DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 3 November 2012

PERHIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT DARI SEREMBAN JAYA... SIARAN LANGSUNG DARI TV SELANGOR


Seperti BIASA lah beb... kepada Penyokong Umno/Bn... lu jangan lah MALU-MALU dan TAKUT-TAKUT nak SAKSIKAN SIARAN LANGSUNG ini... kerana KAWAN-KAWAN serta PENCHACAI TEGAR UMNO merangkap BARUA UMNO tak kan TAHU lu orang menyaksikan siaran langsung ini... sebab lu orang TENGOK dari dalam rumah lu orang... jadi penchacai serta barua umno tak nampak dan tahu beb lu orang tengok... KECUALI lah lu orang sendiri yang tahu... kah kah kah !

Ok lah lu orang NILAI dan FIKIR lah dengan FIKIRAN yang WARAS kenapa Umno/Bn MESTI di KUBURKAN dari menjadi KERAJAAN dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) akan datang... gua bukan kata yang PAKATAN RAKYAT (PR) tu BAGUS sangat beb... memang ada diantara PEMIMPIN PR yang PERANGAI mereka lebih kurang perangai Pemimpin Umno/Bn... iaitu dalam kumpulan HARAM JADAH... tetapi DIKALA ini PR adalah PILIHAN TERBAIK bagi RAKYAT MALAYSIA membuat PILIHAN.

Disini INGIN gua ingatkan ANDAI KATA perangai serta cara MEMERINTAH pemimpin dalam PR SAMA atau pun LEBIH KURANG perangai HARAM JADAH pemimpin Umno/Bn... meraka juga akan DIKUBURKAN sebagaimana Umno/Bn dikuburkan... kerana didaklam DUNIA tiada satu pun KERAJAAN YANG HARAM JADAH DAPAT KEKAL MEMERINTAH SAMPAI KHIAMAT... untuk itu lu orang tak perlu TAKUT dengan KATA-KATA yang TIADA PELUANG untuk MENUKAR KERAJAAN sekiranya PR MEMERINTAH dengan SALAH atau TAK BETUL... kah kah kah !


hemmmmm..... ada yang kata sesiapa pun yang memerintah akan sama saja... setidak-tidak rakyat mencuba untuk sesuatu yang lebih baik... tak ada rugi untuk mencari sesuatu yang baik dengan membuang yang dah tentu tak baik... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....