DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 9 November 2012

PERGGHHH !!!... TIMBALAN WASSATIYAH NI NASIHATKAN TG NIK AZIZ BEB... KAH KAH KAH !

Memberi NASIHAT tu memang BAGUS beb... tapi sebelum memberi nasihat tu rasanya kena tengok lah diri dulu... sebab itu gua JARANG nak memberi nasihat kerana gua TAHU gua ni pun TAK BETUL dan banyak KESILAPAN dan KEKURANGAN pada diri gua... mungkin atas sebab itu kot gua ni tak dijadikan PEMIMPIN oleh ALLAH SWT dalam ORGANNISASI dan juga MASYARAKAT... cuma gua hanya dijadikan sebagai pemimpin dalam RUMAH TANGGA... itu pun KADANG-KADANG orang yang gua pimpin lagi BETUL dari diri gua sendiri beb... terutama nya gua punya BIDADARI... kah kah kah !.

Tetapi mungkin ada HIKMAH nya apabila gua tak jadi pemimpin oleh ALLAH SWT... yang mana gua TAK DAPAT MENYAMUN DAN BERBUAT PERKARA MUNAFIK SEPERTI PEMIMPIN UMNO lakukan sekarang ini... kah kah kah... mungkin juga kalau gua jadi pemimpin gua lagi TERUK beb dari MALAUN DAN MANGKUK AYUN yang ada dalam Umno tu beb... kah kah kah... dan yang lagi HARAM JADAH nya bila MENGAKU DIRI MACAM BAGUS aje beb... kah kah kah... itu lah jugak lah yang di PERSEMBAHKAN oleh Timbalan Presiden Umno Wassatiyah Tan Sri Muhyiddin Yassin bila mengatakan yang TG NIK AZIZ mesti berani MENEGUR pemimpin dalam Pakatan Rakyat (PR)  ... kah kah kah !.

Manusia ni beb kalau JAHAT sekalipun rasanya gua dan mungkin lu orang pun tak berapa NAK HERAN... yang gua hairan ialah apabila Mangkuk Ayun dan Malaun mengaku DIRI BAIK... kah kah kah... bertambah Haram Jadah nya lagi apabila cuba nak MENASIHATI orang lain... kah kah kah... rasa gua lah kalau selain UMNO dan ISI PERUTNYA menegur serta memberi nasihat ianya sesuatu yang AMAT gua GALAKAN... tapi kalau yang cuba memberi nasihat tersebut adalah Umno dan Isi Perutnya... terus aje PERUT gua MEMULAS dan TEKAK gua menjadi LOYA nak MUNTAH.... WEEEEKKKK.... HAKKK TUIHHHHHH... kah kah kah !.

Sebab ianya hanya LAKONAN untuk MENAMPAKAN konon nya macam belaiu tu BAGUS sangat... kah kah kah... sudah lah Tan Sri Muhyiddin Yassin... NAJIS MUGHALAZAH pun lu dengan Presiden lu TAK TAHU... lagi lu nak banyak CAKAP... kalau dengan PENYOKONG UMNO BEBAL BERGANDA lu boleh CERITALAH beb... tapi dengan PENYOKONG PR atau pun yang DUDUK ATAS PAGAR mana boleh lu nak TEMBERANG beb... tak tahulah gua kalau lu RASA-RASA penyokong PR serta yang Duduk Atas Pagar pun lu nak SAMAKAN Bebal Berganda macam penyokong Umno... kah kah kah... jawapnya lu SILAP BANYAK lah Muhyiddin oiiii... baik aje lah lu CERMIN MUKA lu tu... kah kah kah !.

Namun begitu beb... kalau dah DASAR keturunan INGGERIS PENJAJAH mana ada PERASAAN MALU... sebab itu mereka masih BOLEH dan masih SANGGUP berkata-kata dan BERCAKAP berkenaan HUKUM HAKAM dalam ISLAM... RASUAH dalam MASYARAKAT... PENIPUAN dalam KERAJAAN... MAKSIAT dalam NEGARA dan AKHIR sekali MENGAKU DIRI BAIK... seperti juga lah Inggeris Penjajah BERBUAT BAIK kepada ORANG YANG DIJAJAH... sehingga MENGGAMBARKAN rakyat yang dijajah sebagai PEMBERONTAK kalau tidak MENDENGAR apa yang mereka katakan... tak hairan jugak lah sebab nya mereka tu Penjajah... tapi yang PELIK nya ada pulak lah orang yang dijajah MENDENGAR dan MENGIYAKAN kata-kata Penjajah... yang mana boleh dipanggil merek sebagai BARUA PENJAJAH... kah kah kah !.  sumber SH

PERGGHHH !!!... MENGANCAM BEB... KAH KAH KAH !


hemmmmm..... gambar diatas ni dikatakan salah seorang keturunan dari ulama tersohor dari negeri johor... tapi beliau tak mengikuti jejak langkah keturunan nya... jelaslah disini islam, iman dan amal bukan lah warisan dari keturunan atau bangsa... lu orang tak percaya pergi tanya kat muhyiddin yasin betul ke tidak... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. teruk la mem gua malam ni wakaka.. gambar muka depan majalh tu punya pasal.. ganyang sampai lunyai bro

    BalasPadam
  2. Syabas! satu perkara yang patut semua orang Melayu tahu bahawa UMNO adalah proksi kepada penjajah yang telah menjajah bangsanya sendiri.
    Mana boleh penjajah bagi kemerdekaan sebegitu mudah kalau tidak ada agenda tersembunyi yang telah dimeteri untuk mereka dan proksi mereka. Sehubungan dengan itu orang-orang Melayu wajib menguburkan UMNO, Insyaallah!
    ABU..ABU..ABU Dulu, Kini dan Selamanya.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....