DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 8 Oktober 2012

TUN MAHATHIR BUAT LAWAK BODOH PULAK DAH... KAH KAH KAH !

Apa gua nak panggil orang tua seorang ni gua tak pasti beb... tapi buat masa ni gua terpaksa lah panggil beliau Tua Kutuk Tak Sedar Diri... kah kah kah... lu orang suka atau tak suka dengan panggilan yang gua berikan kat beliau terpulanglah pada lu orang beb... yang pasti itu adalah panggilan yang paling sesuai untuk beliau buat masa... akan datang wallahualam... sebab hari ni beliau telah mengeluarkan satu kenyataan yang gua rasalah bukan setakat Penyokong Pakatan Rakyat (PR) aje gelak guling-guling beb... tapi Penyokong Umno/Bn pun telah Air liur kemudiannya muntah dengan Lawak Bodoh beliau... kah kah kah !.

Ada ke beliau mengatakan beliau kata Undi Pembangkang Bermakna Undi Soros... kah kah kah... kalau ya pun nak menipu agak-agak lah beb... tak kan dari muda sampai ketua dah sampai ke umur nak mati pun tak sudah-sudah nak menipu... kemudian tu nak menipu dengan rakyat yang dah kenal siapa beliau pulak tu... dah lah hari tu mengaku sebagai Syaitan Yang Dikenali... lepas tu ada hati nak jadi Malaikat pulak dah... kah kah kah... apa barang Undi Pembangkang Bermakan Undi Soros Tun Madey oiii... lu ni bercakap ingat ke tak ingat... atau lu buat-buat tak ingat supaya boleh menipu... kah kah kah !.

Siapa lah yang bersalam dan duduk sambil tersenyum sipu dengan orang yang pernah lu panggil Penyagak Mata Wang Antarabangsa tu ya... kah kah kah... cuba lu duduk aje diam-diam kenapa... lu kalau risau sangat PR akan menang dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti... lu pergi aje tinggal kat Luar Negara kan senang beb... lu bukan nya susah... lu habiskan aje harta yang lu Rompak semasa jadi Perdana Menteri selama 22 tahun tu... itu pun gua rasa dengan umur lu tu tak kan habis mana nya harta lu tu... kalau setakat makan berapa lah lu boleh makan... dan dengar cerita pun lu jenis yang jaga makan... kah kah kah!.

Mungkin atas sebab itu lah kot yang kesihatan lu elok sampai sekarang berbanding dengan umur yang pada adat tak berapa lama lagi pun untuk hidup... itu kalau mengikut adatnya lah tapi kuasa Allah SWT siapa yang tahu... tapi jangan pulak lu rasa lu tu boleh hidup berpuluh tahun lagi dengan kesihatan yang bagus tu... kah kah kah... lu kalau duduk aje diam-diam habis kisah beb... gua tak dapat dosa kerana kata lu... kalau lah dengan mengata lu ni dikatakan dosa terutama daripada Ulama-Ulama yang ada dalam Umno... dan gua rasa pun bukan setakat gua seorang yang kata lu... bahkan mungkin beribu atau pun juta Orang Melayu Islam yang mengata lu... kah kah kah !.

Mungkin juga ada diantaranya Penyokong Umno/Bn yang mengata lu jugak dengan kenyataan Lawak Bodoh lu hari ini... lu sebenarnya TERLALU PERASAN yang orang melayu suka kat lu... betul memang ada orang melayu yang suka kat lu... tapi mereka tu orang melayu yang ada dalam Umno... itu pun tak semua orang melayu dalam Umno suka kat lu... buktinya lu ditentang dalam Pemilihan Agong Umno oleh Tengku Razaliegh (Kuli) dalam tahun 1987 bagi jawatan Presiden Umno dan lu HAMPIR-HAMPIR NAK KALAH... itu pun ada kata lu MENIPU... sehingga membuatkan Umno Mampos... tak kan lu tak ingat... atau pun lu dah lupa beb... kah kah kah !.

Bukti lain yang orang Melayu Islam MENYAMPAH dengan lu dan Umno/Bn ialah Rakyat Negeri Kelantan yang 95 peratus adalah ORANG MELAYU ISLAM... walaupun dimasa itu lu HEBAT MENIPU SATU DUNIA... tapi Rakyat Negeri Kelantan Majoritinya tak dapat lu tipu... kah kah kah... yang dapat lu tipu adalah jenis orang Melayu seperti Ibrahim Ali yang boleh digolongkan dalam kumpulan Umat Munafik No Otak... yang lain gua berani cakap sepuluh kali Umno MAMPOS pun rasanya payah lu nak tipu beb... ditambah lagi dengan Rakyat yang dah kenal siapa lu... dan lu pun dah mengaku yang lu tu SYAITAN YANG DIKENALI... lagi lah Orang Melayu Islam TAK KAN PERCAYA cakap lu beb... kah kah kah !. sumber baca sini


hemmmmm..... mungkin benda yang gua tulis tu dah selalu lu orang baca... tapi demi nak mengigatkan siapa tun madey syaitan yang dikenali tu terpaksa lah gua tulis balik... kan ke beliau kata melayu ni mudah lupa beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....