DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 1 April 2014

MH370 Edisi Pening : Mana Satu Yang Betul, All Right Good Night Atau Good Night Malaysian 370


Apa yang lu MELALUT macam orang MABUK San Maguel Kepunyaan Anak Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis tu Hishamuddin, yang Wartawan Tanya adalah mana satu yang Betul sama ada "All Right,Good Night" atau pun "Good Night Malaysian 370". Yang lu pergi jawap "Saya Boleh Mengesahkan Yang Saya Terlibat Sama Dengan FBI" kenapa beb... kah kah kah !.

Apa lu ingat Rakyat Malaysia HERANNNN sangat ke bila lu kata yang lu TERLIBAT sama dengan FBI, lu tu hanya baru Terlibat sama lu tahu tak tetapi MANTAN Ulul Amri Umno yang bernama Tun Andullah Ahmad Badawi lagi HEBAT kerana nama beliau berada dikedudukkan TERTINGGI dalam Pengawasan Perisik Amerika walaupun kerja beliau hanya TIDUR... kah kah kah !.

Sebelum ini pada 17 Mac, Ketua Pegawai Eksekutif Malaysia Airlines (MAS) Ahmad Jauhari Yahya Memberitahu kepada Wartawan dalam Sidang Media yang KOMUNIKASI TERAKHIR antara Pusat Pengawal TRAFIK UDARA dan KOKPIT Pesawat  Mas MH370 adalah "All Right, Good Night" dikatakan dibuat oleh Pembantu Juruterbang Pesawat iaitu Fariq Ab Hamid pada Jam 1.19 Pagi Waktu Tempatan.

Tiba-tiba hari ini Pihak Jabatan Penerbangan Awam (DCA) MENGESAHKAN pula yang Komunikasi Terakhir dalam TRANSKRIP antara Pengawal Trafik Udara dan Kokpit Pesawat adalah "Good Night Malaysian 370". Gua rasa sikit hari lagi Komunikasi Terakhir yang datang dari Kokpit ialah "Good Night Umno/Bn", "Good Night Najib" atau pun "Good Night Rosmah"... kah kah kah !.

Lu orang nampak tak apa yang gua nampak, betapa BERCELARUNYA setiap KENYATAAN yang keluar dari Mulut dia orang, macam mana lah WARIS Penumpang dari Negara China tu tak Marah dengan dia orang. Yang gua tahu Tak Marah hanya lah Penchacai Angkat Najis aje yang akan mengatakan BETUL setiap Kenyataan walaupun ianya BERCANGGAH seperti  Langit dengan Bumi.

Yang PELIK BIN AJAIB nya di orang ni SELAMBA aje dengan Kenyataan dia orang walaupun sudah TERANG-TERANG ianya Bercanggah dari Kenyataan SEBELUM dengan Kenyataan SELEPAS itu. Terutama nya bila Sepupu Sepapat Sepepet Perdana Menteri Datuk Seri Haji Najib tu bercakap, antaranya "Mana Ada PM kata Yang Pesawat Terhempas Dan Tiada Yang Terselamat".

Sedangkan semasa Sidang Media Yang dibuat oleh Najib pada Jam 10 Malam 24 Mac 2014, Raut Wajah serta Keadaan beliau cukup SAYU seolah-olah KEHILANGAN TELOR Sambil berkata "Bukti-Bukti yang sedia ada MENCADANGKAN Kedudukkan Terakhir Pesawat MH370 adalah di Pertengahan Lautan Hindi, Tempat ini adalah Lokasi Terpencil, JAUH daripada Tapak Pendaratan yang MUNGKIN".

"Malaysia Airlines (MAS) sudah Memberitahu Perkara tersebut kepada Anggota Keluarga Penumpang dan Anak Kapal Pesawat yang HILANG itu. Beberapa Minggu yang lepas sungguh MEREMUKKAN HATI mereka. Saya tahu BERITA itu tentu SUKAR diterima. Saya gesa Media Menghormati PRIVASI mereka dan memberikan mereka RUANG yang diperlukan pada MASA SUKAR ini".

Tak cukup dengan Wajah Kesayuan serta Keadaan yang seperti orang Hilang Telor maka Keesokan hari nya buat pulak membawa USUL MH370 di Parlimen sambil Ucapkan TAKZIAH kepada Ahli Keluarga Penumpang dan Anak Kapal, serta meminta Majlis Fatwa SONGKOK TINGGI untuk BERSIDANG bagi menentukan masa yang sesuai dijalankan SOLAT JENAZAH GHAIB.

Kalau sudah sendiri pun Mengeluarkan Kenyataan SESUKA HATI Mak Bapak dia orang, apa Salah ke kalau Waris Penumpang serta yang BERSIMPATI dengan Waris Penumpang dan Anak Kapal MEMPERSOALKAN setiap Kenyataan yang Bercanggah seperti Langit dengan Bumi tersebut. Cuba gak buat Kerja Menggunakan Kepala Otak dan bukan nya Kepala Lutut boleh tak Hishamuddin... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... ini ke yang dikatakan ranking beliau sudah naik berbanding dua lagi naib presiden umno serta timbalan presiden umno, kalau ini dikatakan ranking beliau sudah naik buat malu malaysia aje beb... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. betul lah mahathir kata dlm umno tiada yg pandai kah kah kah

    BalasPadam
  2. Hilang Telor .. Kahkahkah

    BalasPadam
  3. ckp tu elok2lah, duk mengata orang je.Bersihkan u orng pnya bdn yng kotor dulu bru mengata orang

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....