DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 17 November 2012

VIDEO AHLI PARLIMEN DUA ALAM YANG RISAU KERANA CAKAP PEMIMPIN PAS DIPERCAYAI RAKYAT... KAH KAH KAH !

Kenapa gua panggil beliau DUA ALAM kerana kalau mengikut makna dua alam ialah bermaksud didalam AIR pun boleh hidup dan di DARATAN pun benda tu boleh hidup beb... kah kah kah... dan kalau melihat kepada VIDEO ini ada tetulis yang beliau adalah AHLI PARLIMEN BEBAS tetapi didalam video tersebut beliau MEMUJI UMNO bagai NAK RAK beb... kah kah kah... lu orang tahu tak apa dia SPESIS yang berkaitan dengan dua alam ni... gua bagikan contoh antara nya ialah KETAM BATU... ULAR SAWA... BUAYA dan yang paling POPULAR ialah KATAK... kah kah kah !.

Ini lah antara SIFAT yang ada dalam PERWATAKAN Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru ni beb... yang mana didalam video ini beliau MENASIHATI Pemimpin PAS supaya jangan lagi BERBOHONG kepada Ahli PAS dan juga jangan berbohong kepada RAKYAT... mungkin kerana PANDAI nya Pemimpin PAS Berbohong dan Pembohongan itu pula DIPERCAYAI oleh Rakyat maka beliau yang mempunyai SIFAT-SIFAT DUA ALAM serta Pemimpin Umno yang MEMANG TERKENAL dengan KAKI PEMBOHONGAN sudah mula RISAU... kerana tidak lagi MAMPU untuk berbohong di sebabkan Pembohongan beliau serta Pemimpin Umno sudah TIDAK DIPERCAYAI lagi oleh Rakyat... kah kah kah !.

Kemudian beliau juga ada MENYARANKAN supaya AKAR UMBI mendesak agar PAS mengadakan MUKTAMAR AGONG KHAS... kah kah kah... lu siapa yang nak menyarankan supaya PAS mengadakan Muktamar Agong Khas beb... lu tahu tak beb sedangkan MUKTAMAR PAS TAHUNAN Ke-58 yang berlangsung sekarang ini pun ada diantara Ahli yang BERFIKIRAN seperti lu  TIDAK MAHU HADIR... apa lagi Muktamar Agong Khas.... baik aje le lu JANGAN MENYEBUK... sebaiknya lu BERDOA BANYAK-BANYAK agar lu MENDAPAT KERJAYA BARU selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti beb... kah kah kah !.



hemmmmm..... saja gua promosikan video dari penchacai umno ni beb... supaya boleh lu orang nampak lagi kebebalan berganda spesis umno ni... spesis ni ingat dia orang cerdik dengan up load video kat you tube... tapi sebenarnya lagi manampakan kebebalan berganda mereka... kah kah kah... umporno perkasam jati... bertul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. Tak lama lagi dia nih...tunggu je..lepas pru13 nih abis la dia..

    BalasPadam
  2. Ni la namanya peguam mangkuk hayun.
    Nama ja peguam tapi, peguam menipu.
    dia dah tahu yg kalau nak laksanakan undang2 hudud mesti mendapat kelulusan persekutuan. Sekarangn ni Umno/BN yg menjaga undang2 persekutuan dan mereka dgn jelas tak benarkan dilaksanakan undanga2 hudud ni. Mahadhir dah kata dulu jika dilaksanakan, kerajaan akan ambil tindakan undang2.

    Aku nak tanya Zul Kulum ni. Kelantan nak laksanakan u7ndang2 hudud, adakah kerajaan BN.Umno akan membenarkannya.?

    Jangan nak bodohkan rakyat wahai Zul Kulum woiii....

    BalasPadam
  3. NI kalau zaman Nabi dulu nie...aku rasa lama dah leher dia kena tebas dengan Saidina Omar...!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....