DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 13 November 2012

HAJI NAJIB MENDAPAT BALAK BARU... MASAK LAH LU BEB... KAH KAH KAH !

Ini berita baru yang TAK DISANGKA-SANGKA beb... kemungkinan Presiden Umno Datuk Seri Hj Najib (DSHN) TAK DAPAT bertanding dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) amat lah BESAR... ini bukan gua yang cakap tapi Ketua Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Mat Zain Ibrahim yang kata... kah kah kah... lepas satu satu BALAK yang menimpa DSHN ni beb... kadang-kadang gua rasa KESIAN jugak dengan beliau ni... ada BINI lebih banyak MENYUSAHKAN dari MENYENANGKAN... dapat jadi Perdana Menteri di PENGHUJUNG nyawa Umno... kah kah kah !.

Kalau BETUL lah laporan dari Free Malay Today ni... gua dah dapat rasakan yang beliau hendak DIKUBURKAN dari ARENA POLITIK TANAH AIR oleh Ahli Umno sendiri... siapa yang menjadi DALANG nya itu lu orang kena PIKIR lah sendiri beb... kah kah kah... sebab itu semua adalah PERANGAI HASAD DENGKI (PHD) yang menjadi KEMBAR kepada Umno sejak AZALI... kah kah kah... kalau lu orang TAK PERCAYA lu orang boleh tanya sendiri dengan dua orang TOKOH VETERAN umno... iaitu TUN MADEY dan KULI... yang mana mereka ini adalah PELAKON UTAMA semasa BABAK UMNO MAMPOS dalam tahun 1987... kah kah kah !.

Ok lah beb gua tak payah nak tulis PANJANG-PANJANG... lu orang boleh baca KELANJUTAN berita ini kat  FMT

hemmmmm..... tapi lu orang boleh percaya ke yang beliau tak akan dapat bertanding... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A BU.

2 ulasan:

  1. Ketue polis Negare dan Menteri Dalam Negeri tu siape jike di bandingkan dengan Perdane Menteri Malaysia Boleh?

    Dalam sejarah Malaysia Boleh, mane de pernah berlaku pehak bawahan yang berani mengatasi PM?

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....