DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 18 November 2012

NASHA YANG AKAN DITUTUP MULUT, TAPI HASAN ALI YANG TAMBAH MEROYAN... KAH KAH KAH !

Perggghhh... ini yang dikatakan sahabat SEHATI SEJIWA beb... CUBIT PEHA KIRI PEHA KANAN YANG TERASA... kah kah kah... memang TAK SIA-SIA Yb Nasharuddin mempunyai SAHABAT seperti Yb Hasan Ali Jati... dengan KETEGASAN Majlis Syura Ulama PAS (MSUP)  yang akan MENUTUP MULUT PEMIMPIN yang menjadi PARASIT didalam PAS... ianya telah membuat BARUA UMNO HASAN ALI semakin MEROYAN... walaupun sebelum ini telah mengatakan TIDAK MAHU menyertai Umno yang menjadi sahabat beliau sekarang dan lebih MENGEJUTKAN lagi bila beliau mengatakan akan SETIA dengan PAS... ini lah pertama kali gua dengar orang yang masih SUKA kepada BEKAS PASANGAN tapi cuba MENGKHIANATI nya... rasa gua bukan setakat gua aje yang belum pernah dengar ada Manusia dalam DUNIA bercakap begitu... tapi gua rasa lu orang pun tak pernah dengarnya beb... kah kah kah !. MI

Begitu lah KISAH manusia yang bernama Hasan Ali dalam satu ceramah beliau di Pulau Pinang telah mengatakan "bahawa Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) adalah PENENTU jatuh bangun nya BANGSA MELAYU dan UMAT ISLAM di negara ini... dan bagi memastikan AGAMA ISLAM terus DIAGONGKAN serta BANGSA MELAYU terus DIMERTABATKAN dan INSTITIUSI RAJA terus DIPERKASAKAN... Rakyat perlu MENOLAK daripada MENGUNDI calon Pakatan Rakyat (PR) pada pilihan raya akan datang... tambahnya lagi bahawa negara memerlukan sokongan daripada rakyat untuk turut serta menggerakkan jentera dalam usaha menggagalkan hasrat pakatan pembangkang menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara republik"... ada juga manusia yang seperti ini didalam dunia ini ya beb... kah kah kah !. SH

Itu pasal lah beb gua KONSISTEN dalam melebelkan beliau sebagai BARUA UMNO... sebab beliau sendiri pun BUKAN ahli Umno ditambah lagi beliau sendiri mengatakan TIDAK HENGIN masuk Umno dan masih MAHU bersama PAS... tapi SURUH Rakyat jangan UNDI PR yang PAS salah satu KOMPENEN didalam nya... kah kah kah... jadi kepada PENYOKONG Hasan Ali Jati ni lu orang jangan MARAH kat gua apabila panggil beliau Barua Umno ya beb... sepatutnya lu orang bertanyakan kepada beliau kenapa beliau menjadi BARUA UMNO secara TAK RASMI dan tidak saja MASUK UMNO... sebab kalau beliau menjadi ahli Umno beliau dah boleh gua panggil PENCHACAI UPAHAN... bunyi nya SEDAP lah sikit TELINGA mendengar nya beb... kah kah kah !.

Ini sebenar nya adalah RIAKSI beliau kepada KENYATAAN MSUP yang sebelum mengatakan yang MSUP sentiasa MEMANTAU dan MEMASTIAKAN yang PAS tidak TERSASAR dari PERJUANGAN ASAL... serta SEBULAT SUARA mengatakan PAS juga tidak pernah TERGELINCIR dari Perjuanan Asal... dan yang membuatkan beliau MERABAN dan SAKIT JIWA ialah apabila MSUP Timbalan Mursyidul Am PAS Tuan Guru Datuk Harun Din mengatakan yang MSUP akan MENUTUP TERUS MULUT Pemimpin yang seperti PARASIT dari BERKATA-KATA... yang pada gua sudah tentu lah yang dimaksudkan beliau adalah Yb Nsaharuddin beb... yang sebelum ini apabila mendakwa PAS sudah lari daripada matlamat asal perjuangannya... malah turut menggesa agar PAS mengkaji semula kerjasama mereka dalam PR...

... ini lah dia manusia yang gua dan sebahagian BESAR SAHABAT katakan PARASIT... yang tahap parasit beliau sikit lagi nak mengahampiri tahap BARUA UMNO dalam PAS... yang hanya BERANI bercakap didepan LIDAH RASMI SYAITAN YANG DIKENALI UMNO...tapi TAKUT untuk HADIR ke MUKHTAMAR TAHUNAN PAS KE58 yang berlangsung sekarang ini... apakah pemimpin seperti ini yang diharapkan MEMIMPIN PAS pada MASA HADAPAN ???... lu orang ahli PAS sendiri lagi ARIF beb dengan TINGKAH LAKU beliau yang telah beliau PERSEMBAHKAN... untuk itu segala apa yang parasit ini perkatakan sebelum ini sebenarnya hanya PENIPUAN dicampur dengan AGENDA PERIBADI... yang mana agenda tersebut adalah agenda yang SEMACAM dengan agenda BARUA UMNO yang dah DIPECAT dari PAS... kah kah kah !.


hemmmmm..... pelik betul lah beb... yang barua umno kata masih mahu kepada pas... yang parasit kata pas dah tergelincir... yang umno pulak sibuk ajak pas bersatu walaupun kata pas sesat... apakah mereka ini sebenarnya dah hilang akal bila mengenangkan pru13 yang bakal tiba... kah kah kah... umporno pekasam jati... betul-betul meloyakan beb... heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. Patutnya Majlis Ulamak Pas tendang aja si Parasit Nasha ni. Tak berfungsi langsung.

    Dah tahu dia ni melawan majlis syura tentang pendirian PAS mengenai Kerajaan Perpaduan.... apa lagi yang nak di tunggu. Bagi amaran terus. Parasit kalau dibiarkan akan menyebabkan luka menjadi parah.

    Bunuh terus si Parasit ni. Memang jenis parasit perosak

    BalasPadam
  2. Tak perlu ditendang YB Nasha sebelum pilihanraya. Dia tidak boleh banyak berbicara. Tunggu sehingga selepas pilihanraya baru kita buat bicara.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....