DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 26 Januari 2013

TAKTIK KOTOR UMNO/BN TAK MENJADI LAGI BEB... KAH KAH KAH !

Kalau dah HIDUP dari HASIL PENIPUAN INGGERIS PENJAJAH sampaikan KEHUJUNG HAYAT pun masih nak MENIPU beb... mungkin kalau satu DETIK tidak MENIPU itu tanda NYAWA dan JASAD yang ada pada ISI PERUT UMNO mungkin sudah BERPISAH kot... kah kah kah... yang CANTIK nya bila PENIPUAN tersebut DIAKUI sendiri oleh ISI PERUT UMNO dengan BAHASA INDAH iaitu KESILAPAN KECIL... kah kah kah... ini lagi satu PENYAKIT yang dibawa oleh ISI PERUT UMNO sejak AZALI iaitu BODOH TAK BERKESUDAHAN... dah lah tu cuba pulak nak MEMPERBODOHKAN RAKYAT seperti dia orang buat kepada sesama ISI PERUT UMNO yang lain... yang mana hanya MENGANGGUK macam BURUNG TERKUKUR bila DIMAINKAN oleh TUAN yang MENGIKAT mereka... bila TUAN mengatakan ARGGGG... ARGGGG... ARGGGG... maka dijawaplah oleh BURUNG TERKUKUR tersebut dengan TERKUKURRRRRRR !!!... kah kah kah !.

Itu lah yang telah ditunjukan oleh Ketua Penerangan Umno Selangor Yb Abdul Shukor Idrus yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) N13 KUANG... yang cuba MEMPERBODOHKAN RAKYAT dengan mengatakan KESILAPAN KECIL setelah MENGAKUI PENDEDAHAN yang dibuat oleh ADUN N45 SELAT KELANG YB DR. HALIMAH ALI pada 24 Januari 2013 dalam SH adalah BENAR... ianya  berkenaan TAKTIK KOTOR UMNO/BN yang menghantar KAD UCAPAN SELAMAT TAHUN BARU dengan NOTA yang mengatakan TEMPAT MENGUNDI PENERIMA telah BERTUKAR TEMPAT MENGUNDI... sedangkan PENERIMA tidak pernah MEMOHON untuk BERTUKAR TEMPAT MENGUNDI dan setelah DISEMAK melalui SISTEM Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mereka masih MENGUNDI ditempat yang lama...apakah itu KESILAPAN KECIL... kah kah kah !.

Jadi dimana KESILAPAN KECIL yang DIKATAKAN oleh ADUN Umno/Bn dari DUN N13 KUANG ni beb... yang PELIK bin AJAIB nya pulak ialah KESILAPAN KECIL tersebut bukan pada EJAAN NAMA penerima atau EJAAN ALAMAT PENERIMA... tapi KESILAPAN KECIL tersebut ialah dengan NOTA telah BERTUKAR ALAMAT MENGUNDI... tak kan sebegitu BANGANG BIN BAHLUL nya ISI PERUT UMNO ni beb... sampaikan boleh TERTULIS ayat ANDA TELAH BERTUKAR ALAMAT TEMPAT  MENGUNDI... konon nya kata beliau "tidak mustahil KESILAPAN KECIL sebegini terjadi ketika penghantaran surat dalam JUMLAH yang BESAR... Ya!... saya MENGAKU yang BN Selangor ada MENGHANTAR SURAT ini kepada RAKYAT SELANGOR bertujuan mengucapkan Selamat Tahun Baru ... jadi dalam PENGHANTARAN PUKAL sebegini pasti berlaku KESILAPAN TEKNIKAL SEPERTI INI"... YB MANGKUK AYUN masih lagi NAK MENIPU beb...  kah kah kah !. SH

Sebab itu semasa GEROMBOLAN PENYAMUN DAN PEROMPAK HARTA RAKYAT NEGERI SELANGOR ni MEMERINTAH SELAMA 50 TAHUN... mereka TAK RASA BERSALAH walaupun telah MENYAMUN dan MEROMPAK HARTA RAKYAT NEGERI SELANGOR... alasan yang diberi adalah HANYA KESILAPAN KECIL dan sebab itu jugak lah PENYAMUN DAN PEROMPAK buat HARTA RAKYAT NEGERI SELANGOR macam HARTA MAK BAPAK dia orang beb... ditambah pulak mempunyai MUKA TAK MALU TAHAP TAMPAL KULIT BABI 14 INCI... itu sebab BOLEH MINTA LAGI KEPERCAYAAN walaupun pernah MENGKHIANATI KEPERCAYAAN SELAMA 50 TAHUN... bertambah LAWAK GILA BABI lagi bila ISI PERUT UMNO ni mengatakan pulak yang mereka boleh MEMRINTAH LEBIH BAIK dari KERAJAAN PAKATAN RAKYAT (PR) yang ada sekarang jika DIBERI PELUANG... kah kah kah !.


hemmmmm..... lu orang tengok lah diantara dua muka wakil rakyat diatas tu beb... agak-gak lu orang lah mana satu muka yb yang ada potensi jadi penyamun dan perompak harta rakyat negeri selangor... cakap jangan selindung-selindung beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. Kebanyakan muka wakil rakyat UMNO/BN adalah muka haramjadah seperti mana yang perkataan PM gunakan. Kenapa jadi macam tu? sebab mereka ni semuanya perompak dan lanun. Cuba tuntun filem yang ada perompak dan lanun...sebiji macam muka depa yang tak ada seri langsung. Depa rompak apa saja yang dapat, tak kira harta orang, harta anak yatim dan apa juga yang diistilahkan sebagai harta.
    Kita lihat bila depa nak mati nanti, macam mana rupa mereka begitu juga bila mereka dah jadi bangkai yang tak bernyawa. Fikir2kan lah......

    BalasPadam
  2. Salam.
    Tuan minta pautkan(LINK) blog http://revolusifikiran.blogspot.com dlm blog tuan. Sy senaraikan blog tuan dalam senarai BLOG POLITIK POPULAR. Blog sy revolusifikiran.blogspot.com blog santai gambar-gambar dan fakta-fakta yang menarik. Terima kasih kerjasama tuan.

    BalasPadam
  3. muka umno penyamun lagi bangsat,rakyat dah termuntah nak tenguk..buang sekor2 dalam sungai kelang biar jadi makanan syitan!!!

    BalasPadam
  4. Anon 12:46...syaitan2 sudah tidak boleh makan kerana syaitan2 sudah di-rejam kerongkongnya.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....