DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 19 Mei 2012

(VIDEO) PANAS PANAS... UMNO/BN PERAK BAKAL TERKUBUR DAN PENCHACAI BAKAL MENANGIS BEB... KAH KAH KAH !



Mungkin in salah satu lagi penyebab yang akan membuat Umno/Bn Negeri Perak Darul Redzuan bakal terkubur dalam Pilihan Raya Umum Ke13 (PRU13) nanti... walaupun keluarnya Timbalan Ketua Pemuda Umno Bahagian Kampar Saudara Samuri Mohd Zin berkisar dari rasa tak puas hati beliau... namun itu bukan alasan untuk tidak menjadi penyumbang sebab kepada terkuburnya Umno/Bn ... kerana beliau yang sudah 27 tahun sudah pasti punya pengikut nya tersendiri yang akan mengikuti beliau keluar dari Umno... kah kah kah !.

Menurut kata beliau "Saya hari ini mengisytiharkan keluar Umno setelah lebih 27 tahun bersama parti Umno sejak dari tahun1985... rasuah didalam pertadbiran Barisan Nasional (BN) amat berleluasa dan ditahap yang membimbangkan... kalau nak projek kena bagi rasuah, ajak makan, pergi karaoke, bagi amoi (pelacur) dari siam barulah nak bagi luluskan pasir dan Ketua Umno Bahagian, Dato' Radhi Manan sebentar tadi menelefon saya dan mengatakan pasir yang dipohon sudah diluluskan".

"Sudah terlambat, saya tetap dengan pendirian saya akan keluar umno dan saya tidak akan toleh ke belakang... Dah lama saya bersabar dan hari ini saya tekad keluar Umno dan bersama-sama Pakatan Rakyat... Saya bayar cukai RM20,125 seperti yang ditetapkan oleh kerajaan tetapi apa yang saya dapat hanya tanah liat bukannya pasir," kata beliau yang juga seorang pengusaha pasir telah ditipu dan dinafikan haknya setelah membayar cukai dan premium kepada kerajaan.

Itu tuduhan yang dilemparkan oleh ahki Umno sendiri.... bermakna perkara yang dilemparkan oleh Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) selama ini berkenaan perjalanan Pentadbiran Kerajaan Negeri Perak yang pincang adalah tepat kalau mengikut kata Timbalan Ketua Pemuda Umno Bahagin Kampar ini... jadi buat Penchacai Umngok... apa lagi alasan untuk lu orang nak chacai... mungkin lu orang boleh suruh Polis ataupun Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) siasat dakwaan beliau.... ada berani kah Penchacai... kah kah kah !.

Kalau lu nak bukti... dibawah ini Video nya.... bukan hitam putih tapi warna lagi bro... dan terang bukan macam video cina doll yang macam filem perang dunia kedua atau gambar ice cream yang kaku... dan sampai sekarang video nya tak keluar-keluar... apasal... tak kan lu orang edit tak siap-siap bro... kah kah kah !.



hemmmmm..... walau apa pun kesudahan episod timbalan ketua umno ni keluar umno... ia nya hanya menambah umpma perisa kepada makanan yang dimasak... buka apa sebab hati pemimpin umno susah nak cakap... tak cukup kuat untuk menghadapi cabaran diluar lingkungan umno... kerana umno dengan permainan kotor tahap gila babi dah macam makanan harian... kah kah kah... umno perkasam jati betul meloyakn heeeee..... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....