DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 29 Mac 2013

MCA SELANGOR DAH MERAYU BEB... TOLONG JANGAN BAGI TELOR PADA KAMI... KAH KAH KAH !

Aiii Yaaaaa Latuk... Apa pasai lu LAYU-LAYU Latuk... apa lu sulah tahu itu MCA CELANGOR sudah mahu KO ka dan cemua KELUCI akan KALAH Latuk... itu pasai lu cakap langan bagi TELOQ sama MCA CELANGOR... wahhhh !!!... lu punya LAYU ala LENTUK-LENTUK la Latuk... boleh TANGKAP LELEH gua cakap lu Latuk... kah kah kah... tapi gua laca la itu LAKYAT CELANGOR tatak hilau lu punya LAYUAN la Latuk... lebih baik lu olang langan TANDING ini kali Latuk... gua CAYA itu TELOQ yang lu TATAK mau lu akan LAPAT jugak Latuk... cebab LAKYAT CELANGOR YANG CELEDIK culah MENYAMPAH ABIH cama itu UMNO dan BELACAN NASIONAL... cuka TIPU LAKYAT dan LOMPAK HALETA LAKYAT CELANGOR... tak kan lu cudah lupa Latuk... gua CEDIH lengar lu punya LAYUAN lah Latuk... hu hu hu hu hu huuuu... kah kah kah !.

Macam mana lah Pemimpin Umno Negeri Selangor boleh mengatakan yang Negeri Selangor akan dapat DI TAWAN semula oleh Umno/Bn dalam Pilihan Raya Umum ke-13 nanti ya beb... belum BERTANDING lagi SAHABAT SEHATI SEJIWA UMNO ni dah MENGAKU KALAH... adoiiii !!!!... apa punya BODOH lah Pengerusi MCA Negeri Selangor ni beb... kalau ya pun dah rasa akan KALAH dan TIADA KERUSI yang akan DIMENANGI jangan lah CAKAP dengan orang... ini tidak... habis 1Malaysia DIBERITAHU yang MCA akan KALAH SEMUA KERUSI yang DITANDINGI... gua ingatkan MELAYU yang ada kat dalam Umno tu aje yang BEBAL MELANTUN-LANTUN... rupa-rupanya CINA MCA ni pun sama SETARA gak dengan Pemimpin Umno Negeri Selangor tu beb...  ada jugak lah untuk dijadikan KAWAN oleh Datuk Seri Noh Omar dan Datuk Seri Muhammad Zain... kah kah kah !.

Dia punya RAYU boleh TANGKAP LELEH beb... konon nya sudah BEKERJA KERAS dan BERBAKTI lah selama 5 Tahun yang lalu walaupun KALAH TERUK dalam PRU12 Tahun 2008... oiiii DATUK !!!... lu ada KERJA KERAS ka... ada BERBAKTI ka... RAKYAT SELANGOR PEDULI APA Datuk... masa 55 tahun PERINTAH NEGERI SELANGOR apa pasal tak ada KERJA KERAS dan BERBAKTI untuk RAKYAT SELANGOR... masa RAKYAT SELANGOR memberi SEPENUH KEPERCAYAAN lu orang BIKIN MAIN-MAIN aje... DUN BERSIDANG TAK DATANG... PARLIMEN BERSIDANG BATANG HIDUNG TAK NAMPAK... kalau datang pun sekadar MEMANASKAN KERUSI UNTUK CLAIM ELAUN... bila sudah rasa yang MCA/BN nak MAMPOS baru lu orang SIBUK MAHU KERJA KERAS dan MAHU BERBAKTI... APA BARANG Datuk... lu SIMPAN aje la lu punya RAYUAN tu Datuk...  kah kah kah !.

Berbalik kepada ANGAN-ANGAN MAT JENIN Pemimpin Umno Negeri Selangor yang mengatakan Umno/Bn akan kembali semula MEMERINTAH NEGERI SELANGOR... dengan MEMENANGI 30 KERUSI Dewan Undangan Negeri seperti kata Datuk Seri Noh Omar yang juga Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Selangor... baik aje lu orang suruh beliau tu MINUM AIR daripada KOLAM UDANG beliau beb... MOGA-MOGA boleh CERDIK SIKIT supaya jangan beliau ingat kebanyakan RAKYAT SELANGOR pun sama BEBAL MELANTUN-LANTUN macam yang ada kat dalam Umno... kalau dalam Umno memang gua PERCAYA lah beb... yang dia orang akan PERCAYA apa saja yang dikatakan oleh beliau... hatta beliau katakan yang LEMBU NFC kena duduk kat KONDO bagi mendapatkan DAGING yang BAIK pun dia orang akan PERCAYA beb... kah kah kah !.

Sebab itu jugak lah ULUL AMRI UMNO Tun Mahathir (Tun Madey) sampai TERPECAH TEMBELANG dengan mengatakan "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO" beb... mungkin atas FAKTOR USIA yang membuatkan beliau PECAHKAN TEMBELANG UMNO atau apa yang dikatakan NYANYUK... kerana tak kan sudah berpuluh tahun yang TAK CERDIK masuk UMNO tapi baru hari ini beliau menyatakan nya  beb...  sebabnya beliau memang TAHU yang TAK CERDIK memang BANYAK dalam Umno... kerana sebab itu jugak beliau yang menjadi PUNCA kepada UMNO MAMPOS pada Tahun 1987 tapi masih DISAYANGI oleh Ahli Umno... kalau tak kerana BEBAL MELANTUN-LANTUN mana mungkin itu terjadi beb... kecuali orang gila aje yang akan MENYAYANGI orang yang MEMBUNUH UMNO parti yang dikatakan KERAMAT... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... noh omar ni sekarang boleh dikatakan seperti cacing kepanasan beb... dulu boleh lah beliau tipu kebanyakan melayu... jawa... dan banjar yang ada kat dalam parlimen tanjung karang tu... sebab itu hospital baru tanjung karang sampai sekarang hanya papan tanda aje yang naik walaupun sudah empat belas tahun janji tersebut... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. Bro, dia kerja keras selama 5 thn, tp parti dia kerja kebas selama 55 thn, jd dia rayu utk bg pluang dia kebas plk!

    BalasPadam
  2. saya hadir kembali disini untuk baca-baca...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....