DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 28 Mac 2013

(VIDEO) PATUTLAH PAPA GOMO NI BERANI GILA BABI RUPANYA DENGAN PEMIMPIN UMNO MACAM ADIK ABANG BEB... KAH KAH KAH !

Pergggghhhh... patut lah PAPA GOMO BANGSAT ni BERANI GILA BABI beb... lu orang tengok aje le macam mana punya RAPAT nya beliau dengan PEMIMPIN TERTINGGI UMNO... seperti yang ditunjukan oleh Datuk Husam Musa ni... serupa ADIK ABANG beb gua cakap lu... Ini macam punya RAPAT selagi UMNO TAK MAMPOS selagi itu lah BANGSAT ni BERMAHARAJALELA menayangkan VIDEO LUCAH beb... walaupun sebagai BEKAS POLIS TRAFIK MAKAN RASUAH yang didapati BERSALAH beliau tetap STEADY dan masih boleh menjadi PENGARAH kepada KL POS beb... hebat lah lu GOMO... gua betul-betul TABIK SPRING lah dekat lu toinng... toinng... toinng... kah kah kah !.

Sebab itu lah PAPA GOMO BANGSAT ni MATI-MATIAN nak MEMPERTAHANKAN UMNO dari MAMPOS beb... dan begitu jugak lah dengan PEMIMPIN UMNO beb yang BUAT-BUAT BODOH aje walaupun BANGSAT tu MENCIPTA BERBAGAI FITNAH... mungkin ada yang kata kalau itu FITNAH kenapa TAK SAMAN beliau... tapi bagaimana pulak dengan VIDEO LUCAH yang beliau SIARKAN... apakah itu bukan satu KESALAHAN... apakah dengan SLOGAN yang berbunyi DEMI AGAMA BANGSA dan NEGARA telah membuatkan semuanya jadi HALAL... kalau itu boleh kenapa pulak RAFIZI tak boleh beb... kah kah kah !.

Sedangkan RAFIZI jugak MENDEDAHKAN sesuatu yang boleh dikatakan demi AGAMA  BANGSA dan NEGARA yang SUDAH JELAS ADA PENYELEWENGAN dalam PROJEK LEMBU NFC DUDUK KONDOMINIUM... tak kan lu orang sebegitu BODOH sampaikan TAK FAHAM apa yang dimaksudkan dengan demi AGAMA BANGSA dan NEGARA beb... namun beliau tetap jugak DIDAKWA dibawah AKTA BAFIA kerana PENDEDAHAN tersebut yang melibatkan AKUAN BANK... tapi TIDAK kepada PAPA GOMO BANGSAT PENYIAR VIDEO LUCAH... kerana APA... kerana BANGSAT ni RAPAT dengan PEMIMPIN TERTINGGI UMNO tak begitu beb... kah kah kah !.

RAPAT nya BANGSAT ni dengan PEMIMPIN TERTINGGI UMNO sehingga KAPAL SELAM SCORPENEN pun beliau pernah MENYELAM sekali beb... pada hal SIAPA beliau beb... sudah lah bukan WARTAWAN... ditambah lagi BEKAS POLIS TRAFIK MAKAN RASUAH... yang sudah tentu KRIDIBILITI beliau AMAT DIRAGUKAN bila bersangkutan dengan HAL-HAL KESELAMATAN NEGARA... ialah kalau RM400 pun beliau boleh SAPU... apa kan lagi kalau PENGGANAS SULU menawarkan RASUAH bagi menyalurkan MAKLUMAT berkenaan apa yang ada didalam KAPAL SELAM SCORPENEN... kah kah kah !.

Memang lah kalau dengar cakap beliau walaupun RM10 Juta mahupun RM1 Bilion namun demi AGAMA BANGSA dan NEGARA ianya TIDAK DIPANDANG... kah kah kah... cerita boleh lah beb... untuk mengaku yang PAPA GOMO adalah beliau pun beliau TAKUT... ini kan pulak bila di RASUAH RM10 Juta hingga RM1 Bilion beb... itu hanya cerita aje beb... sedangkan HAKIKAT yang sebetul nya RM400 pun beliau SAPU... tak percaya lu orang tanya lah beliau sendiri...  itu sebabnya ada satu ARTIKEL beliau bermula dengan BANDUAN sana BANDUAN sini... kah kah kah !.

Yang mana BANDUAN sana bermaksud Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI)... manakala BANDUAN sini bermaksud beliau... kemudian diteruskan dengan ada BANDUAN yang BERTAUBAT dan ada BANDUAN yang TAK BERTAUBAT... BANDUAN yang BERTAUBAT tu konon nya beliau lah... dan yang TAK BERTAUBAT tu DSAI... kah kah kah... sebiji macam perangai PEMIMPIN UMNO yang DIWARISI dari INGGERIS PENJAJAH iaitu MENGAKU DIRI BAIK... sebab itu gua cakap yang ISI PERUT UMNO ni memang jenis MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI... kah kah kah !.

Lu orang tengok lah PERANGAI INGGERIS PENJAJAH beb... dah lah MENJAJAH lepas tu tuduh pulak RAKYAT yang MENENTANG PENJAJAHAN sebagai PENGKHIANAT lah... PENGGANAS lah... PEMBERONTAK lah... sedangkan HAKIKAT yang sebenarnya dia adalah PENJAJAH tapi dik kerana ada nya MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI... dengan SELAMBA pulak menuduh orang yang DIJAJAH sebagai PENGGANAS... tak kesah lah sebab dah namanya pun INGGERIS PENJAJAH... tapi yang LAWAK nya bila ada pulak MELAYU BODOH yang membetulkan kata-kata INGGERIS PENJAJAH tu... kah kah kah !.

Bila gua tengok gambar-gambar PAPA GOMO BANGSAT ni bila bersama PEMIMIPIN TERTINGGI UMNO dah macam WAKIL RAKYAT pun ada beb... mahu pulak BANGSAT ni dapat jadi SENATOR jikalau di TAKDIRKAN yang Umno/Bn TAK MAMPOS dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti... dan seterusnya dilantik menjadi MENTERI KABINET... dan jawatan MENTERI  yang akan beliau pegang adalah MENTERI PENERANGAN FITNAH 1 MALAYSIA... lu orang jangan GELAK beb... sebab nya Umno dengan PELIK BIN AJAIB pun boleh dikatakan RAPAT beb... MACAM-MACAM ADA... kah kah kah !.



hemmmmm..... tetapi jikalau ditakdirkan pulak umno/bn mampos... kah kah kah... lu orang agak-agak kat mana beliau akan lari pada masa itu ya beb... kah kah kah... sebab kalau nak lari keluar pada malaysia ni bukan nya susah... sedangkan pengganas sulu pun boleh masuk dan keluar ini kan pulak yang namanya papa gomo... kalau setakat lari ke timur laste tu... senang aje lah beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakaan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. No2APA-GOMO_HARAMJADAHKhamis, Mac 28, 2013 1:59:00 PG

    KUIKUIKUIKUIKUI..

    Babtu la Abg Azmi APA-Lanc&%$ HATI panas ddulu zaman... Sbb GOMO ada ramai ABANG LONG MENTERI

    But now si Azmi APA-Lanc&%* sudah mau kawan kawan sama itu GOMO BANGSAT HARAMJADAH siap mau BEKAP itu LAHANAT time kes Husam vs Gomo nanti..

    Tak Gitu APA-Lanc&%^??? Jgn Lupa Kawan-Kawan UMNO ku..
    JGN CUBA KANTOI KAN PAPAGOMO kalau nak buat posting...
    GOMO HARAMJADAH ADALAH MAKNUSIA PALING BAIK DEMI AGAMA BANGSA DAN NEGARA...

    To APA-Lanca*&^% & Gomo BANGSAT HARAMJADAH.. <-- kHAAKKK tUIIH & Fuck U till u DIE!!!

    BalasPadam
  2. patutlah babi barua umno-apco ni polis pun takut ambil tindakan ! ini kejadahnya 'kowtim' sama kepala-kepala parti sekutu apco ! pandai-pandai babi melompat satu hari mesti jatuh punya ! ABU jangan lupa !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....