DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 26 Julai 2012

PERANG SARAF UMNGOK SUDAH BERMULA, KAJIAN UUM SEBAGAI SANDARAN... KAH KAH KAH !


Apasal lu orang tak cakap aje yang Umno/Bn boleh menang seluruh Negeri dalam Malaysia dan megulangi kerusi Parlimen seperti Pilihan Raya Umum ke-11 (PRU11) pada tahun 2004... kah kah kah... lebih baik lu orang cakap hasil kajian nya begitu kan senang... daripada lu orang cakap 66 peratus lah... 41 peratus lah... berbelit-belit macam Ular... nampak sangat lah lu orang dengan pemimpin yang lu orang sokong sangat Bebal dan sama Bangang... kah kah kah !.


Apa lu ingat rakyat sekarang bodoh ke macam kebanyakan penyokong Umno yang ada... kah kah kah... lu orang kalau nak mengampu Pemimpin Umno pun agak-agak lah... cubalah jangan nak memalukan Universiti Utara Malaysia (UUM)... memang semua orang tahu yang Pentadbiran diUniversiti tersebut adalah pro kepada Umno/Bn... tapi itu tak bermakna lu orang boleh menunjukan kebodohan lu orang beb... kah kah kah !.


Kesian nya lu orang... dalam kebijakan rakyat menilai apa yang dilakukan oleh Pemimpin Umno/Bn... tapi kajian lu orang tak ubah seperti kajian penchacai tahap meroyan... kah kah kah... kalau lu orang nak menipu pun agak-agak lah beb... jangan nampakan yang lu orang di UUM lebih bodoh dari rakyat yang diluar UUM... hanya dengan megeluarkan data yang lu orang reka... apa lu ingat rakyat akan termakan ke... kah kah kah !.


Tapi tak apa gua harap Pemimpin Umno terutama Datuk Seri Haji Najid (DSHN) dan yang lain-lain akan percaya dengan hasil kajian Pengampu lu orang... supaya dia orang boleh cepat-cepat bubarkan Parlimen untuk PRU13 diadakan... kerana sejarah lupa diri Pemimpin Umno memang dah terbukti dari dulu kini dan selamanya... sebab itu disaat Umno semakin Nazak selepas PRU12... kesedaran untuk insaf tak pernah ujud dengan keikhlasan... kah kah kah !. sumber klik sini


hemmmmm..... mana punya profesor kangkung lah yang mengetui kajian tersebut... kononya 10800 responden telah ditemubual.... kah kah kah... kalau lu tanya penyokong umngok mungkin lah kot... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Menggunakan reverse psychology akulah. Aku rasa yang sebenar kajian ini adalah kajian auta yang dibuat supaya Najib senang hati, yang akan buat hatinya terbuka untuk membuat PRU13 dengan segera.

    Pada akulah, para akademik sebenarnya dah menyampah sangat dengan pemerintahan UMNO/BN dan jika dibiar lama akan memusnahkan Malaysia. So dia orang buat kajian ini dengan harapan Najib dan Kerajaan BN boleh bungkus dari pemerintahan Malaysia dengan kadar yang segera.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....