DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 23 Mac 2013

PAPA GOMO KE YANG MEMUDAHKAN PENGGANAS SULU MENCEROBOH ???


Kalau betul lah nama orang yang dalam PORTAL RASMI SURUHANJAYA RASUAH MALAYSIA (SPRM) iaitu WAN MUHAMMAD AZRI BIN WAN DERIS adalah INDIVIDU yang  juga DIKENAI sebagai PAPA GOMO BANGSAT... kemungkinan RISIKO kepada KESELAMATAN NEGARA TERANCAM adalah BESAR beb... ini bukan benda MAIN-MAIN beb... kalau lah ianya adalah orang yang sama... berbagai KEMUNGKINAN boleh TERJADI... kerana INDIVIDU yang didalam PORTAL RASMI SPRM tersebut adalah POLIS TRAFIK PENERIMA RASUAH... lu orang BAYANGKAN lah kalau boleh TERIMA RASUAH RM400 dari Penagih DADAH... macam mana kalau ada TAWARAN LUMAYAN dari PENGGANAS SULU... mana mungkin beliau TAK TERIMA... LUMAYAN tu beb... kah kah kah !.

SUMBER KLIK SINI

Sebagai CONTOH beliau mungkin boleh MEMBOCORKAN JADUAL PERJALANAN KAPAL SELAM ke... MEMBOCORKAN LALUAN YANG AKAN DILALUI oleh KAPAL SELAM ke... BERAPA BIJI PELURU YANG DIBAWA oleh KAPAL SELAM ke... ITU PUN KALAU ADA PELURU lah beb...  dan macam-macm lagi lah... itu sebab PENGGANAS SULU boleh MENCEROBOH TANPA DIKESAN oleh ANGGOTA KESELAMATAN... macam mana nak dapat DIKESAN beb... dah PENGGANAS SULU tu tahu akan JADUAL PERJALANAN serta LALUAN KAPAL SELAM tersebut... kah kah kah... jadi kalau INDIVIDU yang dalam PORTAL RASMI SPRM itu adalah juga PAPA GOMO jawapan nya lu sendiri PIKIR lah beb... apakah TIADA KEMUNGKINAN beliau MEMBOCORKAN apa yang beliau TAHU tentang segala yang menjadi RAHSIA kepada KESELAMATAN NEGARA... kah kah kah !.


Cuma yang gua HERANNN dan PELIK... kalau betul lah INDIVIDU tersebut adalah PAPA GOMO... macam mana beliau boleh TERLEPAS MENYELAM dalam KAPAL SELAM SCORPENE tersebut selama 5 Jam... tak kan KEMENTERIAN PERTAHANAN tak ada RISIK untuk membuat PEMANTAUAN terhadap orang akan MENYELAM dengan KAPAL SELAM TENTERA LAUT DIRAJA MALAYSIA tu beb... ya mungkin orang boleh cakap itu dimasa PAMERAN LIMA LANGKAWI bukan masa LATIHAN PERANG atau WAKTU PERANG... tapi kena FAHAM beb... PAMERAN adalah TONTONAN bukan nya membawa POLIS TRAFIK PENERIMA RASUAH MENYELAM SELAMA 5 Jam macam VIP beb... atau PAPA GOMO ni RAPAT kot dengan MENTERI PERTAHANAN... kah kah kah !.


Atas sebab itu beliau boleh TERLEPAS untuk MENYELAM walaupun beliau adalah BEKAS POLIS TRAFIK PENERIMA RASUAH... kalau dah MENTERI cakap BOLEH habis tu yang orang BAWAH nak kata apa beb... kalau begitu CARA PEMANTAUAN jawapnya kalau dimasa PERANG... belum lagi MENYELAM dah KENA SERANG dulu beb... sebab SIAPA SAJA boleh MASUK dan MENYELAM termasuk PENJENAYAH RASUAH... kah kah kah... HEBAT betul yang namanya PAPA GOMO BANGSAT ni... memang boleh dikatakan LAHIR DENGAN PAKEJ... RASUAH BOLEH... JADI PERWIRA BOLEH... PEJUANG MELAYU BOLEH... yang TERBARU pulak gua dengar jadi PENGUNDI HANTU pun BOLEH beb... mana lu orang nak cari MANUSIA macam PAPA GOMO ni... kah kah kah !.


Memang patutlah PEMIMPIN dan ISI PERUT UMNO kebanyakan nya SAYANG dengan lu GOMO... entah ILMU SYAITAN YANG DIKENALI apa lah yang lu PAKAI dan GUNAKAN ya GOMO... selalu dikatakan oleh ISI PERUT UMNO bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim suka kepada PEMUDA yang KACAK... lu orang tahu tak sebenarnya PEMUDA yang KACAK tu biasanya CERDIK beb... dan yang TAK KACAK tu biasanya BODOH MACAM UMNO... jadi memang TEPAT lah kalau DSAI suka kepada PEMUDA KACAK... sebagai PEMIMPIN YANG BIJAK sudah SEMESTINYA beliau mahukan PEMBANTU YANG CERDIK untuk membantu beliau... sebab nya beliau BERJUANG DENGAN IDEA DAN HUJAH bukan dengan FITNAH dan HARAMJADAH... cuma KEBETULANYA yang CERDIK tu kebanyakan nya KACAK dan yang BODOH MACAM UMNO tu kebanyakan nya TAK KACAK macam PAPA GOMO... kah kah kah !.


Yang LAWAK nya lagi beb... kebiasaan nya pulak BODOH MACAM UMNO ni suka lah sangat dengan yang TAK KACAK... lu orang tengok kebanyakan MUKA-MUKA SAMSENG UMNO HARAMJADAH tu... usahkan kata MUKA TEMBOK beb... TEMBOK tu pun kalau boleh BERCAKAP akan BERCAKAP yang dia TAKUT kat dia orang... kah kah kah... lu bayangkan lah kalau dah TEMBOK pun TAKUT dengan MUKA TEMBOK... tapi itu lah yang paling DISUKAI oleh PEMIMPIN UMNO serta ISI PERUT UMNO... kerana apa... kerana di orang berjuang bukan dengan IDEA dan HUJAH tapi dengan FITNAH dan HARAMJADAH... sebab itu juga yang disukai oleh kebanyakanPEMIMPIN UMNO dan ISI PERUT UMNO adalah seperti PAPA GOMO beb... dan sebab itu PAPA GOMO HARAMJADAH ni boleh MENYELAM dengan KAPAL SELAM SCORPENE selama 5 Jam seperti VIP beb... kah kah kah !.


hemmmmm... gomo oh gomo... sekarang lu dah mula tahu langit tu tinggi ke rendah ya gomo... satu lagi yang lu perlu tahu ialah langit tidak selalunya cerah... banyak-banyak lah lu berdo'a gomo agar umno/bn tak mampos dalam pilihan raya umum ke-13 nanti... kalau umno/bn mampos... ha ha ha ha ha... sendiri makan pengat sendiri mahu ingat lah beb... masa tu kering macam mana pun lu punya hati... akan jadi cair beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. ni la namanya sambil menyelam minum air hahahah.....
    kan dah lemas sekor2

    BalasPadam
  2. pengkhianat kebal yang dapat lampu hijau dari parti pandi kutty ! ABU !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....