DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 3 Disember 2012

BETUL KE HANYA ADA SEKOR DUA NYAMUK BEB... KAH KAH KAH !.


Kalau betul ada se-ekor dua NYAMUK mungkin betul apa kata Perdana Menteri Datuk Seri Haji Najib (DSHN)... bahawa KELAMBU tak perlu DIBAKAR... tapi macam mana kalau kelambu tersebut dipenuhi ruangan nya oleh 99 peratus dengan nyamuk... kemudian jenis nyamuk nya pulak adalah jenis AEDES yang boleh membawa MAUT... dan kelambu nya pulak sudah REPUT dan banyak BERLUBANG atas faktor dah LAMA dan diperbuat dari BAHAN yang TIADA KUALITI... hanya nampak ELOK kerana promosi yang HEBAT dan orang yang menggunakan nya selama ini MUDAH DITIPU oleh JURU JUAL yang PENIPU... kah kah kah !.

Itu lah kisah DSHN dengan CERITA NYAMUK beliau beb... yang cuba untuk memperbandingkan PERIHAL PERANGAI HARAMJADAH yang ada didalam Umno... lu orang cakap kat beliau beb... jangan ingat RAKYAT BODOH dan TAK TAHU tentang perihal apa yang ada dalam Umno... kalau setakat se-ekor dua yang DIIBARATKAN seperti nyamuk rasanya ia boleh lah dikatakan ianya KES-KES TERPENCIL... tapi betul ke se-ekor dua... sedangkan PENYAKIT DENGGI sudah sampai ketahap yang KRITIKAL... walaupun bermacam-macam PENCEGAHAN telah DIPERKENALKAN seperti KPI... NKRA... MAQASID SYARIAH... IKUT SUNNAH RASULULLAH SAW... tapi apa hasilnya beb... kah kah kah !.

Kepada seluruh Rakyat dan seluruh PENGUNDI pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti... lu orang jangan TERTIPU dengan kata-kata DSHN tu beb... beliau hanya cuba untuk menghilangkan RASA GEMENTAR beliau untuk menghadapi PRU13 yang bakal tiba kerana TAKUTKAN KEKALAHAN... kerana apa takutkan kekalahan beb... sebab banyaknya DOSA yang belum TERSINGKAP dan akan TERBONGKAR jika Umno/Bn KALAH dalam PRU13... oleh sebab itu lah PRU13 masih belum mahu di adakan walaupun BERKALI-KALI mengatakan KEYAKINAN yang Umno/Bn akan MENANG 2/3 MAJORITI beb... PELIK bila orang yang YAKIN MENANG tapi TAKUT untuk mengadakan PRU... kah kah kah !.  mk


hemmmmm..... suruh aje le dshn simpan beliau punya temberang tu dalam seluar beliau beb... kalau cakap dengan orang umno/bn boleh percaya dengan temberang beliau tu... tapi dengan rakyat marhen di zaman ini rasa gua sukar untuk percaya dengan penipuan beliau.... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....