DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 22 Mei 2012

(VIDEO) GUA NAK MUNTAH DENGAR TOK HIM NI BERCAKAP BEB, WEEEK !!!!!!, KAH KAH KAH !.



Konon nya insiden membaling telur dan batu dalam acara melibatkan Pengerusi Bersama BERSIH Datuk S Ambiga di Melaka Sabtu lalu cubaan untuk mensabotaj Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasam) dan Umno mengikut kata Presiden Perkasam Datuk Ibrahim Ali yang juga digelar Tok Him Al-Kataki... kah kah kah !.

Menurut beliau ketika memberitahu Malaysiakini dalam satu sidang media "ia mungkin usaha sesetengah pihak memburukkan imej Perkasam yang tidak akan sesekali melakukan tindakan ganas itu... kadangkala ada pihak yang memakai baju-T Perkasam dan apabila sesuatu berlaku Perkasam yang dipersalahkan... tapi kita tidak tahu siapa... tetapi ia mungkin atas tujuan politik" ketika diminta menjelaskan siapa yang dimaksudkannya beliau oleh wartawan.

Yang paling melucukan gua ialah apabila beliau berkata baju Perkasam umpama juga baju T yang lain... dan banyak dijual dimana-mana tempat... kah kah kah... dekat mana yang lu kata baju Perkasam tu banyak dijual Tok Him oiiii... lu jangan perasan lah yang baju Perkasam tu orang nak jual... buat mati modal jual baju Perkasam... bak kata orang modal mati tak boleh nak pusing... sebab sebulan laku satu pun susah... kah kah kah !.

Dan yang buat gua rasa loya dan nak muntah ialah apabila Tok Him kata banyak orang yang sokong Perkasam... bagi gua muntah dulu beb... weeeekkkk tuiiiih... haaa lega sikit beb tapi loyanya masih masih ada lagi ni... ramai sokong apa bendanya... kalau buat program nak kumpul 100 orang pun susah... tak ingat ke lu Tok Him akan kenangan Bersih 2.0 yang  Tok Him demam dan berselimut dalam kelambu... akibat tak ada ahli Perkasam yang nak ikut berdemo... Tok Him oiiii... kah kah kah !

Ok lah Tok Him gua nak tayangkan video yang meloyakan ini buat tatapan penyokong Pakatan Rakyat (PR) dan Penchacai Umngok yang melawati blog ini ok... kalau Tok Him tak puas hati dengan apa yang gua tulis... Tok Him boleh ambil cermin dan bawa lambang kebangsatan Umngok yang ada keris telanjang tu sekali... kemudian cermin kan muka Tok Him dan lambang Umngok tu ok... bye bye... kah kah kah !.

                                                                    VIDEO


hemmmmm..... tak mengaku konon... dasar penyamun tarbus muka tak tahu malu tahap gila babi... mana ada orang berak tepi jalan yang mengaku dia berak tok him oiiiii... kah kah kah... umngok perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. kau ini tiada akal kah?, aku tengah makan ni, kau pula tunjuk gambar katak puru pasir Pekan ni, aku pening terus loya dan terberak, selera makan aku merudum, mujurlah aku tak dimasukkan ke hospital.

    BalasPadam
  2. benciKatakPuru,,,,,bkn katak puru pasir pekan la tp pasir mas...

    BalasPadam
  3. cakap english mcm taik.. ada hati nak cakap.. bodo punya katak puru.. ooongg kedek3... oonnnggg kedek3..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....