DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 26 Mac 2013

PETUNJUK BARU YANG TIDAK MENGUNTUNGKAN UMNO/BN MAKA RCI LAHAD DATU DIBATALKAN !

Bukan orang lain yang CAKAP beb... tapi beliau sendiri iaitu MENTERI KESALAMATAN DALAM NEGERI (KDN) Datuk Seri Hishammuddin Hussein yang CAKAP... bahawa pada hari ISNIN Perdana Menteri Datuk Seri Haji Najib (DSHN) yang juga SEPUPU SEPAPAT SEPEPET beliau akan MENGUMUMKAN penubuhan SURUHANJAYA SIASATAN DIRAJA (RCI) bagi INSIDEN PENCEROBOHAN PENGGANAS LAHAD DATU... tiba-tiba hari ni beliau pulak yang kata yang KERAJAAN TIDAK BERHASRAT untuk menubuhkan RCI mahupun KERTAS PUTIH bersabit INSIDEN PECEROBOHAN PENGGANAS DI LAHAD DATU... APA CERITA NI beb... lu kalau nak KLUK KLIK pun AGAK-AGAK lah beb... orang tahu lah yang lu tu LEMBAB dan Auw Auw Auw... kah kah kah !.

Itu pasal lah orang CAKAP lu ni KELUARGA KLUK KLIK beb... adoiiiii... apa pasal lah yang jadi MENTERI KDN beb... kan ke ada baiknya lu jadi aje MENTERI KEBUDAYAAN ke atau pun MENTERI WANITA... baru petang SEMALAM lu cakap beb... yang SEPUPU SEPAPAT SEPEPET lu tu akan UMUMKAN PENUNBUHAN RCI... tapi belum pun sampai 24 Jam kalau mengikut masa yang disiarkan oleh SinarHarian lu dah SPIN 360 DARJAH... kah kah kah... lu ni betul-betul MENAMBAHKAN DOSA gua MENGUMPAT lu lah beb... kalau lah itu boleh dipanggil DOSA MENGUMPAT... minta-minta SELISIH MALAIKAT 44 kalau itu menjadi DOSA beb... kerana ianya demi AGAMA BANGSA dan NEGARA... gua PINJAM kata-kata KERAMAT dari BLOGGER UMNO BANGSAT YANG TAK ADA TELOR tu... kah kah kah !.

sumber SH

Cuma gua PELIK beb... APA PASAL yang RCI tak nak DITUBUHKAN... kerana sebelum ini yang PALING MENYIBUK untuk minta RCI DI TUBUHKAN ialah ISI PERUT UMNO sendiri... ialah ianya bagi untuk MENGESAHKAN yang MANUSIA bernama ANWAR BIN IBRAHIM adalah DALANG disebalik PENCEROBOHAN PENGGANAS DI LAHAD DATU... kah kah kah... kenapa lah AGAK-AGAKNYA ya beb... mungkin ada PETUNJUK BARU yang KURANG SEDAP agaknya beb... biasanya kalau KURANG SEDAP bagi ISI PERUT UMNO sudah tentu lah ianya TAK MENGUNTUNGKAN UMNO beb... kerana dalam SAAT-SAAT NYAWA UMNO YANG SEDANG NAZAK SEKARANG mana mungkin kalau ianya MENGUNTUNGKAN UMNO tidak DILAKSANAKAN... kah kah kah !.

Sebab itu MACAM-MACAM ADA sekarang ni beb... ada KPI... ada NKRA... ada WASSATIYAH ada BR1M... ada TR1M... ada BL1M...ada IKUT SUNNAH RASULULLAH SAW... ada MAQASID SYARIAH... ada DEBAT BUKAN BUDAYA KITA... dan entah apa lagi lah yang bla bla bla bla... dan tak lupa jugak ada HARAMJADAH... itu semua bukan gua yang yang cakap tapi SEPUPU SEPAPAT SEPEPET kepada MENTERI KDN yang cakap... kerana itu semua dijangka akan MENGUNTUNGKAN UMNO/BN... kalau TAK MENGUNTUNGKAN lu orang ingat akan ada ke SEMUA ITU beb... nak kata atas KESEDARAN... mana ada dalam KAMUS UMNO erti KESEDARAN kecuali WAYANG PACAK demi untuk MENIPU RAKYAT... kah kah kah !.

sumber mk


hemmmmm..... ayuh rakyat sabah INI KALI LAH beb... jangan tunggu lagi beb... kepada pemimpin pembangkang yang ada kat sabah pulak kena ingat yang masa ini adalah masa terbaik untuk RAKYAT UBAH... dan jangan sekali-kali buat KERJA BODOH hingga membuat INI KALI LAH bertukar menjadi LAIN KALI LAH... kah kah kah... umporno perkasam jati... betu;l-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....