DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 11 Februari 2013

(VIDEO) ADUHHHHH... MALUNYA BEB... MANA LAH NAK TARUK MUKA BEB... KAH KAH KAH !

Malunya beb malu... tapi MALU tu hanya ada pada yang selain ISI PERUT UMNO aje beb... kalau ISI PERUT UMNO mana ada PERASAAN MALU beb... sebab PERASAAN TAK TAHU MALU jenis TAMPAL KULIT BABI 14 INCI umpama KEMBAR semasa Umno dilahirkan... kah kah kah... sebab itu ISI PERUT UMNO masih lagi mengaku BAIK walaupun SEJARAH membuktikan mereka sebagai PEROMPAK dan PENYAMUN HARTA RAKYAT... kerana MUKA TAK MALU tersebut lah ISI PERUT UMNO masih meminta diberi KEPERCAYAAN walaupun pernah MENGKHIANATI KEPERCAYAAN... kalau punya PERASAAN MALU mana sanggup untuk MENGEMIS diberi KEPERCAYAAN... hanya MUKA TAK MALU aje yang sanggup membuat KERJA GILA BABI macam yang dibuat oleh ISI PERUT UMNO...  kah kah kah !.

Video kat bawah ni BUKTI apa yang gua katakan bahawa ISI PERUT UMNO memang MUKA TAK MALU... kah kah kah... konon nya KETUA ISI PERUT UMNO ni nak TUMPANG lah POPULARITY yang ada kat penyanyi dari Korea Psy tu beb... ialah sendiri TAK MAMPU untuk menjadi POPULAR walaupun bermacam PROGRAM telah dibuat dan dijalankan... bermula dari KPI... NKRA... WASSATIYAH... MAQASID SYARIAH... IKUT SUNNAH tapi semua macam HARAMJADAH... kah kah kah... jadi sebab itu nak tumpang POPULARITY orang lain beb... namun yanng dapat adalah MALU GILA bila perkataan "ARE YOU READY FOR BN" disambut dengan NO !!!!.. bukan setakat sekali beb tapi TIGA KALI ianya DILAUNGKAN... kalau SEPULUH KALI perkataan "ARE READY FOR BN" disebut oleh Datuk Seri Hj NAJIB mungkin sepuluh kali jugak lah perkataan NO !!!!! akan terdengar... kah kah kah !.



hemmmmm..... kepada yang mempunyai akhlak yang mulia tu terutamanya pro isi perut umno... lu orang nasihatkan lah pemimpin yang ada dalam umno yang kebanyakan nya berakhlak mulia tu beb... mungkin dia orang tak kenal mana satu akhlak mulia dan mana satu akhlak haramjadah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Assalammu'alaikum,
    Berlalu sudah konsert Psy.....
    Penganjur menghadapi dua perkara mengaibkan......
    1. Satistik sambutan yang juah dari yang dijangkan dengan perbelanjaan yang begitu besar rm2 juta, memang tak berbalaoi..... Pulangan pelaburan jika dikira dari segi pulangan yang menfaat tidak munasabah.

    2. Apabila majoriti pengunjung cakap no to BN. Mengaibkan seorang pemimpin negara.

    Kenapa perkara ini berlaku pada satu upacara perayaan rakyat yang sepatutnya diraikan oleh semua pihak dalam suasana, semua kaum dan semua idologi politik bergembira bersalam melontarkan ucapan selamat TBC.

    Kita tidak sepatutnya menjadi opotunist mempolitikan Perayaan Rakyat. Sering pemimpin negara mengingatkan kita JANGAN POLITKAN PERYAAN RAKYAT, sambutlah dalam suasana harmoni, persaudaraan dan hormat menghormati.

    MALANG SEKALI DS NAJIB telah menampakan kebodohan, ignorance, bebal dan 'political desperation' nya dengan MEMPOLITIKAN PERYAAN RAKYAT TBC menungkah arus saranannya sendiri.
    Atas sikap itulah ia DIAIBKAN SEDEMIKIAN RUPA.....

    BETUL KATA TUN M Najib pemimpin yang lemah.... Tokwan nak tambah lemah segala, fikiran, minda, pengawalan kabinet, anak-anak, kewangan dan ISTERI.
    Jika ia hanya berhenti jeritannya pada ungkapan 'are ready for Psy???' Dengan respond "YES" x 3. Mungkin ia lebih dihormati dan tidak TERAIB dengan ungkapan politiknya (politcal cry) 'are you ready for BN?' Dan jawapannya "NO" x 3
    Sungguh mengaibkan.
    NAJIB TOKWAN NAK NASIHAT JADILAH LELAKI DEWASA DAN SEBENAR kawal anak isteri mu, kabinet mu, tahu bila masa bercakap politk dan tahu bila masa bercakap sosial. JANGAN MEMBENARKAN TEMPLAK TUN M MENJADI KENYATAAN. JIKA TAK MAMPU BERHENTI SAJA BERPOLITIK......

    Tokwan Perak.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....