DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 29 Januari 2013

(VIDEO) UCAPAN NOH OMAR YANG MENIPU... MENGAMPU DAN MERAPU... KAH KAH KAH !


Siapa tak KENAL dengan Menteri Pertanian Industri dan Asas Tani Dato' Seri Noh Omar (DSNO) ni beb... kalau ikut gua beliau ni adalah MENTERI yang SERBA BOLEH iaitu LEMBU boleh... Udang Boleh... BENIH PADI boleh dan yang TERKINI pulak LINTAH pun boleh beb... kah kah kah... kalau mengikut kata orang Tanjung Karang beliau antara JAWA dalam Umno yang CERDIK TAK BOLEH DI IKUT  dan BODOH TAK BOLEH DI AJAR... iaitu beliau memang CERDIK tapi jenis CERDIK untuk Menyusahkan RAKYAT atau CERDIK dalam MENIPU RAKYAT yang TAK CERDIK seperti Kebanyakan yang ada dalam Umno... dan kerana itu jugak lah kebanyakan yang menjadi Pemimpin di dalam Umno adalah PEROMPAK dan PENYAMUN yang TERHASIL akibat dari yang MEMILIH PEMIMPIN adalah jenis BEBAL BERGANDA yang ada dalam Umno... kah kah kah !.


Di awal PERMULAAN ucapan DSNO ni beb memang satu UCAPAN yang GILA BABI beb... ada ke beliau MENYURUH para Nelayan dalam Malaysia bertanya kepada NELAYAN Luar Negara berkenaan keadaan mereka... kah kah kah... untuk makan saja para Nelayan terpaksa MENYABUNG NYAWA di LAUTAN bagi SESUAP NASI ini kan pulak untuk pergi ke Luar Negara semata-mata bagi bertanyakan keadaan hidup Nelayan di Luar Negara... konon nya Umno/Bn menjaga KEBAJIKAN para Nelayan sedangkan yang selain dari Nelayan tidak mendapat PEMBELAAN seperti Para Nelayan... memang lah PETANI... PENTERNAK LEMBU... PENANAM SAYUR tidak mendapat seperti apa yang didapati oleh Para Nelayan... tetapi jangan LUPA beb yang bukan PENTERNAK LEMBU dan PERTERNAK UDANG pun boleh mendapat BERJUTA-JUTA NILAI PROJEK... tak cukup dengan itu TERNAK pulak LINTAH... kah kah kah !.


Sudah-sudah lah NAK MENIPU... MENGAMPU dan MERAPU DSNO oiiiii... orang KENAL siapa lu walaupun hanya dengan mendengar SUARA MERIAM PECAH lu tu beb... Orang JAWA Tanjung Karang dah tak boleh nak TERTIPU dengan JAWA-JAWA PENIPU yang ada dalam Umno/Bn tu beb... lebih lagi kalau JAWA Umno/Bn yang dari Tanjuing Karang bersebelahan dengan ADUN JAWA UMNO yang namanya TOYO tu... kah kah kah... masa DOLU-DOLU boleh lah CERITA beb... kerana masa dulu letak TUNGGUL KAYU pun Umno/Bn boleh MENANG... sebab itu kalau dimasa DOLU-DOLU lu orang tak akan dapat lihat PEMIMPIN UMNO akan DUDUK macam MAK NYAH seperti yang dibuat oleh DSNO tu beb... tapi apa kan DAYA demi MENYAMBUNG NYAWA UMNO yang dijangka MAMPOS dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti... maka TERPAKSA lah BERLAKON WAYANG PACAK beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... tapi walau macam mana pun jikalau ditakdirkan beliau kalah dalam pru13 nanti rasanya hidup beliau tak susah mana beb... cuma yang beliau takut dan juga kebanyakan pemimpin isi perut umno takut ialah susulan dan tindakan yang akan menyusul akibat dari kekalahan tersebut... itu yang sampaikan bekas pemimpin yang dah nak mati pun sibuk mempertahankan umno supaya jangan kalah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. Alamak bro..artikel lu tak ada point ler..bantuan kpd nelayan lu tak pernah buat study ke apa yg kjaan BN dah bagi..buat ler perbandingan apa kjaan sgor bagi dgn apa kjaan bn bagi kpd nelayan di sgor..kalau setakat naik signboard tak payah nak kecoh..carilah isu lain nk gasak pemimpin umno bn kt selangor..buat malu blog mcm nie

    BalasPadam
  2. ya le beb gua lupa nak study apa yang kerajaan umno/bn bagi... cuma ada yang gua rasa tahu walaupun tak study iaitu harta rakyat macam harta mak bapak umno/bn yang punya... itu pun bagi kerna terpaksa... sebab nyawa umno/bn dah hampir nak mampos... kah kah kah...

    BalasPadam
  3. Inilah kerja orang UMNO merasuah nelayan guna wang cukai rakyat spt saya. Saya bayar 10-12K setahun cukai pendapatan. Haram duit saya bagi mereka guna untuk tujuan politik. Noh Omar tahu ramai 'nelayan' hanya menyamar utk dapat RM 200 sebulan. Siapa rugi? Negara dan orang spt saya. Kepada semua pembayar cukai, ketahuilah wang anda telah disalahguna oleh orang spt Noh Omar ini. Jatuhkan Noh Omar dan BN!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....