DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 26 Mei 2012

(VIDEO) LU ORANG TENGOK MAMAT NI, DIA SENDIRI PUN TAK LALU NAK PANDANG KAT ATAS BEB, KAH KAH KAH !.



Mungkin tak lama lagi mamat ni akan jadi Hantu Raya kerana akan digantung dari Umno sekiranya beliau didapati lebih menyusahkan dari menguntungkan Umno... kah kah kah... yang pasti Umno/Bn Negeri Perak sudah boleh bersiap untuk melepaskan Pentadbiran Kerajaan Negeri Perak kepada Pakatan Rakyat (PR) walaupuu Pilihan Raya Umum Ke13 (PRU13) belum tiba... kah kah kah !.

Lu orang penchacai jangan marah... gua hanya suruh lu orang bersiap sedia dan bukan nya lepaskan sekarang... tapi kalau lu nak suruh boss lu orang lepaskan sekarang pun elok juga... kah kah kah.... boleh lah belajar-balajar balik jadi Pembangkang supaya tak kekok apabila berakhitrnya PRU13 nanti... kah kah kah... sebab apa mamat yang lu usung kehulu kehilir tu adalah penyumbang terbaru kepada kekalahan atau penolong Malaikat maut mencabut Nyawa Umno... kah kah kah !.

Apaaaaa.... ! lu orang tak percaya ke... kah kah kah... lu orang tak nampak ke yang mamat tu sendiri pun tak lalu nak tengok atas sebab dia rasa bersalah kerana menolong mencabutkan Nyawa Umno.... kah kah kah... tapi apa nak buat kerana sebelum itu pun Umno memang dah Tenat dan Nyawa-Nyawa Ikan... cuma mamat ni ibarat penambah perisa kepada makanan yang sudah nak siap dimasak... kah kah kah... kerana apa perkara ini terjadi ialah lu orang dah tak ada pilihan untuk menyambung Nyawa Umno... kah kah kah... dan cuba nak jadikan mamat seorang ni sebagai talian hayat... kah kah kah !.

Selalu nya Gua lihat... Pemimpin Umno yang memperbodohkan Penyokong dan Rakyat... tapi dalam kes mamat ni sudah jadi terbalik... dimana mamat ni pula yang berjaya memperbodohkan Pemimpin dan Penyokong Umno bukan sekali tapi berkali-kali... kah kah kah... maka terpaksalah Gua mengiakan apa yang bekas Pemimpin Umno Maha-Masalah Negara iaitu Tun Madey cakap "telah berpuluh tahun yang cerdik pandai tak memasuki Umno"... maksudnya yang selama ini yang memasuki Umno adalah yang kurang cerdik dan kurang pandai.... kah kah kah !.

                                                                    VIDEO            


hemmmmm..... mungkin sekarang umno sedang melihat maklum balas dari ahli umno dan rakyat bagi tindakkan apa yang perlu diambil terhadap mamat ni... yang pasti maklum balas bukan diambil dari kepimpinan umno perak yang boleh dikatakan hampir semuanya tertipu dengan mamat ni terutama adun sungai x rapat... kah kah kah... umno perkasan jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. Salam. Mohon Sebarkan. Tq

    http://www.youtube.com/watch?v=WbOL6BNzxY4

    BalasPadam
  2. demam panas member tu bro. prg Perak kata demam tak kebah. kahkahkah! silap-silap pendek umo.

    BalasPadam
  3. kahkahkah...puak PR korang sebenarnya yang terkinja2 dengan demam mamat nih. Dijaja seluruh tanahair. Mamat Nizar Meroyan dan ntah india mana pun tak semena2 pun smpai jugak...hihihi. Kunun2 sulah DAPat ong maaa ... rupa2nya kena kencing jugakkkkkk!!!! Hahahha ... Ingatkan dapat ong, rupanya kena LEB-ong oooooo!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....