Kalau ya pun lu nak MEMBODEK ketua lu tu tapi agak-agak lah sikit beb... tak kan lu nak samakan Perjumpaan Rasulullah SAW dengan Ketua Yahudi dan Kaum Quraish yang MISINYA MENYERU KEPADA KEIMANAN... dengan Perjumpaan umpama PEROMPAK HARTA RAKYAT DAN PENYAGAK MATA WANG ANTARABANGSA yang lebih kepada KEDUNIAAN... kah kah kah... lu kalau TAK TAHU lebih baik aje lu DIAM beb... kalau lu TAK TAHU tapi masih lu nak BERCAKAP maka inilah jadinya... 1 MALAYSIA orang dah tahu yang lu ni BODOH TAPI BERLAGAK PANDAI... apa barang lu nak samakan kedua-dua PERJUMPAAN tersebut... yang satunya Nabi SAW buat perjumpaan... dan satu lagi PEROMPAK@PENYAGAK buat perjumpaan... kah kah kah !.

Memang betul beb... Nabi MUHAMMAD SAW pun ada membuat PERJUMPAAN dengan KETUA YAHUDI DAN KETUA ARAB QURAISH... tapi beb yang membuat perjumpaan tersebut adalah RASULULLAH SAW... yang dah TERBUKTI SEBAGAI CONTOH TERBAIK kepada UMAT MANUSIA AKHIR ZAMAN... dan perjumpaan tersebut pun tidak DIRAGUI oleh MASYARAKAT ISLAM pada masa itu, kini dan selamanya.. tapi TUN MAHATHIR  DAN DATUK SERI HAJI NAJIB bukan setakat TIDAK MENCONTOHI RASULULLAH SAW beb... malah ada kalanya MEMPERTIKAIKAN PERBUATAN RASULULLAH SAW... patutlah KATAK SESUMPAH ni boleh dapat SENATOR beb... kah kah kah !.

Jadi pada gua Senator Ezam Mohd Nor ni betul-betul BAHLUL BIN BANGANG... gua bukan nya kisah sangat kalau kedua-dua KETUA PERJUANG MELAYU DAN ISLAM nak jumpa siapa pun beb... kalau nak jadikan GEORGE SOROS tu MENANTU mereka sekali pun gua PUDULI APA... tapi JANGAN JADI MUNAFIK kononya MACAM BAGUS SANGAT bila MENEMPELAK PIHAK LAIN dengan mengatakan EJEN KEPADA SOROS... sedangkan HAKIKAT yang sebenar awak sendiri mempunyai HUBUNGAN DENGAN SOROS... dan ianya DISEMBUNYIKAN dari PENGETAHUAN RAKYAT... bila dah PECAH TEMBELANG maka sibuk kata "APA SALAHNYA JUMPA SOROS... TUN MADEY PUN JUMPA JUGAK"... kah kah kah !.


Kalaulah TIDAK PECAH TEMBELANG... sampai MAMPOS DAN MASUK LUBANG KUBUR pun ketiga-tiga mereka iaitu Tun Madey, DS Hj Najib dan Soros... Rakyat tak akan tahu beb... kerana apa... kerana PERJUMPAAN MEREKA DISEMBUNYIKAN DARI PENGETAHUAN RAKYAT... sebab nya mereka TAK MAHU PERJUMPAAN ANTARA MEREKA DI KETAHUI RAKYAT... yang mana ianya boleh di SIFATKAN sebagai PERJUAMPAAN ANTARA PENYAGAK MATA WANG ANTARABANGSA DENGAN PEROMPAK@PENYAMUN HARTA RAKYAT... jadi sebab itu perjumpaan tersebut tidak diketahui Rakyak kalau TEMBELANG TAK PECAH... kah kah kah !

Tembelang ni beb... ianya adalah dari TELOR YANG DAH BUSUK TAPI MASIH BERUPA SIFAT TELOR PADA LUARAN NYA... tapi HAKIKAT nya telor tersebut telah BUSUK iaitu LUAR NAMPAK ELOK DAN CANTIK tapi DIDALAM NYA BUSUK TAPI TAK NAMPAK BUSUK... ianya hanya diketahui BUSUK hanya apabila DAH PECAH DENGAN BAUNYA YANG TERAMAT BUSUK... begitulah PERUMPAAN PERJUMPAAN ANTARA TUN MADEY, DS HJ NAJIB DENGAN SOROS... kah kah kah... itu satu hal lah beb... ada jugak PENCHACAI UPAHAN BERTARAF SENATOR yang BANGANG BIN BAHLUL nak samakan perjumpaan Tun Madey, DS Hj Najib dan Soros dengan Rasulullah SAW dan Ketua Yahudi serta Queaish... kah kah kah !.

Manusia kalau JAHIL itu adalah perkara biasa... tapi yang PELIK nya apabila JAHIL MENGAKU PANDAI dan yang lebih PELIK LAGI apabila JAHIL MENUDUH ORANG LAIN JAHIL... kah kah kah... inilah yang dikatakan SOKONG MEMBAWA REBAH... dan dalam nak rebah pun masih sempat membuat FITNAH dengan mendakwa Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan Timbalannya  Yb Azmin Ali pernah bertemu Soros pada tahun 2003 di Amerika Syarikat... kalau betul pun mereka ada berjumpa Soros... seperti tadilah yang gua katakan... gua peduli apa beb... lu simpan aje lah lu punya TEMBERANG tu EZAM SESUMPAH oiiii... kah kah kah !. sumber baca sini



hemmmmm..... dengar khabarnya beliau juga sekarang ni cuba untuk masuk senarai menjadi menteri besar selangor jikalau umno/bn menang... tapi beb yang menjadi peningnya mereka ialah kerusi mana mereka nak bertanding... sama ada kerusi dun atau kerusi perlimen... diselangor umno/bn lebih selamat kalau bertanding parlimen... tapi kalau nak jadi mb kena pulak bertanding kerusi dun... tak percaya tanya lah noh omar... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakn heeeee... A B U.