DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 25 Februari 2013

PANASSSSS BEB...VIDEO PENJELASAN KENAPA PAS DAN UMNO TAK BOLEH BERSATU !

Ini sebenarnya beb VIDEO yang dah LAMA yang gua pun baru tengok dari blog SAHABAT  kat SINI... kalau melihat pada tarikh video ini di UP LOAD ialah 15/07/2012 bermakna sudah lebih 7 bulan lebih ianya di YOU TUBE... lama tu beb kalau dah 7 bulan ianya sudah di UP LOAD... bermakna JAWAPAN kepada Umno bagi mengajak PAS untuk BERSATU memang ISTIQAMAH iaitu TAK HENGINNNN... kah kah kah... namun kalau dah DASAR untuk MENIPU dicampor lagi dengan MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI maka Umno tetap jugak MAHU kan berlakunya BERSATU tersebut... kerana TERSANGAT INGINKAN UNTUK MENIPU PAS SEKALI LAGI... memang DASAR PENIPU tak kan berhenti selagi TAK BERJAYA NENIPU... kah kah kah !.

Kalau ikut jawapan gua KENAPA PAS/UMNO TAK BERSATU ?... jawapan ialah UMNO BAPAK SEGALA PENIPU... kah kah kah... dan apa yang DIJELASKAN oleh WAKIL PAS dalam WANCANA tersebut memang TEPAT dan BERNAS sekali beb... ialah BAPAK SEGALA PERPECAHAN tiba-tiba mahukan BERSATU... sedangkan kalau melihat pada SEJARAH UMNO... sesama ISI PERUT UMNO pun TIDAK BOLEH BERSATU beb... AKIBAT dari itu ianya telah membuatkan sehingga UMNO itu sendiri MAMPOS pada tahun 1987... kalau dah PARTI sendiri pun sanggup DIMAMPOSKAN apa lagi dengan PARTI LAIN beb... sebab itu SEJARAH PERPECAHAN dan PENGKHIANATAN oleh ISI PERUT UMNO adalah seperti apa yang dikatakan oleh WAKIL PAS didalam Video ini... jadi pada PIHAK yang GATAL hendak kan PAS dan UMNO BERSATU... baik aje lah lu orang yang MASUK UMNO tu beb... kah kah kah!.


Tapikan yang PELIK BIN AJAIB nya ialah bila yang hendak kan PAS dan UMNO BERSATU tu pun TAK HENGINNN dikaitkan dengan Umno beb... walaupun RUPA ... PERBUATAN... PERCAKAPAN dan TINGKAH LAKU sudah SEBIJI MACAM ISI PERUT UMNO... kalau dah PAS TAK HENGINNN untuk BERSATU dengan Umno sepatutnya lu orang yang GILA SANGAT nak perkara tersebut berlaku buat CONTOH dan TAULADAN beb... bila dah PAS DEGIL tak mahu BERSATU dan lu orang pun nampak Umno memang hendak bersatu MACAM ORANG GILA TALAK... sepatutnya lu orang MASUK UMNO aje beb... ini usahkan MASUK UMNO... DIKAITKAN dengan Umno pun kadang-kadang lu orang TAKUT macam nampak SYAITAN YANG DIKENALI... kah kah kah !.

Buat ANAK kepada BEKAS PRESIDEN PAS ALLAHYARHAM USTAD FADHIL NOOR yang GAMBAR kat atas tu... jangan lu nak jadi BARUA UMNO pulak beb... lu ni kalau lah ARWAH tu masih HIDUP sudah tentu lah lu ni betul-betul lah ANAK YANG MEMALUKAN BAPAK... jangan lu nak mengikut JEJAK LANGKAH seperti BEKAS PEMIMPIN PAS YANG DAH TAK LAKU tu beb... dia orang tu pun memang punya MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI gua cakap lu... sudah lah PERANGAI MACAM BARUA UMNO... kemudian cakap SAYANGKAN PAS... tapi PROGRAM PARTI langsung tak mahu SERTAI... kalau tak sertai Program Parti ok jugak lah... tapi jangan buat perangai MACAM BARUA UMNO dengan sertai Program Umno beb... kalau SAYANG sangat kat Umno sertai aje Umno kan senang... yang lagi satu pulak walaupun dah DIPECAT tapi masih SAYANG kat PAS... Weeeekkkk Tuihhhhh.... kah kah kah !


hemmmmm..... lu orang tahu tak beb... kata orang dolu-dolu... orang kalau mati dengan hajat tak sampai maka dikatakan mata siarwah akan celik... tapi gua rasalah kalau umno yang mampos dari menjadi kerajaan bukan setakat mata aje celik beb... tapi mungkin jugak jadi polong tak bertuan... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....