DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 15 Mei 2014

Apakah Mahathir Benar-Benar Manusia Jelmaan Syaitan Yang Dikenali ?


Sebahagian daripada tulisan di tepi gambar Bekas Ulul Amri Umno tu adalah yang dari Mulut Longkang Tun Mahathir Kutty A/L Muhamad Iskandar Kutty, dan sebahagian nya adalah Anggapan gua melalui Perbuatan beliau dari dulu kini dan selama nya berkaitan apa saja bila ianya bersangkut paut dengan Manusia yang bernama Anwar Bin Ibrahim.

Oleh kerana Mahathir mengatakan Anwar Tidak Layak untuk memberi Ceramah berkaitan dengan Tamadun dan Nilai-Nilai Islam di sebuah universiti Indonesia kerana Masalah Peribadi, apakah Mahathir Fikir beliau betul-betul Layak untuk Menerima dan Dianugerahkan Doktor Kehormat dari Universiti Islam Negeri Syarif Hidayatullah.

Jika Anwar Ibrahim dikatakan mempunyai Masalah Moral dan Perbadi, apa pulak kurang nya Mahathir yang sampai boleh diangkat sebagai Khalifah Alaf Baru sedangkan Keluarga Beliau pun CACA MARBA berkaitan hal-hal Islam. Bukan Niat untuk menyentuh hal Keluarga Mahathir yang boleh dikatakan MACAM-MACAM ADA didalam nya.

Memang betul dan pada gua pun Anwar bukan lah Manusia yang Baik namun beliau juga bukan lah Manusia yang Sejahat berbanding yang nama nya Mahathir Kutty, itu yang ada didalam Otak gua dari dulu kini dan selama nya. Hanya Manusia yang mengunakan Kepala Lutut sahaja boleh mengatakan Mahathir adalah Baik dari Anwar Ibrahim.


Mengikut kata Orang yang bukan dari Bangsa Umno, Sejahat-jahat Manusia adalah Manusia yang Perangai tak jauh bezanya dengan Syaitan Yang Dikenali namun masih lagi boleh Mengaku yang dia adalah lebih Baik dari orang lain, sedangkan Hakikat sebenarnya dari Mata Kasar pun dia lah Manusia bila ditolak di campor lebih kurang aje dengan Syaitan.

Sayang seribu kali Sayang kenapa lah ada lagi yang masih Mengagungkan Manusia bernama Mahathir... apa yang beliau tidak lakukan dimasa beliau Berkuasa selama 22 Tahun sebagai Perdana Menteri. Usah cerita lah apa Kerosakan yang beliau lakukan kepada Negara, lihat saja apa yang lakukan kepada Umno hingga menyebabkan Umno pun sampai Mampos.

Setelah gua teliti dengan dan Amat-Amati Manusia yang bernama Mahathir adalah seorang Manusia Jelmaan Syaitan Yang Dikenali Sebenar-benarnya, tanpa Prajuis, Tanpa Bias dan Tanpa Was-Was. Mungkin kenyataan ini tidak dapat diterima oleh Bangsat-Bangsat Umno Penjanjung Mahathir seterusnya menjadi Tak Keruan, Meroyan dan Gila Babi... kah kah kah !. sumber sini dan sini


hemmmmm..... sebiji perangai inggeris penjajah bapak mak bapak beb... sudah lah menjajah tapi masih boleh mengatakan penentang penjajahan adalah pemberontak, pengkhianat dan pengganas... cuma yang pelik ada pulak melayu bodoh yang percaya kata-kata penjajah... kah kah kah... A B U.

7 ulasan:

  1. Setan ada banyak topeng dia boleh pakai. Depan kita cakap lain, depan orang lain, dia cakap lain.

    Eh..gua tak kata Tun M tu setan.. haha !! Perangai tu ada le.

    Illuminati pun boleh jadi dia sorang Islam pada zahirnya... tapi sah bukan dia sorang Mukmin sebab banyak terbukti fahaman dia tersasar drp ASWJ. Tun M? Entah le... moga dia bertaubat nasuha.

    BalasPadam
  2. Ini tandanya dr.M sudah nyayuk. Lu sedarlah sikit dr.M umur sudah berapa dah. Tinggal tunggu masa utk dipanggil interview oleh malaikat pun masih nak kelentong. Lu kena ikhtiraf khalifah pun kerana gang yg ikhtiraf lu satu perangai dgn lu juga. Tak tahu malu.

    BalasPadam
  3. Kesian juga pada orang tua bernama Mahathir.

    Dia hilang rasa cinta kerana mengejar dunia. Maklumlah muda2 xmerasa nikmat berkasih sayang. Belajar pun bini yang tanggung.
    Otak bergeliga dia lupa sapa yang bagi lalu dia ingat dia jadi sendiri.

    Sampai tua dia meracau, dalam usia subsidi dia mengajak kita membenci dia sampai mati.kurang2 dia bawa balik pahala dari kita.

    Syaitan dikenali lebih senang kita hindari. Bila kita tak maki, bila kita tak peduli, bila kita pandang dengan belas kasihan, pasti dia semakin lemah bahkan mata pun tak mampu terbeliak.

    Jadi biarkan saja dia terjun dengan labu2nya. Berapa lama lagi dia nak menumpang atas dunia.

    Kita diberi akal boleh buat perbandingan mana nak pilih. Wang tidak dapat beli bahagia yang hakiki.

    BalasPadam
  4. Harimau mati tinggal belang gajah mati tinggal tulang Mahadhir Kutty mati akan tinggalkan cemuhan dari rakyat bahkan jika dibina muzium sekali untuk mengenang jasanya generasi yang akan menilai sejarahnya akan terlebih dahulu baca yang buruk dari yang baik,seperti mana karl mark dan nazi german, kita tunggu dan lihat.

    BalasPadam
  5. MAMAK SIKANDAR KUTTI KERALA MARI 'KUTU'RUNAN SI KITUL & MENDALIAR MUDAH LUPA ,BIARKAN KUTTI TERJUN DENGAN LABU NYA ! ABU !

    BalasPadam
  6. tak payah tunggu dn lihat sekarang pun si kitul ni dh mula terima bahang2 perbuatan nya yang lalu...semua dilondehkn dgn kiraan jngka hayatnya melebehi subsidi..insha allah...Allah azawajalla akn beri nya sbelum dia tdur dn jaga d yamaul kiamah nanti... ABU

    BalasPadam
  7. Setuju sangat dengan persepsi yang diberi..

    Kalau Mahathir yang dikatakan hebat macam tu, tentulah yang lebih rendah darinya seperti Anwar dalam kategori yang lebih dasyatttt bangattttt..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....