DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 23 Mac 2013

PAPA GOMO DAH MULA PAKAI PAMPERS BEB... KAH KAH KAH !


Akibat dari KENCING yang mula TAK LAWAS maka TERPAKSA lah yang namanya WAN MUHAMMAD AZRI BIN WAN DERIS @PAPA GOMO BANGSAT ni mula memakai PAMPERS beb... kah kah kah... cakap punya lah BESAR tapi 1MALAYSIA ISI PERUT UMNO TERTIPU beb... konon HATI KERING lah... demi AGAMA... BANGSA dan NEGARA lah dan macam-macam lagi lah bunyi AYAT konon nya seperti PEJUANG MELAYU TERAKHIR... kah kah kah... tapi beb belum lagi PERBICARAAN MAHKAMAH berjalan beliau sudah kata "PAPA GOMO BUKAN GUA"... adoooiiiii... macam ni punya orang pun masih ada lagi yang PERCAYA... apa punya BAHLUL lah MELAYU yang ada kat dalam Umno tu beb... kah kah kah !.

sumber klik  SH

Dah TERANG yang BANGSAT tu MENIPU tapi masih lagi dia orang PERCAYA... kah kah kah... konon nya SAMAN RM100 Juta yang DIFAILKAN oleh  Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) memberikan satu peluang besar buat HARAMJADAH ni untuk MENDEDAHKAN lebih banyak KEGIATAN JIJIK DSAI... serta membawa SAKSI-SAKSI lain dalam PERBICARAAN tersebut... antaranya DATUK ESKAY... CINA DOLL... DUA ORANG MAHASISIWA YANG DILIWAT... YB ZUL KULUM... BEKAS PENGASAS PKR NG LUM YUM... MURSYIDUL AM TIBAI ZAHID MAT ARIP... DATUK NALLA KURAPAN... YB GOBALA KRISNAN dan seorang PEMIMPIN KANAN PAS... ini cakap yang diucapkan sebelum SAMAN DIFAILKAN DIMAHKAMAH... kah kah kah !.

sumber klik SPRM

Yang LAWAK GILA-BABI nya lagi dari HARAMJADAH ni ialah bila mengatakan yang dia ada DIHUBUNGI oleh ORANG DSAI yang mahukan beliau BERHENTI dari terus MENDEDAHKAN siapa DSAI yang sebenar nya... dengan MENAWARKAN WANG... seperti biasalah beb... sudah tentu lah PEJUANG MALAYU TERAKHIR BANGSAT ni MENOLAK beb... ialah PEJUANG yang IKHLAS demi AGAMA... BANGSA... dan NEGARA walaupun TAWARAN nya berjumlah RM10 JUTA hingga RM1 BILION... mana mungkin dia MENERIMANYA beb... lain lah kalau POLIS TRAFIK YANG MENERIMA RASUAH dari PENAGIH DADAH tu... usahkan JUTA dan BILION tapi RM400 pun dia SAPU... gua ingat lah kan... kalau ada TAWARAN JUTA dan BILION mahu POLIS TERAFIK tu MAMPOS TERKEJUT beb... kah kah kah !.

sumber klik utusex meloya

1MALAYSIA tahu siapa dia PAPA GOMO BANGSAT tu beb... namun SIPENIPU dan SEWAKTU DENGANNYA akan kata AKU PEDULI APA... walaupun LIDAH RASMI SYAITAN YANG DIKENALI iaitu UTUSEX MELOYA sendiri MENGAKUI yang WAN MUHAMMAD AZRI BIN WAN IDRIS adalah PAPA GOMO... tapi kalau dah dasar MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI dicampur pulak dengan  TAK ADA TELOR... lu orang FAHAM-FAHAM sudah lah beb... kah kah kah... sebab itu beliau sanggup mengatakan yang ORANG DSAI ada MENGHUBUNGI beliau... dan yang TERBARU beliau telah DIPUKUL dari belakang oleh ORANG DSAI... makna nya apa beb... makna nya... ORANG DSAI  begitu KENAL dengan beliau hinggakan TAK TENGOK MUKA pun masih boleh tahu siapa dia PAPA GOMO... kah kah kah !.

lu tengah teropong PENGGANAS SULU ke gomo... kah kah kah

Jadi mana mungking PAPA GOMO BANGSAT @WAN MUHAMMAD AZRI BIN WAN IDRS bukan beliau beb... kah kah kah... atau beliau dah mula KENCING TAK LAWAS kerana TAKUT untuk KEMAHKAMAH... sebab dulu pun BANGSAT ni pernah kata yang beliau BUKAN PAPA GOMO bila DISAMAN oleh Exco KERAJAAN NEGERI KELANTAN iaitu Datuk Husam Musa kerana FITNAH... kah kah kah... Oiiiii !!!!... PAPA GOMO BANGSAT... lebih BAIK aje le lu POTONG lu punya BARANG tu beb dan bagi kat LEMBU NFC makan... atau kalau lu rasa LEMBU NFC terlalu besar untuk makan BARANG lu tu... apa kata lu pergi TANJUNG KARANG dan jumpa dengan Datuk Seri Noh Omar... kemudian lu bagi kat beliau dan suruh beliau bagi makan kat UDANG-UDANG TERNAKAN beliau tu ok... kah kah kah !.


hemmmmm..... walaupun sekarang ni di tahun 2013 tapi masih jugak ada lagi spesis bebal melantun-lantun yang percaya dengan bangsat ni beb... sedangkan bangsat yang dia orang percaya tu walau dimana pun berada akan tetap dengan tiga perkara iaitu rasuah... fitnah dan segala kerja-kerja haramjadah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. Potong dia punya barang baling kat anjing pun anjing tak nak makan beb ini kan pulak lembu NFC yg advance tinggal kat kondo. Aku suggest potong salai kasi kering buat loket gantung kat leher, mana tau boleh jadi tangkal ghaib bila kena saman. Aku rasa banyak saman akan menyusul dek fitnah yg bettimbun2.

    BalasPadam
  2. Kesian nanti papa gomol kan ya... ala bucuk...bucuk.
    Tak sabar menunggu kes ini dibicarakan..
    Kami mahu PR1M (PILIHANRAYA 1 MALAYSIA)
    JANJI DICAPATI

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....