DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 10 September 2012

PERGGHH... SEMALAM ULAS HAL AIR PERCUMA, HARI NI ULAS UNISEL PULAK DAH... KAH KAH KAH !


Semalam Menteri Pertanian yang datang dari Parlimen Tanjong Karang ni ulas berkenaan Air Percuma yang diberikan oleh Kerajaan Negeri Selangor tapi Tak Menyeluruh... dan beliau pun mengulasnya dengan Tajuk Lawak Pengharapan dan Moral... hari ini beliau mengulas lagi berkenaan kerugian Universiti Selangor (Unisel) pulak... cuma beliau yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor ni tak cakap atas sebab apa kerugian tersebut dan menunjukan bukti apa yang beliau katakan.

Gua nak tahu jugak lah atas sebab apa kerugian tersebut terjadi kalau betul lah kerugian... sebab ketirisan ke, sebab disamun ke... namun seperti biasalah perangai Pemimpin Umno yang melalak sesuatu perkara tapi tanpa Asas... konon macam lah Perihatin sangat akan Kerugian yang terjadi kepada Wang Rakyat... tapi sebenarnya hanya untuk mencari Publisiti Murah untuk mengaburi mata Rakyat bagi Menutup Segala Salah Laku Sendiri yang telah Terbongkar dan diketahui Rakyat... kah kah kah !


Beliau hari ini siap mencabar Menteri Besar Selangor untuk menafikan laporan Audit tersebut... tapi beb laporan Audit pun tak ditunjukan oleh beliau tiba-tiba nak cabar dan suruh orang mengaku dan mengatakan yang kata-kata beliau tu betul.... kah kah kah... nampak sangat lah Menteri dari Parlimen Tanjong Karang ni mempunyai Pemikiran Menteri ni Low Standard... kerana menyangka yang semua Rakyat boleh beliau tipu seperti kebanyakan Penyokong Umno... kah kah kah !. sumber klik sini


hemmmmm..... kalau ada penyelewengan pergi lah report kat sprm... tak kan tak percaya dengan sprm kot... kalau rm3000 disiasat sampai teo beng hock mati dalam jagaan sprm... tak kan rm juta-juta lu nak melalak aje beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....