DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 24 Januari 2013

(VIDEO) KESIAN BEB KESIAN... HJ NAJIB JUAL TEMBERANG... TV 3/4 YANG BONGKARKAN... KAH KAH KAH !

Kesian beb kesian... punya lah MENERAN macam orang yang buang AIR BESAR SEMBELIK oleh Datuk Seri Hj Najib WASSATIYAH (DSHNW) demi untuk menampakan kebenaran TEMBERANG dan PENIPUAN beliau semasa berucap didepan RAKYAT KELANTAN yang berbunyi... "BERI SAJA MANDAT KEPADA BN KITA AKAN SELESAIKAN MASALAH AIR DI NEGERI KELANTE"... kah kah kah... yang LAWAK nya beb segala TENBERANG dan PENIPUAN beliau tu bukan nya DIBONGKARANKAN oleh PIMPINAN Pakatan Rakyat (PR) atau BARUA PR macam gua ni... tapi ianya dibongkarkan oleh BARUA MEDIA PENCHACAI TERSOHOR iaitu TV 3/4 HARAMJADAH... kah kah kah... mungkin ini yng dikatakan kalau TUAH DAH TAK BERSAMA MAKA SUWEY LAH YANG BERSAMA... tak payah lah SUSAH-SUSAH Pimpinan PR dan Barua PR macam gua untuk buat PEMBONGKARAN BEB... kah kah kah !.

Apa TEMBERANG lah yang lu buat Datuk Seri Hj Najib WASSATIYAH (DSHNW)... lu CERITA seolah-olah Rakyat Malaysia macam di ZAMAN PRA-SEJARAH yang dimasa Umno/Bn letak CALON TUNGGUL KAYU pun masih lagi Umno/Bn boleh menang... kah kah kah... lu LUPA ke beb sekarang ni ZAMAN MAKLUMAT DIHUJUNG JARI yang setiap TEMBERANG dan PENIPUAN yang dibuat dan diucapkan oleh ISI PERUT UMNO tak boleh nak DISOROKAN mahupun DISEMBUNYIKAN beb... boleh lah kalau nak SEMBUNYIKAN pada sesama ISI PERUT UMNO yang kebanyakan nya BEBAL BERGANDA tu... walaupun TAHU akan TEMBERANG dan PENIPUAN yang lu orang lakukan namun oleh kerana BEBAL BERGANDA terlalu LEBIH maka bukan setakat NAJIS MUGHALAZAH TAHU KE TIDAK... tapi yang dilihat NAJIS pun dikatakan MAKANAN beb... kah kah kah !.

Atas sebab itu jugak lah banyak SPESIS HARAMJADAH boleh menjadi PEMIMPIN dalam Umno... kerana akibat dari BEBAL BERGANDA yang TERLAMPAU BANYAK ada didalam Umno... ala seperti yang dikatakan oleh BAPAK SEGALA PENGKHIANATAN KEPADA NEGARA iaitu Tun Mahatir Muhammad (TUN MADEY)... kah kah kah... yang katanya "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO" atau dalam bahasa PAN TIN TUN yang lebih mudah untuk DIFAHAMI ialah "HANYA YANG BEBAL BERGANDA SAJA YANG MASUK UMNO SELAMA BERPULUH TAHUN"... kah kah kah... itu kalau mengikut kata BAPAK PENGKHIANAT NEGARA lah beb... bukan gua yang kata... tapi kalau lu orang nak kata gua yang kata pun TAK JADI HAL beb... sebab itu lah REALITI dan KEBENARANYA... kah kah kah!. 


Bersebabkan BEBAL BERGANDA tu lah maka lu punya TEMBERANG dan PENIPUAN tu telah DIBONGKARKAN oleh MEDIA PENGAMPU dan PENYOKONG TV3/4 tu... kalau tidak kerana BEBAL BERGANDA tak mungkin MEDIA PENGAMPU dan PENYOKONG TV3/4 lu TERGAMAK menyiarkan CERITA yang seolah-olah MENGATAKAN lu tu TEMBERANG dan PENIPU semasa berucap diwaktu LAWATAN ke Negeri Kelantan tempoh hari... kah kah kah... kalau TV3/4 tu tak MENYIARKAN cerita yang berlaku dalam Negeri Pahang yang juga Negeri lu... mana mungkin gua yang ada kat Kuala Lumpur tahu apa yang berlaku di Negeri Pahang tu... MALU betul kalau lah gua jadi lu... kah kah kah... lu punya ucapan yang BERSEMANGAT tu rupanya TEMBERANG dan PENIPUAN ya beb... kah kah kah... itu bukan gua kata tapi TV3/4 yang kata... kah kah kah !.

Tapi dalam bab MALU ni gua dah memang tahu dari DULU KINI dan SELAMANYA yang ISI PERUT UMNO kebanyakanya TAK TAHU MALU JENIS TAMPAL KULIT BABI 14 INCI beb... sebab itu dia orang masih SANGGUP untuk DIBERI KEPERCAYAAN SELEPAS MENGKHIANATI KEPERCAYAAN beb... yang CANTIK bila dia cakap "MAAFKAN KAMI ATAS KESALAHAN LALU"... "BERI KAMI MEMERINTAH DAN KAMI AKAN BUKTIKAN BN LAGI BAGUS DARI PR DI SELANGOR"... kah kah kah... nampak tak berapa TAK MALUNYA muka yang boleh dipanggil sebagai BEKAS PEROMPAK dan PENYAMUN HARTA RAKYAT SELANGOR ni... meminta MAAF tu ok lah kalau atas KESEDARAN... tapi untuk DIBERI KEPERCAYAAN SEMULA SELEPAS MENGKHIANATI KEPERCAYAAN dan boleh pulak kata KAMI AKAN BUKTIKAN BN LAGI BAGUS DARI PR DI SELANGOR... bagi gua MUNTAH dulu beb.... weeeekkkkk tuihhhhhhh... kah kah kah !.

     YANG INI VIDEO KENANGAN MENGUSIK JIWA ISI PERUT UMNO !


hemmmmm..... maka tersedak dan hampir tercekik datuk seri hj najib dan datin seri hjh rosmah mansor yang berada gaza bila mendengar yang disiarkan oleh berita tv3/4... tapi yang lebih tersedak dan hampir tercekik ialah barua-barua umno yang takut bila dikaitkan dengan umno... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....