DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 30 Mei 2012

(VIDEO) HALLO !!!... SPRM LU ORANG TAK NAK AMBIL KE KENYATAAN LAWAK DARI BEKAS KPN NI... KAH KAH KAH !.



Yang lawak nya kenyataan beliau ni hanya selepas beliau bersara baru beliau berkata campur tangan Orang Politik semasa beliau menjalankan tugas... sebelum itu tak pernah pun mengatakan begitu... dan kalau dilihat semasa beliau bertugas dahulu perbuatan beliau lebih banyak mengampu dan tiada langsung membangkang apa yang Ahli-Ahli Politik dari Umno/Bn lakukan.

Mungkin akan ada yang mengatakan beliau sudah berubah... akan tetapi kalau beliau sudah berubah seharusnya beliau bersetuju apabila baru-baru ini beliau dikatakan bersama Peguam Negara  Timbang Tail telah melepaskan seorang Ketua Kongsi Gelap dari Johor yang juga dipanggil Tengku... tapi apa yang beliau lakukan ialah hanya menafikan dan mengatakan beliau Bersih... kah kah kah !.

Dan kenyataan beliau ini sepatutnya boleh diambil oleh Suruhanjaya Penjegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bagi menjalankan siasatan dan mengenenal pasti siapa Ahli Politik yang mencampuri urusan beliau... sudah tentu yang mencampuri urusan beliau adalah Ahli Politik dari Umno/Bn dan sudah tentu juga bukan Ahli Politik dari Parti Pembangkang... tapi adakah SPRM akan mengambil dan menyiasat kenyataan beliau ini.

Seperti mana pihak Polis mengambil kenyataan Yb Nizar berkenaan Datuk Seri Hj Najib dalam satu ceramah beliau yang berkaitan Angkatan Tentera Malaysia (ATM)... jawapan nya mungkin ya mungkin tidak... dan kalau diambil pun hanya sebagai melepas batuk di tangga dengan tanpa apa-apa tindakan susulan... atau dalam bahasa kasar nya sunat sepuluh kali pun tak akan ada tindakan diambil beb... kah kah kah !.

Apa yang pasti semakin hari semakin terserlah keburukkan Ahli-Ahli Politik dalam Kerajaan Umno/Bn... walaupun mereka cuba berlagak baik kepada rakyat... itu semua hanya lah lakonan drama bagi tujuan menipu rakyat... ini semua terjadi setelah penerimaan rakyat terhadap Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) cukup memberansangkan serta merasa kedudukan sebagai Kerajaan mungkin akan terkubur dan menjadi Sejarah kalau mereka tidak berlakon sebagai baik... kah kah kah !.

Lu orang cuba lah nilai apa yang dikatakan oleh Bekas Ketua Polis Negara ni yang Gua tengok macam lawak pun ada... macam drama pun ada... tapi yang pasti beliau telah mengakui campor tangan orang Politik semasa beliau bartugas yang sudah tentu nya dari Kepimpinan Umno/Bn... kah kah kah !.

                                                                    VIDEO


hemmmmm..... itu pasal lah gua cakap perjuangan bangsa oleh umno telah banyak melahirkan bangsat... dan perjuangan melahir ahli koperat lebih banyak menghasilkan keparat... tak percaya lu orang tanya lah dengan tan sri musa hassan tu... kah kah kah... umngok perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Fikir punya fikir, gua caya laaa ahli politik yg campurtangan masa dia IGP dulu mesti dari parti pembangkang! Takkan orang BN kot, kerana BN tergolong yang maksum! TanSri ni takder telur, kalau ada dedahkan nama-nama yg terpalit tu!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....