!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....