DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 21 Februari 2013

TERENGGANU DARUL RUNTUH... RM292 JUTA DAH LEBUR... BAIK PULIH 15 JUTA PUN RUNTUH LAGI BEB... KAH KAH KAH !

Dalam RUNTUH ada RUNTUH beb... RM292 juta dah LEBUR... kini BAIK PULIH yang MENELAN BELANJA RM15 juta past juga LEBUR beb... mana TAK LEBUR nya beb dah tentu KERJA-KERJA BAIK PULIH akan TERHENTI kerana kejadian tersebut yang melibatkan KECEDERAAN... sudah pasti tempat kejadian akan ditutup bagi SIASATAN dijalankan untuk mencari SEBAB MUSABAB KENAPA IA RUNTUH... kah kah kah... daripada RM15 juta tersebut ENTAH berapa yang dah di TUNTUT beb... itu sebab lah dipanggil TERENGGANU DARUL RUNTUH... semua nya kerana OLAH dan PERBUATAN TANGAN-TANGAN ISI PERUT UMNO HARAMJADAH tu beb... kerja SIANG dan MALAM ASIK NAK MENIPU HARTA RAKYAT... kah kah kah !.

Rasanya STADIUM tersebut dah TAK BOLEH untuk DIBAIK PULIH lagi beb... ianya patut dijadikan MUZIUM aje... ianya SEBIJI seperti UMNO yang dah tak boleh untuk DIBAIK PULIH kerana ianya melibatkan STRAKTUR ORGANISASI atau STRAKTUR BANGUNAN... sana ROSAK... situ ROSAK... bak kata SEMUANYA ROSAK... habis kan benda yang TAK PATUT ROSAK pun turut ROSAK beb... kah kah kah... yang tak rosak tu mungkin KERUSI yang ada kat Stadium tersebut... yang mana KERUSI tersebut umpama Penyokong Umno yang TAK TAHU APA-APA tapi TERKENA TEMPIAS KERJA-KERJA HARAMJADAH ISI PERUT UMNO yang lain... kesian beb KERUSI tu tak PASAL-PASAL kena HEMPAP dengan BUMBUNG yang konon nya TEMPAT BERTEDUH... kah kah kah !.

Kalau mengikut kata MENTERI BESAR TERENGGANU DARUL RUNTUH pulak beb... beliau mahu KONTRAKTOR BERTANGGUNGJAWAP diatas kejadian yang dipercayai berpunca daripada KECUAIAN pihak berkenaan... katanya "kontraktor itu bertanggungjawab untuk memastikan KERJA BAIK PULIH STADIUM itu dilakukan dengan selamat"... apa yang SELAMAT lagi Datuk Seri Ahmad Said oiii... satu STADIUM TAK SELAMAT Datuk... ianya seperti Umno yang REPAIR SINI ... SANA PULAK ROSAK... REPAIR SANA... SITU PULAK ROSAK... baik Datuk jadikan MUZIUM aje Datuk... buat TATAPAN ANAK CUCU di KEMUDIAN HARI bagi MENUNJUKAN BAGIAMANA HARAMJADAHNYA TANGAN-TANGAN ISI PERUT UMNO tu... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... datuk seri ahmad said ni boleh digolongkan sebagai ulul amri beb... ia lah kan mengikut kata beliau yang pas adalah parti ajaran sesat... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. demi kroni daa,runtuh pun runtuh la asal ada masyuk ,menteri besar besar kepala & ada gaya samseng kampung dusun ! ABU untuk selamatkan negara dari jadi darul runtuh !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....