DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 27 September 2012

GAMBAR PENYANGAK DAN PENYAMUN YANG BUAT PEMIMPIN UMNO TERKENCING-KENCING... KAH KAH KAH !

Gua teringatkan kisah Satu masa dulu apabila individu yang pernah dipangggil oleh Penyamun Ketua Syaitan Yang Dikenali sebagai Penyagak Mata Wang beb... maka disebarkan kepelusuk Negara bahawa individu tersebut adalah Penyagak Mata Wang... tak cukup siang dan malam ditambah lagi dengan subuh dan pagi untuk slot di berita TV3/4, Utusan Meloya serta Berita Hairan bahawa individu yang bernama George Soros adalah Penyagak Mata Wang Antarabangsa... kah kah kah !.

Maka dimasa itu percayalah akan sebahagian Rakyat Malaysia bahawa individu yang seorang lagi tu adalah Negarawan yang menentang Penyagak Mata Wang tersebut... maka Penyamun tersebut pula seolah-olah beliau adalah Wira yang menyelamatkan Negara dari Penyagak Mata Wang... namun bak kata pepatah... Pekung kalau dah busuk disorok macam mana pun tetap akan terkeluar baunya beb... apa kan lagi kalau pekung tersebut hasil dari Barah Tahap Kritikal... Kah kah kah !

Rupanya dimasa itu Penyamun tersebut hanya Main Wayang di depan Rakyat Malaysia sedangkan dibelakang beliau sebenarnya adalah Penyamun yang takut Harta yang di samun di rompak pula oleh Sipenyagak Mata Wang... kah kah kah... sebab itu gua katakan yang Pemimpin Umno akan terkencing-kencing bila melihat Gambar batapa akrabnya perhubungan antara Sipenyamun Harta Rakyat kepada Ketua Syaitan Yang Dikenali dengan Sipenyagak Mata Wang Antarabangsa... kah kah kah !.

Sebelum itu berceritalah Pemimpin Umno berserta Penchacai Upahan Umno mengatakan yang Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah sahabat kepada Israel, beliau adalah Pengkhianatlah dengan menerima Dana dari Israel, Dana Asing adalah untuk menjadikan Anwar sebagai Perdana Menteri lah dan macam-macam lagi tuduhan Fitnah bagi menanam kebencian Rakyat kepada Anwar... walaupun gua tahu yang Pemimpin Umno ni punya Muka Tak Malu Tahap Gila Babi...  tapi tak sangka lah gua yang Tahapnya mencapai Kelas Tertinggi beb... kah kah kah !. sumber baca sini


hemmmmm..... orang tak hairan kalau penyamun menyamun... tapi orang akan hairan bila penyamun tak mengaku menyamun dan lebih haramjadah lagi bila mengaku diri baik... memang jenis tampal kulit babi setebal enam inci beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee...A B U.

3 ulasan:

  1. Itu lah dasar puak2 munafik!!

    BalasPadam
  2. Baru-baru ni sibuk pasal harta keluarga Taib Mahmud konon melebihi 12 billion.Harta keluarga Mahathir Kutty ni berapa trillion pulak?

    BalasPadam
  3. Keliatannya politik itu ga mudah dipahami, ya.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....