DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 19 April 2014

Mas MH370 : Hishammuddin Tak Percaya Dengan Hasil Kajian Merdeka Centre


Memang lah Datuk Seri Hishammuddin, kalau gua jadi lu pun gua pun akan Cakap yang gua Tak Percaya kepada Hasil Kajian Merdeka Centre tu beb. Ialah bukan nya 10 Peratus atau pun 20 Peratus yang mengatakan bahawa Kerajaan yang di Ketuai oleh Bangsa Umno sebagai TIDAK JUJUR tetapi 54 Peratus yang mengatakan sedemikian... kah kah kah !.

Tak Salah jugak jikalau lu mengatakan yang Hasil Kajian Merdeka Center adalah SPEKULATIF semata-mata, serta mengatakan juga yang "Ada Sekumpulan Kecil yang mungkin SINIS dengan USAHA Kerajaan untuk Terus Bergerak ke Depan tetapi Kebenaran akan TERSERLAH jua Akhirnya". Memang itu lah Kata-Kata yang sepatutnya lu Ucapkan... kah kah kah !.

Cuma jangan pulak lu ingat yang Kata-Kata lu tersebut akan DIPERCAYAI oleh Seluruh Rakyat Malaysia yang Tahu Berfikir, Mahu Berfikir, Tahu Menggunakan Akal, Mahu Menggunakan Akal dan bukan nya menggunakan KEPALA LUTUT ok Hishammuddin. Kalau dengan Pihak disebelah lu tu gua Pasti yang dia akan Percaya 101 Peratus cakap lu tu beb ... kah kah kah !.

Ianya Tidak Menghairankan jika apa sahaja yang lu Ucapkan akan di Terima BULAT-BULAT seperti TELOR yang dibuat ROTI TELOR tu, kerana bukan lagi RAHSIA yang dia orang akan Menerima apa sahaja yang dikatakan oleh Pemimpin Umno Hatta Barang Yang Naik Harga pun jika dikatakan Pemimpin Umno yang  ianya Bukan Kenaikan Tetap akan diterima... kah kah kah !.

Cuma gua Berharap apa yang lu katakan bahawa Kerajaan adalah JUJUR dalam Isu berkaitan Kehilangan Pesawat Mas MH370 tersebut adalah BENAR BELAKA, jangan nanti Kesudahan nya Pesawat Mas tersebut dijumpai di Negara Monggolia sudah lah beb. Kerana jika itu terjadi tiada apa lagi yang boleh lu Ucapkan selain dari argh argh argh argh... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... yang cantik nya beb, spin isi perut umno ialah dengan kata-kata apakah kerajaan menipu bila mengatakan yang pesawat mh370 hilang. hingga hilang cerita pasal manggis, pasal all right good night, pasal good night malaysian 370, pasal kargo dan macam-macam lagi... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....