DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 16 Julai 2012

MENTERI PERTAHANAN YANG DAH TAK TAHAN, KAH KAH KAH !

Menurut Menteri Pertahanan yang juga Naib Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata pembangkang menggunakan media sosial menyerang dan memfitnah Umno/Bn dengan isu-isu negatif yang boleh meracuni pemikiran rakyat... dan semestinya Umno/Bn perlu mempunyai Media Troopers bagi menangkis segala tohmahan dan fitnah oleh Pembangkang... kah kah kah !.

Nampak nya beliau tak yakin dengan Jentera Penerangan Umno/Bn yang diketuai oleh Media Arus Perdana yang sedia ada sekarang ni... walhal dikatakan media pro Umno lebih tersusun dengan ujudnya Unit Media Baru oleh Pemuda Umno namun ketidak yakinan itu tidak dapat beliau sembunyikan dek kerana kerisauan yang teramat sangat... mungkin merasakan beliau antara Pemimpin Umno yang akan tersungkur dalam Pilihan Raya Umum ke13 (PRU13) nanti... kah kah kah !. [sumber klik sini]

Kenapa ini terjadi sedangkan dari berita yang didengar peruntukan yang disediakan bukan nya sedikit beb... dikhabarkan ianya mencecah ratusan ribu ringgit sebulan... sedangkan lawan mereka dari penyokong Pakatan rakyat (PR) hanya bersandarkan perjuangan dengan hati yang ikhlas atau disebut Fishabilillah oleh Wartawan Utusex Meloya dalam video yang Gua sertakan dibawah... kah kah kah !.

Disini sudah menunjukan yang Umno/Bn sebenarnya sudah kalah dalam memenangi slot peperangan alam maya... cuma yang membuat mereka dapat bertahan ialah kerana peruntukan yang hendak direbut adalah besar... dan sebab itu lah masih ujub siber trooper Umno/Bn hingga kini... tanpa peruntukan yang besar usahkan siber trooper.... bayang penchacai membabi buta pun lu orang tak nampak dalam fb beb... kah kah kah !.

Kalau lu orang nak tahu wahai penyokong-penyokong Umno/Bn... sebenarnya pengamal media baru penyokong PR seperti Gua pun yang baru mendekati Internet tak sampai setahun pun lu orang dah kalah beb... belum lagi dengan otai-otai PR yang dah bertahun dalam dunia blogger... macam mana Gua tak kata lu orang kalah... Gua hanya menggunakan PC keluaran tahun 2000 dengan Internet RM62 sebulan... itu pun lu orang serang Gua bagaikan Gila Babi beb... kah kah kah !.

Kat bawah ni Gua sertakan video dimana Wartawan Utusex Meloya sedang memberi Motivasi kepada Siber Trooper Umno/Bn... ada boleh didengar tapi percaya jangan dulu beb... tapi yang banyak nya melalut lah... ialah bila bercakap soal penulisan berfakta dan konon nya beribawa... manakan tidak sudah berapa ratus ribu Utusex Meloya kena membayar saman dek kerana penulisan berfakta yang beribawa tersebut... yang kena Motivasi pun Umngok aje le... kah kah kah !



hemmmmm..... dalam video tersebut dimana dapat lu orang bayangkan bagaimana moral siber trooper umno yang sebenar... bila pemberi motivasi menanyakan antara duit dan fisabilillah yang mana akan dipilih... diam sekejap kerana tahu nak jawap... lepas tu yang keluar adalah jawapan munafik... dua-dua... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. MENTERI MANGKUK PERTAHANAN KATA PEMBANGKANG SERANG SEKUTU APCO DENGAN MENYERANG DAN MEMFITNAH ! BARUA NI BODOH SANGAT KAH SIAPA SEBENAR YANG BUAT KERJA TU ? FAKTA JADI FITNAH DAN FITNAH JADI FAKTA DEY ! LUPA KAH TERBARU BARUA MEDIA PECACAI SEKUTU UMNO-APCO PECAH 'LOBANG' TERHADAP KEGIATAN 'PEMFINAHAN BERPANJANGAN' SERTA MENGHALALKAN CARA HARAM JADAH UNTUK PUTAR BERITA & FAKTA SUPAYA PEMBANGKANG DILIHAT BURUK ! LAHABAU KELABU ASAP NI BUTA MATA & HATI KOT ! ABU SAHAJA PENYELAMAT MALAYSIA !

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, selama teman berbelogger, belum pernah ada sesiapa lagi sponsor.
    Makan minum sendiri tanggung. Berang cuma cangkung.

    BalasPadam
  3. ..bro..bukan nak komen penulisan lu..nak komen pasal warna blog lu ni..pening nak baca..bagi kaler simple2 sudahler...terlalu banyak kaler..gua ni kalau tulisan kaler2 ni gua kalah beb..kalau bolehlah bro,lu adjust2lah kaler teks tu..selamat berjuang bro..

    BalasPadam
  4. ok lah bro... gua tukar apa yang lu cakap... terima kasih atas teguran lu... gua ni memang jenis gatal tangan... kah kah kah...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....