DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 29 Oktober 2012

NOH OMAR MENGAMUK SAKAN BEB... JELAJAH MERDEKA RAKYAT DI PARLIMEN BELIAU MENDAPAT SAMBUTAN... KAH KAH KAH !


Tak ada apa yang dapat diucapkan oleh Datuk Sei Noh Omar (DSNO) selain dari MENGAMUK SAKAN kepada orang-orang beliau yang dikatakan beliau TAK BUAT KERJA... kerana hanya MAMPU mengumpulkan seramai lebih kurang 10 orang bagi MENJAYAKAN PROVOKASI keatas ROMBONGAN JELAJAH MERDEKA RAKYAT di kawasan PARLIMEN TANJONG KARANG... yang mana beliau adalah  WAKIL RAKYAT nya... maka atas sebab itu lah yang membuatkan beliau bertambah Mengamuk Sakan kepada orang-orang beliau... kah kah kah !.

KESIAN BEB KESIAN... KAH KAH KAH !!!.

Rombongan yang diketuai oleh Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim yang turut disertai sama oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) IJOK yang juga Menteri Besar Negeri Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim... serta Adun Bukit Antarabangsa Yb Azmin Ali yang juga Timbalan Presiden PKR... serta Penyelaras DUN Permatang Hj Yahya Sahri dan Penyelaras DUN Sungai Burung... yang mana kedua-dua DUN adalah didalam Parlimen Tanjong Karang.


Menurut sumber dalaman DSNO mengamuk kerana sepatutnya orang-orang yang MENJAYAKAN PROVOKASI tersebut sekitar 1000 orang... yang mana ianya akan diletakan dibeberapa tempat TERTENTU sepanjang jalan sehingga menuju ke SEMPADAN Parlimen Sungai Besar... dimana Jelajah Merdeka Rakyat akan pergi ke kawasan tersebut... namun PERANCANGAN AWAL beliau tidak dapat LAKSANAKAN apabila hanya 10 orang sahaja yang BERJAYA di KUMPULKAN untuk menjayakan PROVOKASI tersebut... kah kah kah !.


Tapi gua tak dapat INFO kenapa hanya 10 orang saja yang berjaya DIKUMPULKAN oleh orang-orang DSNO... atas sebab itu DSNO dikatakan MENGAMUK SAKAN kerana TAK PERCAYA hanya 10 orang yang BERJAYA dikumpulkan... kerana dalam PERKIRAAN beliau kalau SETAKAT 1000 orang mungkin SENANG-SENANG saja beb... sebab nya antara Hari Raya Puasa dan Hari Raya Haji jaraknya cuma lebih kurang 70 hari aja... dimana semasa Hari Raya Aidil Fitri beliau telah MENYUMBANG pada SETIAP RUMAH sebanyak 2 EKOR AYAM serta 1 KILO DAGING LEMBU... kah kah kah !.


Maka itu yang membuat beliau MACAM TAK PERCAYA hanya 10 orang sahaja dapat orang-orang beliau KUMPULKAN untuk PROVOKASI hari ini... kah kah kah... kalau gua pun... gua TAK PERCAYA beb... lu orang BAYANGKAN lah berapa buah rumah yang ada  di dalam Parlimen Tanjong Karang... rasa-rasa gua 10 ribu rumah tak kurang nya... jadi kalau tiap-tiap 10 rumah hantar seorang WAKIL kat beliau maka cukup lah 1000 orang kalau ada 10 ribu rumah... itu sebab lah beliau MENGAMUK SAKAN beb... ialah masa beliau bagi AYAM DAN DAGING LEMBU... TAK ADA pun yang MENOLAK... semua nya PAKAT AMBIK beb... kah kah kah !.

Sebenar nya beliau SILAP PERKIRAAN kerana MENYANGKA semua RAKYAT BODOH MACAM PENYOKONG UMNO... kah kah kah... rakyat ZAMAN KINI bukan seperti rakyat ZAMAN PRA-SEJARAH beb... yang mana kalau DILETAK CALON TUNGGUL KAYU pun Umno/Bn boleh MENANG... kalau DULU mungkin BOLEH tapi TIDAK sekarang... itu semua dah jadi KENANGAN MENGUSIK JIWA bagi Umno/Bn... semua nya itu hanya SEJARAH yang TAK AKAN di RASAI lagi oleh Umno/Bn dan TAK AKAN di JUMPAI oleh Paktan Rakyat (PR)... semua kena buat dengan SEBAIK MUNGKIN lebih-lebih lagi Umno/Bn yang memang mempunyai RECORD KOTOR SEKOTOR-KOTORNYA... kah kah kah !.


hemmmmm..... bayang kekalahan beliau dah ada dah beb... cuma masa nya aje belum tiba... tapi tak apa... beliau kalau kalah dalam pru13... kolam udang serta pencen wakil rakyat dan pencen menteri beliau pun cukup bagi menyara beliau dan keluarga... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....