DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 7 Mac 2013

BERITA YANG MEMBUAT HARAPAN UMNO DAN ISI PERUTNYA HANCUR LEMBUR BAGAI DEBU... KAH KAH KAH !

Sebelum ini HEBOH 1MALAYSIA beb dari ISI PERUT UMNO yang DUA HARON akan KELUAR dari PAS... DUA HARON itu ialah Datuk Dr. Haron Din (DDHD) yang juga Timbalan Mursyidul Am PAS dan Datuk Haron Taib (DHT) merangkap Ketua Dewan ULAMA' PAS... macam-macam BUNYI beb kalau lu orang baca apa yang DITULIS oleh ISI PERUT UMNO sebelum ini... konon nya Datuk DDHD adalah seorang yang BERPRINSIP lah dan akan KELUAR PAS kerana BERPEGANG TEGUH dengan PRINSIP beliau... seolah-olah DDHD menjadi PILHAN dia orang semasa 2 kali DDHD bertanding di PARLIMEN ARAU iaitu pada Pilihan Rayan Umum (PRU) tahun 2004 dan PRU tahun 2008... yang mana kedua nya DDHD telah KALAH... dia orang punya lah PUJI DDHD beb... mengalahkan AHLI-AHLI PAS dan Penyokong Pakatan Rakyat (PR) itu sendiri MEMUJI beb... SEBIJI macam bila dia orang MENGAMPU dan MENGOSOK TELOR Pemimpin Umno... kah kah kah !.

Tapi bak kata ORANG DOLU-DOLU kalau dah BANGKAI mana boleh menjadi DAGING semula beb... begitu juga lah BERITA yang disampaikan oleh ISI PERUT UMNO yang mana boleh dikatakan 99 peratus adalah jenis BANGKAI yang dah BUSUK beb... ianya  hanya lah BERITA PENIPU nak dijadikan BERITA BENAR... kah kah kah... sebenarnya memang Umno dan seluruh ISI PERUT nya cukup MENGHARAPKAN untuk DDHD dan DHT supaya akan KELUAR dari PAS kalau pun TIDAK untuk MENYERTAI UMNO... kerana dia orang TAHU dalam SITUASI KEADAAN POLITIK TERKINI... KEBANYAKAN ORANG AMAT TAKUT untuk DIKAITKAN dengan Umno/Bn... seperti BARUA-BARUA UMNO yang DITENDANG dari PAS... yang DIGUGURKAN JAWATAN dalam PAS... semuanya akan MENAFIKAN yang mereka akan MENYERTAI UMNO... walaupun LAGAK... GAYA menyerupai BARUA-BARUA UMNO... yang LAWAK lagi tu beb dah KENA TENDANG pun kata SAYANG PAS tapi dalam MASA yang sama kata PAS MENYELEWENG... kah kah kah !.

Dengan TERSIAR nya BERITA yang DDHD akan BERTANDING di PARLIMEN ARAU atas TIKET PAS maka HANCUR LEBUR lah HARAPAN Umno dan ISI PERUT Umno untuk melihat ANGAN-ANGAN MAT JENIN mereka menjadi KENYATAAN... kah kah kah... itu lah kalau hendak kan sangat PEMIMPIN seperti DDHD atau DHT TINGGALKAN lah UMNO tu beb... ini tidak TERINGGIN nak kan PEMIMPIN seperti DDHD dan DHT tapi masih nak DUDUK bawah LAMBANG KERIS TELANJANG UMNO... kah kah kah... sedangkan lu orang sendiri pun TAHU yang kebanyakan PEMIMPIN UMNO tak PANDAI dan CERDIK dalam HAL-HAL lain kecuali MENIPU... sebab itu ASAS BERSUCI pun KANTOI... tak PERCAYA ke beb... tak PERCAYA lu orang boleh tanya kat BUDAK BAWAH UMUR yang pernah bertanyakan tentang NAJIS MUGHALAZAH kat PEMIMPIN NO 1 dan NO 2 lu orang tu... gua pun BUKAN PANDAI beb... tapi kerana TAK PANDAI lah gua nak BERKETUA yang CERDIK supaya boleh CERDIK SIKIT beb... kah kah kah !.

Ini sudah lah duduk dalam Umno DIBODOH-BODOHKAN  PEMIMPIN... kemudian yang MEMBODOH-BODOHKAN tu pulak bukan nya CERDIK sangat pun beb... tapi masih boleh MEMBODOH-BODOHKAN PENYOKONG dengan hanya SLOGAN-SLOGAN MAUT... WASSATIYAH lah... MAQASID SYARIAH lah... IKUT SUNNAH RASULULLAH lah... DEMOKRASI TERBAIK lah... KPI lah... NKRA lah tapi semua nya macam HARAM JADAH... yang BETUL dan SAHIH hanya satu iaitu NKRA... NAJIB KERJA ROSMAH ARAH... kah kah kah... yang lain nya semua hanya WAYANG PACAK beb... demi untuk MENYAMBUNG NYAWA UMNO yang sedang TENAT yang dikatakan hanya menunggu masa MALAIKAT MAUT untuk MENCABUT NYAWA dalam masa terdekat... mungkin WAYANG PACAK tersebut berjaya MENIPU dan MEMPERDAYA segala ISI PERUT UMNO yang ada bagi MENYAMBUNG PERNAFASAN... tapi tak mungkin WAYANG PACAK tersebut dapat menipu yang CERDIK PANDAI diluar Umno beb... kah kah kah !.  sumber SH


hemmmmm..... untung lah segala pengkhianat-pengkhianat bila tentera sultan sulu menceroboh lahad datu sabah... ialah setidak-tidaknya suruhanjaya siasatan diraja tak dapat nak menyiasat sementara projek ic kat sabah... dengan itu tidak lah terbongkar sementera kerja-kerja haramjadah pengkhianat tu beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betuk-betuk meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. apakah betul mimpi dato ni berjumpa dng rasullah? ..................... mari kita nyanyi sama-sama TANYA SAMA NAJIB APA SEBAB GOYANG NANTI JAWAB NAJIB SABAH NAK HILANG....Kita ulang lagi......

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....