DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 7 Disember 2012

ANALISA VIDEO YANG BUAT DATUK KEPALA SAMSENG NI KENCING TAK LAWAS... KAH KAH KAH !


Datuk SAMSENG sekarang ni beb dah KENCING TAK LAWAS... mungkin sudah TERDENGAR suara-suara dari Umno sendiri yang mula MENYALAHKAN beliau atas PROVOKASI pada CERAMAH PAKATAN RAKYAT (PR) di kawasan GOMBAK UTARA semalam... sebab itu semasa SIDANG AKHBAR beliau telah mengatakan PROVOKASI tersebut DIMULAKAN oleh PENYOKONG PR... dan didalam sidang akhbar tersebut juga beliau telah mengatakan yang PENDUDUDK SETEMPAT rata-ratanya MENOLAK kedatangan Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI)... apa beliau ingat Kawasan GOMBAK UTARA kepunyaan MAK BAPAK UMNO ke beb... beliau cuba mengatakan pihak beliau betul sedangkan video yang satu lagi jelas bagaimana PROVOKASI telah dilakukan sebelum lagi Datuk Seri Anwar Ibrahim berceramah... kah kah kah !.


Kalau lu orang saksikan video dibawah ni pulak beb jelas dan terang OBJET TERBANG (0.08 saat) dari kawasan dimana BARUA-BARUA UMNO tersebut berkumpul yang diketuai oleh Datuk Samseng tersebut... konon nya dalam video dari sidang akhabar tersebut mereka hanya KELUAR semasa DSAI mula berceramah hanya PENIPUAN aje beb... sedangkan dalam video ini OBJET TERBANG tersebut dimasa Penceramah lain iaitu sebelum lagi DSAI berceramah... nampak sangat lah BARUA UMNO ni cuba untuk MENIPU tapi BARUA ni LUPA yang sekarang bukan nya ZAMAN PRA-SEJARAH... ada cerita yang lain pulak barua ni telah JATUH MOTOR semasa hendak MELARIKAN DIRI beb... yang itu gua tak dapat nak PASTIKAN tetapi kalau melihat dari GAMBAR beliau CEDERA boleh dikatakan yang terkena balingan objek cukup MERAGUKAN...  kah kah kah !.


Kat bawah gua nak ANALISA pulak tentang kecederaan BARUA UMNO yanu dikatakan terkena BALINGAN BATU... PERIUK BELANGA... KUALI dan TONG AIR... kah kah kah... menurut kata beliau dalam video diatas beliau berada disebelah Datuk Samseng dan berada dibarisan BELAKANG... dan kalau mengikut kata Datuk Samseng tu pulak ada lebih 1000 orang PEMUDA di pihak Umno/bn ketika itu... kalau dah BATU... PERIUK BELANGA... KUALI dan TONG AIR yang DIBALING oleh Penyokong PR... tak kan Barua tu seorang aje yang KENA beb... kah kah kah... ada yang kata pulak barua Umno ni TERJATUH semasa LARI dengan MOTOR dan tak sampai 200 meter telah MELANGGAR POKOK PISANG... kah kah kah... nasib baik lah Barua Umno ni TAK MAMPOS beb... kalau tidak KURANG lah SATU UNDI untuk Umno/Bn kat GOMBAK... kah kah kah !.



hemmmmm..... umno oh umno dihujung-hujung nyawa yang sedang nazak ni banyak sangat isi perutnya membuat perangai buang tebiat ya beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan bb heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. macam diprojekkan je. betul tak kena siku samseng kut

    BalasPadam
  2. nasib baik aku dok kat kedah...kalu aku ada kat situ aku baling samseng amno dengan lesung giling rempah....ngada-ngada...buat muka kesian.MENYAMPAH!!!!

    BalasPadam
  3. Tuan admin, mohon masukkan link blog kami dalam senarai di blog tuan untuk tujuan promosi blog. Terima kasih. #ABU

    http://pemudatitiwangsa.blogspot.com

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....