DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 6 Mei 2012

VIDEO, NADA SUARA IBU AZMIN, SEBIJI SUARA USTAZAH UMI HAFILDA... DUA SYARAT YANG TAK MASUK AKAL UNTUK BERJUMPA IBUNYA !


Kalau lu orang duduk ditempat Azmin Ali pun mungkin akan berfikir seribu kali untuk berjumpa ibu lu orang... kerana syarat yang diberi oleh ibunya jelas yang beliau sudah termakan hasutan Ustaza Umi Hafilda atau pun beliau memang mentaliti Umno totok... mungkin ada yang berkata itu Ibu kita kenapa nak buang Ibu... betul berdosa kita menderhaka kepada Ibu kita... namun situasi Azmin adalah berkait rapat dari hal Politik... yang diadu domba oleh barua Umno berstatus Ustazah.

Mungkin Ibunya berfahaman Umno Totok dan sebab itu mengenakan syarat yang tak masuk akal untuk berjumpa beliau iaitu menyuruh kembali kepangkal jalan dengan bertaubat kepada Allah SWT namun tak dinyatakan atas sebab apa Azmin Ali kena bertaubat... dan syarat yang kedua ialah meninggalkan kumpulan nya mungkin bermaksud Parti Keadilan Rakyat (PKR) ataupun Pakatan Rakyat (PR)... kalau lu orang macam mana beb ?.


Cuma kesilapan Azmin Ali ialah beliau gagal mempengaruhi Ibu beliau untuk bersama-sama beliau dalam perjuangan beliau... atau mungkin Ibu sudah tak dapat beliau pengaruhi kerana memang befikiran Umno Totok... sebab itu Ustazah Umi Hafilda cukup senang mempengaruhi Ibu nya kerana sudah semula jadi berfikiran Umno Totok... dari nada Ibu beliau berkata pun sudah dapat dirasakan.... contoh nya ialan "Saya malu dengan Tuhan ...Saya malu dengan Kerajaan"... apa sebab nak malu dengan Kerajaan Umno beb,,, kah kah kah !.

Kemudian beliau mengatakan Azmin Ali sebelum ini adalah baik... jangka masa Azmin mula berkrisis dengan Ibu nya ialah pada Pagi Hari Raya Aidil Fitri bersamaan 30hb ogos 2011... bermakna baru 8 bulan lebih krisis berlaku... sedangkan beliau bersama PKR sudah hampir 13 tahun... jadi dimana logik nya kenyataan Ibunya itu... kalau bukan ianya dipengaruhi oleh Ustazah Umi Hafilda... yang sebelum ini mengatakan Azmin Ali sudah setahun lebih tidak menziarahi Ibunya dan Hari Raya pun Azmin Ali tidak menjenguk Ibunya yang jelas satu penipuan dari Ustazah Umno ni.

USTAZAH KESAYANGAN UMNO

Kepada Azmin Ali... beliau kena memohon kepada Allah SWT untuk hati Ibu beliau dilembutkan... hanya doa saja yang dapat melembutkan hati Ibunya... kerana syarat yang dikenakan oleh Ibunya tidak memungkin beliau untuk menerangkan situasi yang sebenar kepada Ibunya... ditambah lagi dengan ada nya Ustazah Umi Hafilda disamping Ibunya... ialah Ustazah yang tak punya tanggungjawap keluarga... ditambah pula dengan niat mempergunakan Ibu untuk menyambung Nyawa Umno yang sedang Nazak... untuk itu berdoalah dengan seiklasnya ok.


hemmmmm..... umno akan mempergunakan apa saja demi mempertahankan pemerintahan yang macam harta pusaka inggeris penjajah bapa umno... kerana kalau umno kalah ianya umpama neraka dunia kepada pemimpin umno serta penyokong terpilih merangkap penchacai umno... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

8 ulasan:

  1. Kalau tak salah saya di dalam diari ayah Azmin, kerana mendengar hasutanlah Umi Hafilda maka talak dijatuhkan oleh aruah ayah Azmin ke atas ibunya satu ketika dahulu. Malah Umi Hafilda telah dibuang oleh ayahnya sebab tingkahlakunya itu.

    BalasPadam
  2. Ini sudah parah....wei masalah keluarga tak payahlah buka kat orang. Nak tunjuk apa? Si Azmin tu jahat?

    Waa advise....you all settlekan lah masalah keluarga dengan penuh santun dan tak payah 'go public'. Malu gunakan emak sendiri untuk kepentingan politik!

    Ahli keluarga yang benarkan video shoot ni memang anak derhaka....Ianya akan menambah burukkan keadaan.....

    Hai....dunia....dunia

    BalasPadam
  3. bab malu dengan kerajaan yang wa tak boleh bla tu.. kihkihkih!

    BalasPadam
  4. HADOI POWER BETOI POMPUAN NIE ! ABIS SEMUA KENA RASUK ;)MACAM AKHIRAT TADAK KAA ?

    BalasPadam
  5. jebattakpernahderhakaAhad, Mei 06, 2012 8:17:00 PG

    sabar ..wahai saudara ku azmin....berdoalah semoga lembut hati adik mu itu, semoga jelas hati ibu mu itu...ada cahaya dihujung terowong ,,,pasti...insya Allah...

    BalasPadam
  6. Filem seks tv3suku dah tak laku....buat pulak filem sedih arahan ustazah umi tajaan umno....tapi hanya org bodoh dalam umno yg percaya ( Tun M yg cakap dlm umno hanya tinggal org bodoh )

    BalasPadam
  7. kua kua kua!
    UMNO dak nak mampus!
    buat video sex, kantoi! akhirnya menantu pengarah video sex terdedah! seorang perembat harta negara, kemudian habiskan untuk dapatkan b*r*t botox.
    buat video rakyat menganas, kantoi! akhirnya askar upahan sendiri didakwa menerajang dan menumbuk seperti polis Israeil.
    ini pula nak buat video sedih, sah kantoi! kantoi! kerana UMNO memeang nak mampus.

    BalasPadam
  8. Azwan Ali pun mengamuk kat betina sial.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....