DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 19 Mac 2013

PAPAGOMO JAWAP SAMAN ANWAR IBRAHIM DENGAN KATA-KATA "ITU BUKAN BLOG GUA BEB"... KAH KAH KAH !

Itu lah jawapan yang akan BANGSAT UMNO ni bagi sebaik saja SAMAN tersebut disebut di MAHKAMAH beb... ini bukan perkara PELIK beb... sebab SEJARAH dan menceritakan bagaiman beliau TIDAK MENGAKU yang blog PapaGomo adalah blog beliau bila sebutan di MAHKAMAH ekoran SAMAN Exco Kerajaan Negeri Kelantan Datuk Husam Musa sedikit masa dulu... beliau lah CONTOH antara MANUSIA BANGSAT yang kebanyakan nya ada kat dalam UMNO tu beb... gua rasa jugak beliau lah MANUSIA yang PALING BANYAK menerima SAMAN kat atas DUNIA ni... kah kah kah !.

Sama jugak lah seperti ISI PERUT UMNO yang lain iaitu UTUSEX MELOYA dan TV 3/4 yang TAK SUDAH-SUDAH DISAMAN... cuma beliau nak BAYAR dengan apa SAMAN RM100 Juta tersebut gua pun TAK PASTI beb... TELOR dah lah TAK ADA... yang satu lagi tu gua tak tahu lah ADA ke TIDAK beb... tapi kalau mendengar BERITA yang ISTERI beliau pun LARI... lu orang PIKIR-PIKIR sendiri sudah lah... andai kata Umno/Bn MAMPOS dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti sudah pasti yang tinggal kat PapaGomo ni hanya SARUNG TELOR aje... kah kah kah !.


MAMPOS lah lu GOMO... tak tahu lah gua apa sebab lu ni boleh jadi KESAYANGAN ISI PERUT UMNO... nak kata lu PANDAI pun ENTAH lah... nak kata lu BODOH memang DAH PASTI... sebab itu GAMBAR LUCAH TERBARU yang lu SEBARKAN walaupun dengan BLOG BARU... kemudian lu pulak yang KOMEN mula-mula ya... Adoiiii... APA PUNYA BANGANG lah lu GOMO... mungkin ini ada KAITAN dengan kata-kata BEKAS PRESIDEN UMNO iaitu Tun Madey... "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO"... kah kah kah... !.

Ini kali lu BERTEMU BUKU DENGAN RUAS lah GOMO... BIJAK betul Anwar Ibrahim dengan MENYAMAN lu sampai RM100 Juta disaat-saat NYAWA Umno hampir NAK PUTUS... sebab TAK ADA GUNA nya pun kalau MENYAMAN lu DIKALA Umno BERKUASA beb... kerana Umno dengan KERJA BANGSAT bagai ISI dengan KUKU... yang mana segala BENDA nak SALAH GUNA KUASAKAN atas sebab itu jugak Umno itu sendiri pernah DIMAMPOSKAN oleh TANGAN-TANGAN UMNO HARAMJADAH itu sendiri beb... kah kah kah !.

Tak percaya ke beb... kalau TAK PERCAYA lu orang sendiri boleh TANYA kat PELAKUN-PELAKUN UTAMA nya dimasa itu... iaitu Tun Madey yang MENYANDANG Jawatan Presiden Umno serta Pencabar beliau untuk Jawatan Presiden Umno ketika itu iaitu Tengku Razaliegh Hamzah (Ku Li)... kalau lu orang nak tanya baik tanya CEPAT-CEPAT beb... sebab kalau nak di ikutkan UMUR yang ada kat Tun Madey tu pada ADAT nya TAK LAMA... tapi KUASA ALLAH siapa TAHU... namun kalau dah MENJANGKAU ke arah Umur 90 Tahun... berapa lama lagi beliau boleh BERTAHAN beb... kah kah kah !.

Sekarang ni aje beliau dah mula MAIN TAIK beb... cuma gua tak tahu aje berapa HELAI PAMPERS yang beliau gunakan dalam SEHARI... sedangkan PapaGomo yang MUDA dan SEGAK tu pun entah berapa kali TERKENCING dengan SAMAN yang dibuat oleh Anwar Ibrahim... ini kan pulak beb orang yang dah BERUMUR seperti Tun Madey... ditambah lagi bila mengenangkan ANDAI KATA UMNO MAMPOS... jawapnya kalau beliau MATI maka CELIK BIJI MATA beliau beb... kerana HAJAT untuk menjadikan anak beliau sebagai PERDANA MENTERI tidak KESAMPAIAN... kah kah kah !.

Mungkin juga ini yang dikatakan oleh ORANG DOLU-DOLU dimana kalau MAKHLUK ALLAH SWT hendak DICABUT NYAWANYA oleh MALAIKAT MAUT maka ia akan membuat satu PERANGAI yang dinamakan BUANG TEBIAT... dan dikatakan juga kalau seseorang ada MEMBELA HANTU RAYA contoh nya atau sebarang Makhluk berkaitan dengan SYAITAN YANG DIKENALI maka orang itu sangat SUSAH untuk MATI beb... semua ini gua NAMPAK ada pada Umno yang sepatutnya  dah MAMPOS  bila cukup LIMA TAHUN PEMERINTAHAN... tapi masih BERTAHAN dengan Umur yang sepatutnya dah TIADA... kah kah kah !.

Jadi kalau dah PERANGAI sendiri memang HARAMJADAH jangan lah nak TERASA HATI beb...  sebab itu gua BERANI kata yang Umno memang BANGSAT beb... kalau ISI PERUT UMNO TAK PUAS HATI baik aje lu orang CERMIN dulu MUKA lu orang tu sambil bawa LAMBANG KEBANGSATAN UMNO yang ada gambar KERIS TELANJANG tu...TAK PUAS HATI jugak lu orang boleh RENDAM LAMBANG UMNO tu kemudian lu orang MINUM AIR nya... mungkin masa tu lu orang akan YAKIN dan PERCAYA bahawa yang Umno dan kebanyakan ISI PERUT UMNO adalah betul-betul BANGSAT... kah kah kah !. sumber KD


hemmmmm..... baik aje le lu bersiap sedia untuk meninggalkan malaysia ni gomo... bukan apa beb siapkan payung sebelum hujan... mana lah tahu andai kata umno betul-betul mampos... kan senang bila dah buat persiapan awal beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. Si Bangsat Papagomo memang suka membaling batu sembunyi tangan. Perut membuncit dengan makan makanan haram daripada sumber hanyir hasil memfitnah. Semoga Allah membalas perbuatan setimpal dengan apa yang dia lakukan.

    Pergiat usaha tuan menentang kebatilan UMNO/BN kerana masa semakin hampir...

    Lawati http://mybabah.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Hidup Blogger Pakatan Rakyat. Teruskan usaha tuan menyebarkan maklumat sahih dan benar kepada kami. Kami gunakan maklumat tuan untuk menyedarkan masyarakat sekeliling. Alhamdullilah sudah ramai warga kampung yang sudah sedar diri hasil perkongsian maklumat tuan-tuan Blogger Pakatan Rakyat. Tidak sabar mereka mengundi Pakatan Rakyat buat pertama kalinya. Inikalilah

    BalasPadam
  3. Jangan panggil di bangsat,
    Tengok pakai kot tu,
    Misti loaded dan dijaga pm najis yang penakut tu.
    Tapi BOLEH PANGGIL BACUL SEBAB DAH TAK MENGAKU BLOG SENDIRI.......
    BACUL MENDERA MANTAN ISTERI REBUT ANAK....
    NANTI TAK MENGAKU ANAK PULAK....
    jenis tak bermaruah dan tak beriman ini itulah cara hidupnya.......

    Semoga dapat hidayah kalau tidak dapat keaiban danmurka Allah

    Otai Minyak Beku

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....