DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 22 Februari 2013

SATU LAGI BALAK DATANG AHAD INI BUAT NAJIB@UMNO/BN !

Berapa lah PUMPERS TAMBAHAN yang akan DIGUNA PAKAI oleh Presiden Umno Datuk Seri Hj Najib (DSHN) dan Isteri beliau Datin Seri Hjh Rosmah Mansor mulai saat ini bila mendengar BERITA yang BEKAS PENYIASAT PERSENDIRIAN P. Balasubramaniam akan PULANG ke Malaysia pada Ahad ini bersamaan 24hb Febuari 2013... kah kah kah... lepas satu-satu BALAK DATANG kepada PASANGAN ini beb... tak tahu lah gua yang mana satu antara mereka yang MEMBAWA SUWEY SATU BADAN... kah kah kah... kalau setakat SATU BADAN atau pun DUA BADAN yang menerima TEMPIAS dengan KEPULANGAN P. Balasubramaniam NO HAL jugak... tapi 1UMNO/BN boleh DEMAM beb... entah dapat ke tidak BALA NAJIB@UMNO/BN tu MEMASUKI Malaysia dengan AMAN pada hari tersebut...  kah kah kah !.

Mungkin ada yang mengatakan itu hanya FITNAH bila mengaitkan PEMBUNUHAN Mendiang Altantuya Shaariibuu dengan ULUL AMRI UMNO serta Isteri beliau... mungkin gua yang BODOH ni boleh YA KAN kata-kata tersebut... tapi bagaimana dengan yang CERDIK dan RAMAI diluar sana... yang mengikuti setiap CERITA dari PEMBUNUHAN tersebut hingga lah kepada PERBICARAAN yang akhirnya PEMBUNUH tersebut didapati BERSALAH dan dalam PROSES RAYUAN... bagaimana pula bila mereka yang diluar sana TAHU siapa PEMBUNUH tersebut dari PEKERJAAN hinggalah siapa MAJIKAN mereka... walau pun MAHKAMAH mengatakan yang MOTIF PEMBUNUHAN TIDAK PENTING... atau dalam kata lain SUKA-SUKA NAK MEMBUNUH... kah kah kah !.

Siapa yang nak BUAT BUSINES boleh hubungi PUTRAJAYA beb bagi MEMBEKALKAN PUMPERS untuk kegunaan PASANGAN KESAYANGAN ISI PERUT Umno/Bn tu beb... mana tahu kot-kot lu orang boleh mendapat BUSINES tersebut.... MAKAN TAK HABIS beb... sebab gua rasa bukan setakat PASANGAN tersebut aje yang memerlukan... mungkin SEPUPU SEPAPAT pasangan tersebut pun memerlukan... mana tidak nya beb... kan ke CUBIT PEHA KANAN PEHA KIRI YANG TERASA... kah kah kah... jadi sudah tentu ada yang TERASA NAK TERKENCING beb... cuma dia orang tak cakap lah dengan lu orang yang dia orang pun TERASA NAK TERKENCING dengan BALA YANG TIBA pada hari Ahad ni beb... jadi lebih CEPAT AMBIL PELUANG jangan TERLEPAS peluang tu beb... BAIK PUNYA PROJEK lah katakan... kah kah kah !.

Gua ni tak berapa FAHAM nak buat BUSINES... lagi-lagi berkenaan dengan PUMPERS... cuma gua ada gak DENGAR-DENGAR SEMBANG SAHABAT berkenaan PUMPERS ni beb.. menurut dia orang yang MUSTAHAK sekali berkaitan PUMPERS ni ialah KUALITI BAHAN yang digunakan... kerana kalau BAHAN RENDAH KUALITI ianya akan menyebabkan KEBOCORAN dan PECAH atau KOYAK... mungkin kalau dikaitkan dengan BUMBUNG ianya akan BOCOR... REPUT dan boleh jadi RUNTUH seperti BUMBUNG STADIUM kat NEGERI TERENGGANU DARUL RUNTUH tu... kah kah kah... yang mana ianya TERJADI kerana OLAH TANGAN-TANGAN HARAMJADAH ISI PERUT UMNO beb... untuk itu lu orang kena HATI-HATI dengan BAHAN yang digunakan oleh PEMBEKAL PUMPERS tersebut beb... lu orang sendiri MAHU INGAT siapa yang nak gunakan BENDA ALAH tu beb ok... kah kah kah !.

Apa pulak lah  gua MELALUT sampai ke PUMPERS pulak ni... kah kah kah.... tapi tak apa sebab benda tersebut memang BARANG PANAS dalam PASARAN buat masa ini dan mungkin berlarutan sehingga KEPUTUSAN AKHIR Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13)... jagi REBUT lah PELUANG KEEMASAN PERNIAGAAN LARIS yang dikatakan TERJADI bila HAMPIR-HAMPIR dengan PRU terutama kepada yang MENUNGGU BALA@NAJIB@UMNO/BN... kah kah kah... buat PEMIMPIN dalam Pakatan Rakyat (PR) lu orang pun akan dapat KEADAAN yang sama kalau lu orang pun MENGIKUT SUSUR GALUR PERANGAI ISI PERUT UMNO HARAMJADAH tu beb... jadi lu orang PEMIMPIN PR KENA BERHATI-HATI dan INGAT SELALU jika DITAKDIRKAN PR menjadi KERAJAAN selepas PRU13... gua TAK HEGINNN sangat nak dengar lu orang pun BEREBUT PUMPERS bila dekat dengan PRU... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... buat isi perut umno yang cerdik... kalau ada yang cerdik lah... sudah-sudah lah jadi penyokong umno tu beb... tak ada nya kalau tak ada umno kat malaysia ni lu orang mampos tak makan... tapi kalau tak kaya gila babi dengan hanya goyang telor itu gua percaya lah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....