DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 30 Januari 2013

FITNAH TERBARU DARI UNIT MANUSIA BANGSAT (UMB) !


Itu sebab lah beb PERPATAH LAMA yang berbunyi BODOH MACAM LEMBU telah ditukarkan kepada BODOH MACAM UMNO... cuma yang belum lagi ada ialah perumpamaan NAK TENGOK PERANGAI UMNO TENGOK LEMBU... dan mungkin PERUMPAMAAN tersebut tidak akan TERJADI beb atas sebab PERBEZAAN HABITAT... yang mana kedua-dua hanya BERKONGSI KEBODOHAN namun BERBEZA PERMASALAHAN... kerana SEBODOH-BODOH LEMBU masih TETAP memberi MANAFAAT kepada KEHIDUPAN MANUSIA beb... dan TIDAK MAMPU untuk MEMBUAT FITNAH walaupun sesama LEMBU... namun tidak kepada yang namanya ISI PERUT UMNO tu beb... walaupun DIKURNIAKAN AKAL FIKIRAN bagi membezakan mana yang BAIK dan mana yang BURUK tetapi yang BURUK jugak lah dipilih oleh SEBAHAGIAN BESAR ISI PERUT UMNO... kalau ISI PERUT UMNO tak PUAS HATI lu orang boleh CERMIN MUKA lu orang dengan CERMIN yang sebesar LEMBU NFC... kah kah kah !.


Gua tertarik dengan FITNAH TERBARU yang dikeluarkan oleh ahli KUMPULAN UMB atau UNIT MANUSIA BANGSAT... yang mana telah mengatakan PENGENDALI BLOG PRO PAKATAN RAKYAT (PR) telah DITANGKAP KHALWAT DENGAN ISTERI ORANG... tapi tak lah dikatakan ISTERI ORANG yang mana atau ISTERI kepada siapa yang telah ditangkap BERKHALWAT dengan PENGENDALI BLOG PR tersebut... kerana kalau dari CERITA yang DIKELUARKAN oleh ahli UMB nampak seolah-olah beliau TAHU... KENAL dan PASTI siapa yang ditangkap berkhalwat dengan mengatakan PENGENDALI BLOG ANAK SUNGAI DERHAKA dipihak LELAKI nya... tapi dipihak PEREMPUAN ISTERI ORANG tidak pula dinyatakan namanya walaupun dari CERITA tersebut seolah-olah beliau KENAL dengan ISTERI ORANG kepada siapa perempuan tersebut serta siapa SUAMI perempuan tersebut... mungkin AGAKNYA perempuan tersebut adalah ISTERI beliau yang sampaikan beliau TAK SANGGUP nak MENAMAKANYA... kah kah kah !.

Atau pun beb MUNGKIN perempuan tersebut adalah AHLI KELUARGA UMB sendiri... kalau tidak masakan TAK SANGGUP untuk memberitahu nama dan kepada ISTERI siapa perempuan tersebut beb... jadi jangan lah NAK TERASA HATI bila gua katakan perempuan tersebut adalah KENALAN ataupun AHLI KELUARGA kepada UMB sendiri... kerana kalau dah MENDEDAHKAN pihak LELAKI yang BERKHALWAT... kena DEDAHKAN pulak siapa ISTERI ORANG tersebut dan SIAPA SUAMI nya... kalau nak main SERKAP JARANG sahaja jangan KECIL HATI pulak bila ada yang BERTEKA TEKI dengan mengaitkan KENALAN beliau atau AHLI KELURGA beliau beb... kah kah kah... yang CANTIK nya lagi bila MAKHLUK ALLAH SWT yang yang menjadi ahli UMB ni mengatakan orang lain BODOH... beliau tak tahu ke yang MANTAN PRESIDEN UMNO pernah mengeluarkan kata-kata "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO"... atau dalam BAHASA PAN TIN TUN nya... hanya yang BODOH MACAM UMNO saja masuk UMNO... kah kah kah !.


hemmmmm..... cuma harapan unit manusia bangsat ni menjadi tak bangsat adalah dikatakan agak cerah lah jugak memandang umur dia orang yang boleh dikatakan muda-muda belaka... jadi ada masa untuk berubah dari bangsat kepada tak bangsat... itu jika nak dibandingkan dengan si umur tua yang boleh dikatakan rumah kata pergi kubur kata mari lah beb... yang dari muda sampai nak mati pun tak sudah berperangai bangsat... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. Assalam sahabat.
    Walaupun saya ada menyatakan saya akn mempertahankan UMB..tapi ianya hanya dari serangan dari sesama bloggers pro-Umno terhadap UMB.

    Kepada bloggers Pro PR serangan terhadap UMB saya anggap perkara biasa sahaja..tkkan lak nak sokong.

    Tapi dalam hal 'fitnah keterlaluan' terhadap ASD saya turut mengutuk perbuatan yang tidak bermaruah ini.Banyak cara kita boleh menyerang pihak lawan dan ini bukanlah caranya.

    Assalam

    BalasPadam
  2. Wa'alaikumsalam bro Azmi...
    terima kasih bro kerana lu sudi datang kat sini... itu sebab lah gua walau secebis kuman pun tak berminat langsung dengan umno ini... wasalam bro Azmi.

    BalasPadam
  3. kah kah kah kah kah.....anak sungai derhaka ditangkap khalwat? kaaaaaaaah kah kah kah kah......pakai wira pulak tu...anak sungai derhaka ni engineer ok..org bisnes plk tu, xkan nk pakai wira je kot...klu mcm ni aku pun blh tulis blog...ambik gmbr tapir or babun dok mengawan aku tuduh papgomo kena tangkap khalwat...adil ka? oke ke mcm tu?...kah kah kah kah kah....aduuuuuu nsb baik dh bfast td..klu x gerenti x lalu mkn aku ngn bnd bongok ni

    BalasPadam
  4. Org islam ngaku islam tapi x caya kepada akhirat. X caya pada hukuman samada di dunia atau akhirat.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....