DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 18 April 2013

(DOKUMEN) JENAYAH WANG HARAM CALON BN PRU13 SELANGOR DATUK SERI MOHD ZAIN DIBONGKAR KEMBALI !

Masak lah lu Datuk Seri Mohd Zain oiiii... kali ini Calon PR/PKR Parlimen SUBANG pulak yang MENGUNKIT kisah JENAYAH WANG HARAM lu tu beb... jangan ingat orang DAH LUPA beb... kisah ini dulu pun sudah dikeluarkan dan gua pun dah keluarkan dalam ARTIKEL yang lepas berserta DUKUMEN berkaitan sekali baca sini... namun mungkin ada diantara lu orang yang TAK PERNAH TENGOK DUKUMEN tersebut... oleh kerana R.SIVARASA membangkitkan kembali kisah tersebut jadi gua pun TUMPANG SEKAKI lah beb bagi MENAMBAH PERISA KISAH tersebut... lu orang tengok lah sendiri beb... kah kah kah !.

Kepada RAKYAT MALAYSIA yang akan mengundi dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti... lu orang PIKIR-PIKIR lah beb... apakah GEROMBOLAN PENYAMUN seperti ini yang dah TERBUKTI dari DULU KINI dan SELAMANYA untuk lu orang AMANAHKAN menjadi PEMERINTAH di Selangor dan Malaysia beb... CERITA MENYAMUN HARTA RAKYAT bukan FITNAH beb... cuma ada yang TERSANGKUT dan dapat DIBUKTIKAN namun MASIH BEBAS MENIKMATI HASIL SAMUNAN walaupun sudah DIDAPATI BERSALAH... tak KURANG juga yang TERLEPAS dan BERNIAT untuk MENYAMUN lagi beb... kah kah kah !.

Kerana apa ini semua boleh TERJADI beb... ini karana lu orang terutamanya ORANG MELAYU MUDAH LUPA akan PERBUATAN BANGSAT yang dia orang lakukan... kemudian lu orang DINYANYIKAN dengan LAGU-LAGU BERBAU SYURGA yang konon nya hanya Umno/Bn sahaja yang MAMPU menjaga KETUANAN MELAYU... tanpa Umno/Bn NASIB ORANG MELAYU akan MALANG atau pun MAMPOS DIBUMI SENDIRI... seperti NASIB ORANG MELAYU yang DUDUK di Negeri-Negeri dibawah Pakatan Rakyat (PR) selepas PRU12 Tahun 2008 tu... lu orang tengok berapa banyak ORANG MELAYU yang dah MAMPOS beb... kah kah kah !.

sumber KD















hemmmmm..... Sudah-sudah lah ditipu oleh pemimpin umno/bn tu beb... tak kan dari muda sampai ke tua pun masih lagi nak kena tipu... dah lah tu yang menipu pulak tu pun bukan nya gak melayu tulin beb... tapi yang pelik nya banyak betul melayu tulin bangang yang percayakan kata-kata beliau... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....