DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 8 Mac 2013

PENGARAH HOSPITAL KUALA LUMPUR SALAH TEMPAT BERTUGAS !

Adoiiii... betul lah kata ORANG DOLU-DOLU beb... MAKHLUK ALLAH SWT ni ada diantaranya kalau dah nak MATI akan membuat PERANGAI yang dinamakan BUANG TEBIAT... apakah ini juga dinamakan BUANG TEBIAT dari ISI PERUT UMNO sempena MENUNGGU masa dan waktunya UMNO MAMPOS beb... kah kah kah... kalau IKUT gua memanglah SEBIJI PERANGAI BUANG TEBIAT... ditambah lagi bila PENGARAH nya SALAH TEMPAT BERTUGAS... yang mana sepatutnya bertugas di HOSPITAL SAKIT MENTAL atau HOSPITAL BAHAGIA tapi diletakan BERTUGAS di HKL... kah kah kah !.

Mungkin Pengarah Hospital Kuala Lumpur Datuk Dr. Zainnah Binti Mohd Zain telah ini SALAH TEMPAT BERTUGAS disebabkan KESILAPAN Jabatan Perkhimatan Awam (JPA)... bila MELETAKAN beliau sebagai PENGARAH HOSPITAL KUALA LUMPUR (HKL) dimana sepatutnya beliau menjadi PENGARAH kepada HOSPITAL SAKIT MENTAL atau pun HOSPITAL BAHAGIA... ialah yang melantik KETUA JPA pun ialah ISI PERUT UMNO beb... jadi gua TAK HERANNN bila ARAHAN GILA semacam itu  dikeluarkan... dimana hanya ORANG SAKIT MENTAL sahaja yang sanggup KELUARKAN ARAHAN BODOH WA BAHLUL sebegitu... kah kah kah !.

Satu ARAHAN yang telah beliau KELUARKAN iaitu MELARANG KAKITANGAN HKL daripada MEMASANG PELEKAT (STIKER) BERLOGO PARTI PEMBANGKANG pada KENDERAAN KAKITANGAN dan MANA-MANA BAHAGIAN DIDALAM PREMIS HBKL bertarikh 5hb Mac 2013 yang BERKUATKUASA SERTA MERTA... kah kah kah... ok lah kalau memasang atau menampal PELEKAT PARTI PEMBANGKANG kat PERMIS HKL mungkin gak gua SETUJU atas sebab HBKL kepunyaan SELURUH RAKYAT MALAYSIA... tapi kalau sampai LARANGAN kepada KENDERAAN KAKITANGAN... APA KE JADAH nya beb... kah kah kah !.

Kenderaan KAKITANGAN yang PUNYA... yang membayar nya adalah KAKITANGAN itu sendiri HASIL dari PENAT LELAH mereka BERKERJA... manakala KENDERAAN tersebut bukan nya dibawa sekali semasa mereka bekerja yang bermakna akan ditinggalkan diletak tempat LETAK KERETA... gua tak pasti sama ada TEMPAT LETAK KERETA tersebut diberi PERCUMA kepada KAKITANGAN... kalau diberi PERCUMA pun bukan KENDERAAN itu IKUT sekali BERTUGAS dengan KAKITANGAN... jadi dimana CERDIK nya ARAHAN dari Pengarah HKL ni beb... itu sebab gua katakan beliau ni SALAH TEMPAT BERTUGAS beb... kah kah kah !.

Ini lagi satu BUKTI yang menunjukan MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI ada pada Umno dan ISI PERUT UMNO... gua YAKIN ini semua adalah ARAHAN yang diterima oleh PENGARAH HKL dari ISI PERUT UMNO yang DIATAS beliau... dimana orang yang diatas beliau tu pun juga SAKIT MENTAL macam beliau... kalau tidak tidak mana mungkin beb hendak mengeluarkan ARAHAN GILA seperti itu beb... dah lah HARTA RAKYAT dibuat seperti HARTA MAK BAPAK dia orang... ini HARTA INDIVDU pun nak dijadikan sebegitu... GILA beb GILA... patut pun banyak KERJA GILA dari ISI PERUT UMNO sejak DULU KINI dan SELAMANYA... kah kah kah !.



hemmmmm..... bukan setakat do'a aje yang isi perut umno takut dengar beb... tapi lagu apa pasal goyang nyanyian datuk seri anwar ibrahim pun isis perut umno takut... kah kah kah... kalau dulu tun madey kata "sudah berpuluh tahun yang cerdik pandai tak masuk umno"... kali ni gua nak tambah beb dengan "bukan saja yang bodoh bin bahlul yang ramai masuk umno tapi yang gila dan tak waras pun ramai juga masuk umno"... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

5 ulasan:

  1. pengarah hkl ni sakit mental ke? he..hee...heeee

    BalasPadam
  2. Setahu gua pembangkang kat KL tu umngok/lembu bukan PR. Yang mana satu ni wahai cik puan?

    BalasPadam
  3. alif nun mim wau (bunyinya sarkas) memang macamtue

    BalasPadam
  4. Kat kuala LUmpur tu pembangkang adalah BN berdasarkan PRU12 lalu.

    BalasPadam
  5. klau gitu semua pekerja HBKL patut pasang sticker PR & ABU
    ikut saranan beliau....
    jika ditahan bgtau itu arahan beliau sendiri

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....