DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 11 Januari 2013

VIDEO 17 MINIT 11 SAAT... BARUA UMNO NI TAK MENGAKU SEBAGAI BARUA BEB... KAH KAH KAH !

LAWAK betul Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASAM) ni beb... punya lah PANJANG dengan masa 17 minit 11 saat beliau MENGAMPU Umno/Bn tapi masih ENGGAN atau TAK MAHU mengaku yang beliau dan PERKASAM sebagai BARUA UMNO/BN... kah kah kah... kalau gua lu orang katakan sebagai BARUA PAKATAN RAKYAT (PR) itu sudah SEMESTINYA gua AKUI beb... tapi bila seseorang INDIVIDU dan PERTUBUHAN tak mahu MENGAKUI yang beliau dan pertubuhan yang beliau KETUAI sebagai BARUA atau MACHAI kepada Umno/Bn walaupun TINDAKAN dan PERBUATAN yang bukan sahaja setakat SAMA... malahan KADANG-KADANG melebihi Ahli Umno itu sendiri... memang gua PELIK dan HERAN beb... apa jenis MANUSIA yang boleh mengeluarkan kata-kata tersebut... kah kah kah !.

Apakah beliau ni sudah TAK BETUL atau OTAK beliau SENGET pada KEDUDUKAN yang sepatutnya... atau pun adakah yang bernama UMNO/BN sudah DISELUBUNGI NASIB MALANG hinggakan orang TAKUT untuk DIKAITKAN dengan Umno/Bn walaupun PERBUATAN dan TINDAKAN individu serta pertubuhan melebihi dari Ahli Umno/Bn itu sendiri... setelah gua ANALISA dan buat KAJIAN MENDALAM... maka dapat lah gua jawapan nya iaitu FAKTOR OTAK TERGELINCIR dari KEDUDUKAN sepatutnya serta NASIB MALANG memang ada KEBENARAN walaupun SIKIT... kah kah kah... sebab nya individu serta pertubuhan tersebut bukan nya Individu dan Pertubuhan yang DIPIMPIN oleh ORANG BODOH macam gua ni beb...  kerana semua nya ada IJAZAH hinggakan kepada PHD... disitu sahaja sudah menampakan betapa CERDIK dan PANDAI nya dia orang... kah kah kah !.

Akan tetapi  beb bagi orang yang OTAK SENGET mereka ni mana SEDAR dan TAHU yang OTAK mereka SENGET beb... lebih LAWAK lagi bila yang OTAK SENGET ni bukan setakat tak tahu yang Otak dia SENGET malahan mengatakan pulak OTAK orang lain yang SENGET... yang mana dapat dilihat dengan CARA mereka cuba MENGAJAR orang lain supaya MEMPERCAYAI yang dia orang BUKAN BARUA kapada sesiapa... kah kah kah... lebih malang lagi bila yang Otak Senget ni MENGAMPU pulak yang BERNASIB MALANG atau yang TAK BERNASIB BAIK... kah kah kah... Nasib kalau baik apa saja yang dilakukan atau dibuat maka ianya tetap BERHASIL... walaupun TUNGGUL KAYU dijadikan CALON... kah kah kah... tapi kalau dah NASIB TAK BAIK atau satu lagi perkataan yang BERPAN TIN TUN iaitu SUWEY... lu orang sendiri PIKIR lah beb apa akan jadi kalau dah mula DISELUBUNGI SUWEY... kah kah kah !.



hemmmmm..... apakah presiden perkasam ni akan dapat bertahan dalam politik negara selepas pru13 dengan perkasam beliau... atau perkasam akan dibuang kerana dah berulat dan busuk... jawapnya tunnnnnnngggggguuuu... kah kah kah... umotrno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

5 ulasan:

  1. muzium padi gunung kheyangJumaat, Januari 11, 2013 10:20:00 PTG

    bro...
    kalau hal katak ni tak payah ulas la.
    buang masa saja!

    spesis yang akan dilaknat nanti!

    BalasPadam
  2. nak cakap lebih2 pun buat malu anak bini dia.perkataan yg sesuai utk si----ni ialah....bangkai hidup....

    BalasPadam
  3. > dia parti bebas la...dia bkn umno...sekurang2nya dia xpernah cuci pungkuq anuar n lim kiat siangggg..haha

    BalasPadam
  4. bebas kepala bapak hang bodoh punya umno...

    BalasPadam
  5. jangan bela katak..nanti mati katak..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....