DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 16 Oktober 2012

LAPORAN KETUA AUDIT NEGARA... PENYAMUN NI PUN NAK MENGULAS JUGAK, KAH KAH KAH !

Ada hati jugak lu nak mengulas berkenaan Laporan Ketua Audit Negara (LKAN) ya beb... cuba gak lu duduk aje diam-diam kan senang... gua tak dapat DOSA dan lu pun TAK NAMPAK MUNAFIK... siapa lu beb nak mengulas LKAN berkenaan Tabung Warisan Anak Selangor (Tawas)... konon nya macam yang pernah lu fikirkan sebelum ini bahawa terdapat sesuatu yang tidak kena dengan Ikon Kebajikan Kerajaan Negeri Selangor tersebut... apa yang TAK KENA... nak HARAPKAN lu yang buat... Sepuluh Kali Umno MAMPOS pun lu tak buat dengan IKHLAS... kecuali lah kalau untuk MENIPU itu gua PERCAYA lah lu akan buat... kah kah kah !.

Lu SEDAR tak beb... yang lu tu dah disahkan sebagai PENYAMUN DAN PEROMPAK HARTA RAKYAT NEGERI SELANGOR dan HUKUMAN dah pun DIJATUHKAN cuma belum DIJALANKAN aje sebab lu nak BUAT RAYUAN... kalau lu tak buat rayuan... lu tu dah sah sebagai BADUAN KERANA RASUAH... tak kan itu pun gua nak ingatkan lu beb... tapi nampak gayanya lu ni memang jenis TAK FAHAM BAHASA dan DICAMPUR dengan MUKA TAK MALU TAHAP GILA BABI... tapi gua memang TAK HAIRAN dengan perangai lu serta Umno dan ISI PERUT nya... sebab memang lu orang punya MUKA TAK MALU TAHAP GILA BABI SEJAK DARI DULU KINI DAN SELAMANYA... kah kah kah !.

Gua kalau RAKYAT selain Umno dan ISI PERUT nya nak MENGULAS berkenaan perkara tersebut memang gua GALAK kan lagi... sebab memang PEMIMPIN DAN CARA KEPIMPINAN mesti DITEGUR bagi TIDAK LALAI dan LUPA DIRI... tapi kalau Umno dan ISI PERUT nya nak MENGULAS memang gua RASA NAK MUNTAH beb... sebab lu orang memang TAK LAYAK MENGULAS akibat PERBUATAN lu orang sendiri... kalau tidak TAK KAN Presiden Umno merangkap Pemimpin Wassyatiyah MOHON MAAF kat RAKYAT NEGERI SELANGOR... atas DOSA-DOSA MEROMPAK DAN MENYAMUN walaupun tak dinyatakan dengan TERANG... kah kah kah !.

Mungkin betul ada perkara yang perlu di PERBETULKAN oleh Kerajaan Negeri Selangor dalam PERLAKSANAAN TAWAS... tapi itu tak bermakna lu tu BAGUS... selama 50 tahun diberi KEPERCAYAAN oleh sebahagian besar RAKYAT NEGERI SELANGOR apa yang lu dan Umno buat selain dari MENGISI TEMBOLUK TEKAK lu orang dan BARUA-BARUA lu orang... yang mana USAHKAN WAS-WAS KERANA PERLAKSANAAN tapi RANCANGAN UNTUK KEARAH WAS-WAS PUN TAK NAMPAK BAYANG beb... setidak-tidaknya KEMAHUAN KEARAH ITU telah dibuat oleh KERAJAAN PAKATAN RAKYAT (PR) yang BARU EMPAT TAHUN MEMERINTAH... kah kah kah !.

Tapi bagi gua lu orang selagi didalam Umno... selagi itulah MUKA lu orang tak kan MALU... sebab MUKA TAK MALU tu memang dilahirkan bersama-sama Umno yang boleh di IBARATKAN SEPERTI KEMBAR KEPADA UMNO... kalau tidak tak kan SANGGUP MEMINTA DIBERI KEPERCAYAAN LAGI selepas PERNAH MENGKHIANATI KEPERCAYAAN... memang BOLEH diberi KEPERCAYAAN tetapi BUKAN MEMINTA-MINTA DIBERI KEPERCAYAAN SELEPAS MENGKHIANAT KEPERCAYAAN... dah lah kerja selama 50 tahun asik MEROMPAK DAN MENYAMUN HARTA RAKYAT... kemudian MINTA MAAF... ok lah MINTA MAAF... tapi kemudian nak MINTA KEPERCAYAAN LAGI... kah kah kah !.  sumber disini


hemmmmm..... Siapa yang hendak percayakan lu orang beb... kecuali yang bangang bin bahlul aje yang boleh lu orang tipu... sebab itu kalau dah kebiasaan nya merompak dan menyamun... dalam nyawa umno yang nazak pun masih lu orang nak merompak dan menyamun... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. barua malaun anak toyol penyamun parti sekutu apco pandi kutti nak komen konon hahaha ! dia dah cukup buat duit & dah nak kena masyuk dalam lepas bagus punya masyuk dalam poket sendiri ,penyangak ni betul punya penyangak terer tapi macam tupai daa jatuh juga satu hari ,moga dia enjoy duit haram jadah dia didalam insyaAllah ,ABU !

    BalasPadam
  2. mana reti malau, sebab dia tau rakan2 pemimpin umno kebanyakan mereka semua sama. mcm lagu, KITA SERUPA.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....