DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 28 November 2012

PANASSSS... DO'A PERASMIAN PERSIDANGAN WANITA, PEMUDA DAN PUTERI UMNO KATA PAS SESAT... KAH KAH KAH !

Ini dia keratan DO'A yang telah menuduh PAS SESAT dalam Majlis Perasmian Wanita, Pemuda dan Puteri di Dewan Merdeka  PWTC semalam... doa tersebut telah dibacakan oleh Pengerusi Biro Agama Pemuda UMNO Ustaz Afandi Mohd walaupun TIDAK langsung mendo'akan kemusnahan PAS... tetapi dalam SIMBOLIKNYA telah mengatakan yang PAS SESAT berbunyi "Ya Allah, Ya Tuhan kami, bukalah pintu hati saudara-saudara kami di dalam PAS, untuk kembali ke jalanmu Ya Allah…kembali kepada kebenaran... Engkau gerakkan hati mereka untuk menyambut salam perpaduan Islam bagi sama-sama memartabatkan agamamu Ya Allah, bangsa Melayu dan bumi Malaysia yang tercinta". DISINI

Habis aje gua baca terus aje TEKAK JADI LOYA dan PERUT MEMULAS... lepas itu KELUAR LAH MUNTAH... Weeekkkk Haaakkk Tuiiiihhhhhh... Gua NO HAL beb kalau segala ISI PERUT UMNO nak kata PAS SESAT ke... PAS MENYELEWENG ke atau APA-APA AJE yang DIFIKIRKAN oleh kebanyakan OTAK-OTAK LEMBU yang sedang BERSIDANG DALAM KANDANG mereka sekarang ni... sebabnya gua PASTI yang AHLI-AHLI UNITED MUNAFIKUN NATIONAL ORGANISATIONS (UMNO) sudah tentu akan mengatakan mereka betul beb... yang UMPAMANYA INGGERIS PENJAJAH BAPAK UMNO juga mengatakan mereka BETUL walaupun HAKIKATNYA mereka adalah PENJAJAH.

Yang mana sebelum itu INGGERI PENJAJAH telah MENGHARAMKAN PERSATUAN dan KESATUAN yang JELAS dan TERANG memperjuangkan KEMERDEKAAN TANAH MELAYU... namun atas KEBIJAKSANAAN dan TIPU MUSLIHAT Inggeris Penjajah maka dapat lah di lahirkan nya Umno dan MENGANGKAT Umno sebagai PEJUANG KEMERDEKAA... dan yang lebih HARAMJADAH nya lagi apabila Inggeri Penjajah BERJAYA menidakan JASA-JASA PEJUANG KEMERDEKAAN SEBENAR dengan panggilan PENGKHIANAT... PEMBERONTAK dan PENJENAYAH yang kemudian nya TUDUHAN tersebut DITERUSKAN pula oleh ANAK KELAHIRAN iaitu UMNO.

Sebelum ini BERANTAKAN ISI PERUT UMNO apabila DO'A untuk MENGHANCURKAN UMNO/BN dibuat dalam Stadium Sultan Muhammad V baru-baru ini... maka SIBUK lah dikumpulkan mereka yang BIJAK PANDAI MENGAMPU DENGAN AGAMA bagi mengatakan yang DO'A tersebut SALAH dari TATACARA ADAB BERDO'A... namun tidak pulak DITUNJUKAN NAS yang mengatakan TIDAK BOLEH BERDO'A akan KEHANCURAN pihak tertentu yang DIANGGAP ZALIM dan SUKA MENGINAYA... hanya yang DIUTARAKAN ialah TATACARA ADAB BERDO'A.

Semua ini di HEBOHKAN ialah untuk MENAMPAKAN seolah-olah yang pihak Umno TERINAYA walaupun HAKIKATNYA Umno dengan PERBUATAN MENGINAYA seperti KEMBAR semasa lahirkan ke DUNIA... sebab itu mereka SANGGUP mengarahkan pihak PETRONAS jangan MEMBAYAR ROYALTI MINYAK kepada KERAJAAN NEGERI KELANTAN... walaupun mereka tahu yang 95 peratus RAKYAT NEGERI KELANTAN adalah ORANG MELAYU YANG BERAGAMA ISALAM... tapi itu lah UMNO yang TERLAHIR secara PERSETUBUHAN HARAM oleh INGGERIS PENJAJAH.

Berbalik kepada TAJUK N3 gua kali ini berkenaan DO'A yang mengatakan PAS SUDAH TERKELUAR DARI JALAN ALLLAH SWT... apa MAKSUD sudah terkeluar dari jalan ALLAH SWT kalau bukan bermakna telah PAS SESAT dari jalan ALLAH SWT... kah kah kah... memang dalam DO'A tersebut tidak mendo'akan KEHANCURAN PAS tetapi bagaimana dengan TUDUHAN bahawa PAS SESAT... yang boleh dikatakan ianya sebagai NATIJAH kalau mengikut TAFSIRAN salah seorang BIJAK PANDAI MENGAMPU DENGAN AGAMA iaitu Ustad Fathul Bari (UFB). DISINI

Akhir sekali buat pertama kalinya DALAM SEJARAH laungan TAKBIR telah BERGEMA di Persidangan Wanita, Pemuda dan Puteri Umno semalam... memang laungan TAKBIR bukan HAK EKSKLUSIF buat PAS... namun SETIDAK-TIDAKNYA Parti yang dituduh SESAT oleh Umno telah BERPULUH TAHUN melaungkan TAKBIR tak kira pada WAKTU dan MASA... sama ada dikala PAS MENANG mahu pun dikala PAS KALAH... dan inya pernah DIJADIKAN bahan LAWAK BODOH oleh UMNO dengan panggilan TAKE BIRRR... kah kah kah... sebab itu gua TETAP ISTIQAMAH dengan ANGGAPAN yang Umno bukan United Malay National Organisations tapi ialah UNITED MUNAFIKUN NATIONAL ORGANISATIONS... kah kah kah !.


hemmmmm..... kalau ada isi perut umno yang tak pusa hati... itu hak lu orang beb... tapi kalau lu orang tak puas hati lebih-lebih itu pun hak lu orang... cuma gua nak pesan dengan lu orang... baik aje le lu orang pergi mampos beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

7 ulasan:

  1. Sejak bila puak-puak ni pandai berdoa ni....Dah nak tunjuk keimanan pulak....Selalunya himpunan mereka dipenuhi nyanyian, lawak bodoh, ampu mengampu dan kutuk mengutuk pembangkang.

    Agaknya inilah petanda orang nak mampos BUANG TEBIAT kut!!!!! Dah nazak baru teringat nak berdoa....

    BalasPadam
  2. Ingat melayu saja ka Islam. Bodo punya lembu.

    BalasPadam
  3. Bertakbir hanya eksklusif untuk orang PAS jer. Amenu tak boleh ambil. Kita patut saman jer Amenu ini. Memang tak patut mereka ambil....tak boleh, hanya malaikat macam kita jer yang boleh bertakbir, Amenu tak boleh!

    BalasPadam
  4. Apabila UMNO mengikut PAS berdoa... ini bermakna PAS memang golongan yang baik.

    Lainlah kalau PAS celebrate dengan menghidang arak, buat fasyen show, terkinja-kinja macam beruk macam puak yang sayangkan agama tu.... layaklah dia didoakan.

    BalasPadam
  5. fahamilah ucapan Abu Bakr al-Siddiq apabila menjadi khalifah:
    “Wahai manusia, sesungguhnya aku telah dilantik menjadi pemimpin kamu, bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu. Jika aku betul, tolonglah aku. Jika aku salah, betulkanlah aku. Benar itu adalah amanah, bohong itu adalah khianat. Orang yang lemah dalam kalangan kamu adalah kuat di sisi sehingga aku mengembalikan haknya. Orang yang kuat dalam kalangan kamu, lemah di sisiku sehingga aku mengambil daripadanya hak (menghalang apa yang bukan haknya), insya Allah. Jangan kamu meninggalkan jihad, kerana tidak ada kaum yang meninggalkan jihad, melainkan Allah timpakan mereka dengan kehinaan. Taatlah aku selagi aku taatkan Allah dan RasulNya. Jika aku derhakakan Allah dan RasulNya, maka tiada ketaatan untukku” (Ibn Athir, Al-Kamil fi al-Tarikh, 1/361).

    BalasPadam
  6. doakanlah agar dibukakah hati umno kejalan yang benar walau pahit hakikatnya... kah kah kah!, tertengok juga semalam sekejap tapi banyak juga yang datang main handphone... kah kah kah!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....