DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 22 Mac 2013

(VIDEO) PAPA GOMO SIARKAN VIDEO LIWAT ANWAR VERSI LAWAK 1 MALAYSIA... KAH KAH KAH !

Pergghh... betul-betul gua TABIK SPRING... TOING...TOING... TOING... kat PAPA GOMO BANGSAT merangkap KETUA PENYIARAN FITNAH 1MALAYSIA UMNO BANGSAT @BEKAS POLIS TRAFIK MAKAN RASUAH ni beb... yang PART RASUAH ni lu orang kena LAWATI DISINI... kah kah kah...  gua TAK SANGKA yang lu betul-betul JUJUR dan IKLAS ya GOMO BANGSAT... patut lah lu KONSISITEN dengan FITNAH lu terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim... rupanya memang betul-betul lu ada simpan VIDEO DUBBING yang DSAI tengah MELIWAT... kah kah kah... tak SIA-SIA betul PEMIMPIN UMNO SAYANG dengan lu ya... CAYA lah GOMO... kah kah kah !.

Patutlah lah lu BERANI KAMI KAZE walaupun DSAI akan MENYAMAN lu sebanyak RM100 Juta jika TIDAK MEMOHON MAAF pada beliau... dah lah tu bukan setakat TIDAK MEMOHON MAAF tapi lu siap GERTAK lagi DSAI dan suruh pulak beliau MEMOHON MAAF dengan lu serta TARIK BALIK SAMAN... kah kah kah... rupanya lu BETUL beb... 48 Jam yang lu beri pada DSAI tu telah DISIA-SIAKAN oleh beliau... kah kah kah... SYABAS GOMO BANGSAT... ini macam lah PEJUANG HINGGA KETITISAN DARAH TERAKHIR beb... patutnya lu ni dihantar kat LAHAD DATU untuk BERJUANG bersama ANGGOTA KESELAMATAN... yang lagi ELOK nya biar lu aje yang MAMPOS... bukan nya ANGGOTA KESALAMATAN yang TAK BERDOSA tu... kah kah kah !.


1MALAYSIA KENA TIPU dengan PAPA GOMO BANGSAT ni beb... kah kah kah...  tapi apa GOMO lu punya TIPU masih lagi ada yang PERCAYA beb... lu kata yang Anwar pernah LIWAT lu pun PASTI dia orang PERCAYA... siapa lagi beb kalau tak PENYOKONG UMNO BEBAL MELANTUN-LANTUN campur BANGSAT... kah kah kah... konon nya lu SAYANGKAN NEGARA lah... AGAMA... BANGSA lah... tapi masa jadi POLIS TRAFIK habis RASUAH lu SAPU... kah kah kah... itu gua cakap kalau nak keluarkan VIDEO biar REAL beb... sebab yang MENGADILI nya bukan hanya PENYOKONG UMNO yang BEBAL MELANTUN-LANTUN tu aje beb... kah kah kah !.

Kalau buat PENYOKONG UMNO aje mungkin boleh jugak beb... sebab MATI HATI dan MATA PANDANGAN dia orang dah BUTA... itu mungkin KESAN SAMPING disebabkan terlalu banyak makan LEMBU NFC yang TAK DISEMBELIH... atau pun TERLAMPAU banyak makan OTAK UDANG yang diambil dari KOLAM UDANG Datuk Seri Noh Omar... kah kah kah... kenapa lah agaknya ALLAH SWT jadikan UMNO hidup diatas BUMI MALAYSIA ni ya... dah lah LAHIRNYA dengan PENGKHIANTAN kepada PEJUANG-PEJUANG SEBENAR KEMERDEKAAN... sampaikan nak MAMPOS pun masih lagi nak membuat perkara-perkara HARAMJADAH... kah kah kah !.


hemmmmm..... memang betul lah kata orang beb yang fitnah adalah kembar umno semasa umno dilahirkan oleh inggeris penjajah... kalau tak begitu masakan umno mendapat pengiktirafan dari inggeris penjajah... masa pejuang lain sedang berjuang ada antara nya sedang goyang telor inggeris penjajah... tiba-tiba diangkat sebagai pejuang... lawak-lawak... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. Najib pakai mandat Pak Lah???? Bukan ker dapat kat dia pasal Pak Lah didesak supaya resign oleh Muhyidin...Najib mana ada batu

    http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. menteri perdana bidan terjun yang diangkat madey son of kutty ! ABU !

    BalasPadam
  3. Pas ni beratus2 video/gambar lucah akan dikeluarkan oleh umnogok2 mangkok hayun ni. Biarlah, ingat orang bodoh ke. Kalau satu je video, mungkin orang boleh percaya, kalau dua, ada yang dah mula ragu2. Kalau tiga, dah tak masuk akal langsung!
    Dah lah tu, susuk badan si pelakun pulak ada yang perut boroi, ada yang perut kempis. Ada yang badan gempal, ada yang badan kurus. Warna muka gelap, badan cerah. (fotosyop amatur la tu.)
    Mungkin ini cara Allah nak menghina mereka, apa yang mereka buat itu umpama lawak di mata masyarakat, tetapi di mata mereka sendiri, lakonan yang hebat. Ujung2, mereka dibenci dan di tolak orang pun tak sedar!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....