DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 11 Ogos 2012

APABILA BEKAS PRESIDEN UNITED MUNAFIKUN NATIONAL ORGANISATIONS (UMNO) BERSUARA !

Apa standard lah pendirian Tun Madey bila nak membandingkan pendirian beliau yang hanya untuk menipu orang-orang Melayu Islam bila mengatakan yang Negara Malaysia adalah Negara Islam tanpa apa pindaan didalam Perlembagaan yang dari dulu hingga kini adalah serupa... jika Perlembagaan itu jugalah yang dipertahankan oleh Parti Dap yang mana Agama Rasmi adalah Agama Islam.

Yang pastinya Parti Dap tidak menipu seperti Tun Madey berkenaan Negara Islam yang konon nya beliau telah Istyiharkan Malaysia sebagai Negara Islam tanpa meminda apa-apa didalam Perlembagaan... iaitu masih kekal dengan Perlembagaan yang dibuat atas persetujuan Bapa Inggeris Penjajah Umno... jadi atas sebab itulah gua panggil beliau sebagai Bekas Presiden United Munafikun National Organisations (Umno)... yang bermuka-muka dengan orang Melayu Islam.

Lu tahu tak Tun Madey... lagi banyak lu bercakap lagi banyak lu akan menipu dan menampak KEMUNAFIKAN lu tu... lu kalau cerita dengan orang Umno yang sama mazhab dengan lu mungkin dia orang boleh terima Penipuan lu tu... tapi lu lupa yang Tun Madey yang penyokong Mazhab Umno sekarang ni dah makin berkurang jumlahnya... walaupun atas kertas 3 juta lebih... tapi itu pun termasuk sekali Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim, Tamrin Tun Ghafar dan ramai lagi yang sudah tak menyokong Umno... kah kah kah !.

Lebih baik aje lah lu habis sisa nyawa lu tu yang pada adatnya menghampiri umur kematian dengan menghabiskan harta yang lu dapat semasa menjadi Perdana Menteri... sebab dengan itu gua pun tak akan mengumpat lu... lu pun tak menampakan KEMUNAFIKAN lu dengan menyerlah semenyerlahnya... dan kita sama-sama tak membuat Dosa... kalau dengan mengumpat lu dikatakan Dosa oleh Ulama-Ulama Penchacai dan Penchacai Upahan yang ada dalam Umno... kah kah kah !. sumber klik sini


hemmmmm..... beliau ni sampai kesatu peringkat pernah dikatakan oleh penyokong beliau sebagai khalifah alaf baru umat islam... tapi itu dulu beb semasa ramai penyokong beliau didalam umno yang sekarang ni berada diluar umno kerana sudah mengetahui betapa berputar belitnya manusia yang bernama mahathir muhammad... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. Gua pun ahli UMNO jugak dan dah lama tukar kapal. Bila pergi cek, masih lagi dalam senarai ahli aktif. Gua dah ambil keputusan gua tak nak karam bersama kapal UMNO Mahataik!!!!

    BalasPadam
  2. MAMAK KUTTY YANG TANPA KESUDAHAN MASIH KELENTONG DAN KELENTONG,LAMAA DAAH PUNYA DOK BUAT KERJA KELENTONG TAPI ALAHAI MASIH RAMAI JUGA NGOK-NGOK MELAYU YANG PERCAYA MAMAK KAKI PUTAR ALAM INI ! MEREKA MEMUJA PEMIKIRAN MAMAK PENIPU TERLAMPAU INI SAMPAI ADAKAN YAYASAN UNTUK BELAJAR CARA NAK KELENTONG ! ABU SAJA PENYELAMAT NEGARA !

    BalasPadam
  3. mula Tuhan bagi dia dan yg sewaktu dengannya bersuara sepuas2nya, lepas tu Allah SWT kiamatkan kerongkongnya dari bersuara.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....