DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 2 Februari 2013

AHLI PARLIMEN PAS YANG ADA MASALAH DENGAN OTAK BELIAU !

Hanya ORANG GILA saja beb yang masih nak kepada benda yang dah TAK BETUL... kalau ORANG SIHAT OTAK mana mungkin dia hendakan kepada benda yang dah tak betul tu beb... tapi itu lah yang terjadi kepada salah seorang AHLI PARLIMEN PAS yang bernama YB NASHARUDDIN MAT ISA... kah kah kah... konon nya beliau akan tetap SETIA kepada  PAS walaupun TINDAK TANDUK beliau LEBIH KURANG seperti BARUA UMNO beb... menurut kata YB yang GILAKAN KERAJAAN PERPADUAN DENGAN UMNO ni "Tidak betul kata kalau tak jadi ANGGOTA MAJLIS SYURA tidak boleh bersuara... saya masih boleh bersuara sebagai ANGGOTA BIASA AKAR UMBI PARTI... Saya mahu PERJUANGAN ASAL PAS KEKAL... bukan sewenangnya DICAIRKAN ikut kemahuan rakan pembangkang lain... Pas sebelum adanya pakatan pembangkang ini punyai KEKUATAN bagi BERDIRI dan MAJU SENDIRI sebagai sebuah parti yang PERJUANGKAN ISLAM... namun kekuatan itu dicairkan sedikit demi sedikit demi memenuhi kehendak pakatan itu"

Tambah beliau lagi "Saya menyertai Pas kerana parti itu dahulunya sentiasa KONSISTEN memperjuangkan isu Islam... muktahir ini dilihat KEPENTINGAN POLITIKk itu diambil kira terlebih dahulu... ia semakin MELAMPAU apabila semakin MENGHILANGKAN IDENTITI PAS sebagai parti yang sentiasa KONSISTEN MEMPERJUANGKAN ISLAM... malah mula MENENGGELAMKAN SUARA AKAR UMBI yang mahu PERJUANGAN ISLAM itu di depan... saya akur dengan KEPUTUSAN MAJLIS SYURA itu... tetapi sehingga kini selepas lebih dua minggu saya hanya mengetahuinya melalui MEDIA tanpa apa-apa SURAT RASMI... saya juga ingin tahu apa STATUS KEANGGOTAAN saya sekarang... pendirian Pas tentang sesuatu isu kini MELANGGAR DASAR UTAMA PARTI hasil perbuatan PARASIT itu dan tidak menolak kemungkinan PEMECATANYA memudahkan usaha PERLANGGARAN itu... 

..."tindakan saya mengikuti lawatan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak ke Gaza baru-baru ini dan Makkah tidak lama dahulu sehingga menimbulkan KONTROVESI di kalangan penyokong pembangkang itu adalah perjuangan untuk membela nasib umat dan agama Islam... ini adalah sumbangan saya untuk negara, tidak kira Umno, BN (Barisan Nasional) atau Pas... sekiranya ada peluang bagi saya MEMBELA NASIB UMAT ISLAM dan MEMPERJUANGKAN ISLAM... saya akan ambil... pihak Umno dan BN menerima pendirian saya ini dengan tangan terbuka, mereka tidak kisah saya orang Pas. Sebagai seorang rakyat Malaysia bila negara mahukan saya menyumbang demi kemajuan Islam dan rakyat, saya terima dengan hati terbuka... sy menafikan sekeras-kerasnya dakwaan yang mengatakan beliau menerima habuan daripada Umno dan BN untuk berpaling tadah sambil menegaskan perjuangan Islamnya tidak boleh dijual beli". SH

Itu pasal lah gua katakan beliau ni ada SAKIT OTAK beb... lu orang baca apa kata beliau berkenaan PARTI PAS yang dah MELANGGAR DASAR UTAMA PARTI... maknanya PAS dah MENYELEWENG beb... jadi kalau dah MENYELEWENG apa lagi beliau NAK TUNGGU dalam PAS... sebab TINGGALKAN PAS yang dah MENYELEWENG bukan bermakna TINGGALKAN ISLAM beb... dan MENJAUHKAN sesuatu yang MENYELEWENG boleh dapat PAHALA lagi tu... jadi apa yang beliau SAYANGKAN BAGAI NAK RAK untuk tidak TINGGALKAN PAS... dan kalau dah kata Umno/Bn lebih BAIK dan BAGUS dari PAS baik aje beliau MASUK UMNO yang TAK MENYELEWENG tu beb... sebab muka SEMASA dah memang JELAS sebagai BARUA UMNO jadi untuk PERJUANGAN yang lebih AFDAL kan ke dengan masuk Umno tu boleh dikira TINDAKAN yang TEPAT beb... atau BARUA UMNO ni TAKUT kerana PERKIRAAN POLITIK SEMASA yang mengatakan Umno akan TERKUBUR dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti... kah kah kah !.

Gua rasa lah bab... beliau ni kalau DFIPECAT sekali pun tetap akan mengatakan AKAN TETAP BERSAMA PAS seperti seorang lagi BARUA UMNO yang dah dipecat dari PAS tu... yang gua rasa pun mempunyai SAKIT OTAK sama seperti beliau... elok lah tu kedua-duanya pun ISTIQAMAH dengan CITA-CITA KERAJAAN PERPADUAN DENGAN UMNO... sepatutnya BARUA UMNO ni tunjukan CONTOH dahulu sebelum HAJAT untuk KERAJAAN PERPADUAN dengan Umno dapat dicapai... yang PELIK BIN AJAIB nya ialah bila BARUA UMNO semacam TAKUT seperti nampak SYAITAN YANG DIKENALI bila saja DIKAITKAN dengan Umno... sedangkan WAJAH ... PERCAKAPAN... PANDANGAN dan ada MASANYA tu pulak membuat FITNAH pun dah macam ISI PERUT UMNO beb... gua ingatkan balik kat lu orang macam mana BARUA UMNO yang dah kena PECAT tu MENUDUH ANWAR IBRAHIM DENGAN AZMIN ALI BERKONGSI ISTERI atau ISTERI AZMIN ALI BERZINA dengan ANWAR IBRAHIM... kalau lu orang lupa kat bawah ni VIDEO nya... kah kah kah !. 



hemmmmm..... memang dah jadi resam dunia beb... tak akan ada orang gila mengaku gila... sebagai mana perompak dan penyamun mengaku sebagai perompak dan penyamun... tapi lebih haramjadah lagi bila perompak dan penyamun mengaku baik dan mengatakan pulak orang lain sebagai perompak dan penyamun... kah kah kah... umpormno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

8 ulasan:

  1. Tuan, pra syarat nak jadi umno, mesti pandai ;
    1. bercakap bohong
    2. memfitnah
    3. mencaci
    4. (tambah "cawangan"..)
    ada tak ciri2 ni pd Hasan Jati, Zul Nordin & Nasha (still in the making..)

    BalasPadam
  2. Kalau PAs dok simpan lagi perangai orang jenis nie macam lah PAs menyimpan jarum dalam daging untuk dihidangkan buat jamuan pada jemaah, dari cakap-cakapnya saja kita boleh faham apa yang dimaksudkan oleh mala'un ini, kenapa semasa memegang jawata timbalan dulu tidak bangkit soal PAS dicairkan oleh dua parti yang bergabung, nampak sangat dia nie jadi barua UMNO untuk mengharu birukan Gabungan PR , tendang saja dia keluar habis cerita biarkan dia nak bercakap di luar PAS atau PR ,baru kita ketahui siapa Nasha sebenar sepertimana Hasang Ali.

    BalasPadam
  3. TUMPANG PROMOTE

    http://hazimteritory.blogspot.com/2013/02/gempar-misteri-berkenaan-penganugerahan.html

    :)

    BalasPadam
  4. mudahje lu bodoh lebih dr lembu bodoh yg telah menjuarai pertandingan lembu-lembu bodoh sedunia

    BalasPadam
  5. aku orag pas dan aku bukan orag mamak aku hairan kenape blogger seorang islam tidak menerima orang islam ingat lh walau bangsa nya dgn kita lain tapi tuhan kita tetap sama allah

    BalasPadam
  6. PAS amat pedih dengan gelagat pimpinan-pimpinan yg berlkeliber tu,setidak-tidaknya tali rantai dimasa hadapan dh pun ada pada cir-cirinya .... tapi sayang apabila benda mashul yang jadi perhatian,maka terhentilah niat yang awalnya utk sama-sama menegak syiar islamaih dibumi Malaysia yg tercinta ini,itulah ujian Allah swt.semoga kita tidak digolongan itu,mohon kita kpd Allah
    swt.jauhi perkara yang mendatang buat kita,ujian tu macam-macam yang ada.....

    BalasPadam
  7. Orang tu dah berangan nak jadi datuk lepas tu jadi menteri pulak paling tidak pun menteri jaga bola ke atau jaga pompuan ke. Tiba-tiba pulak ada puak dalam pas yang dengki. Mana tak hangin satu body!! Lepas ni lu carilah kerja lain!! Pencen MP mana cukup!!!

    BalasPadam
  8. PAS memang sudah sesat-banat setelah di hijack dan diseleweng oleh puak parasit Erdogan dalam PAS.., yang menjuarakan si Al-juburi dalam pakatan Penipu Rakyat.

    PAS sedang menggali kubur mereka sendiri.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....