DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 29 April 2014

Kenyataan Najib Berkenaan Hudud Yang tidak Disiarkan Oleh Media Arus Perdana


Ini adalah Kenyataan dari Datuk Seri Haji Najib yang juga Ulul Amri Umno merangkap Perdana Menteri Terlebih Wassatiyah yang ditanyakan oleh Wartawan tetapi Tidak DISIARKAN oleh Media Arus Perdana yang menjadi Lidah Rasmi Syaitan Yang Dikenali iaitu TV3/4, Utusex Meloya, Berita Hairan dan Blog-Blog Penchacai Angkat Najis Umno.

Wartawan- Salam 1 Malaysia Datuk DS Haji Najib, soalan nya DS... sejak bila yang DS Terasa Hati untuk Menyokong Hudud yang selama ini mahu dilaksanakan oleh Parti yang dikatakan Parti Ajaran Sesat iaitu PAS.

DS Haji Najib- Salam 1Malaysia kepada Wartawan yang bertanyakan Soalan tersebut... Memang Dulu saya ada mengatakan yang Umno/Bn tidak akan Melaksanakan Hudud, awak boleh RUJUK Kenyataan tersebut didialam You Yube dan PENDIRIAN itu sampai kini tetap sama, lihat Negeri Terengganu untuk PERBAHASANKAN di dalam Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) pun Umno Tak Sokong apa lagi untuk Laksanakan Hudud. Disini ada Perbezaan KETARA diantara SOKONG dengan LAKSANAKAN... Ada Faham !.

Wartawan- Tetapi DS bukan ke bermakna memberi SOKONGAN ianya seolah-olah Menyokong untuk Dilaksanakan Hudud.

DS Haji Najib- Itu hanya PERSEPSI Umum... seperti Umum Mengatakan yang saya TIDAK ADA TELOR kerana Tidak Mahu BERDEBAT dengan Ketua Pembangkang DS Anwar Ibrahim, namun Hakikat nya saya mempunyai Telor APA. Apakah awak Percaya yang saya tidak mempunyai Telor, apakah perlu saya tunjukkan Telor saya baru awak percaya.

Wartawan- Ok ok ok... DS saya Percaya yang Datuk Seri ADA TELOR, Tak apa... Tak apa... saya Percaya yang DS Ada Telor... jangan Tunjuk sebab saya ni LEMAH SEMANGAT. Tetapi DS rata-ratanya Ahli Umno serta Sahabat-Sahabat Umno dalam BN mengatakan yang Umno BERSETUJU dengan PAS bagi dilaksakan Hudud. Hinggakan ada BANTAHAN dari Parti Gerakan kepada Parti PAS dengan ANCAMAN Tindakan Mahkamah.

DS Haji Najib- nampak sangat yang awak ni tidak dapat Membaca Pri Hal Pemikiran Ahli Umno serta Pemikiran Sahabat-Sahabat Umno, awak pernah dengar tak kata BERHEMAH dari Bekas Ulul Amri Umno iaitu Tun Mahathir yang sekarang ni dikatakan Penyokong Kuat Kassim Ahmad ANTI HADIS. Pernah awak dengar tak.

Wartawan- saya Memang mengikuti Perkembangan serta Ucapan Tun Mahathir sejak dari DULU KINI dan SELAMA nya, tetapi kata-kata Berhemah yang mana satu ya DS.

DS Haji Najib- itu kata-kata Tun yang Berbunyi "Sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno" atau bermaksud Sudah Berpuluh Tahun yang BEBAL MELANTUN-LANTUN Macam Getah Skrub sahaja yang Masuk Umno. Jadi itu lah jawapan kepada Soalan awak bila mengatakan yang Ahli Umno serta Sahabat Umno dalam BN mempercayai Umno Menyokong Hudud.

Ini juga dapat awak lihat dalam setiap TINDAKAN dan PERBUATAN dia orang berkenaan apa juga ISU, sama ada Harga Barang Naik dikatakan Tidak Naik bila saja Pemimpin Umno mengatakan yang Harga Barang Tidak Naik. PENDIK KATA apa saja yang Pemimpin Umno katakan PASTI Penyokong Umno akan Mengikut saja seperti LEMBU NFC DICUCUK HIDUNG.

Wartawan- ooooo !!!!!... baru lah saya Faham DS, jadi Sokongan Umno terhadap PAS bagi melaksakan Hudud hanya WAYANG ke DS.

DS Haji Najib- bukan juga Umno buat Wayang, sokong memang kita sokong tetapi bukan kita yang Laksanakan, yang akan Laksanakan adalah PAS jadi LANTAK dia orang lah. Seperti kata Ahli Parlimen Pulai Datuk Nur Jazlan yang berbunyi Jikalau Hudud adalah MATLAMAT Perjuangan Umno dari Dulu lagi Hudud akan dilaksanakan oleh Datuk Nenek Moyang Umno.

Wartawan- Tidak kah DS merasa yang ia nya akan MEMERANGKAP Umno itu sendiri ?.

DS Haji Najib- Pernah tak awak dengar UNGKAPAN yang berbunyi SATU UNDI UNTUK ANWAR IBRAHIM bersamaan SATU UNDI UNTUK AMERIKA.

Wartawan- ada saya dengar semasa Pilihan Raya Kecil (PRK) kajang yang lepas.

DS Haji Najib- Nah apa Tindakan dari Ahli Umno bila Presiden Amerika Barack Obama datang melawat Malaysia yang baru lepas ini, ada awak tengok Ahli Umno membuat DEMONSTRASI membantah Lawatan Obama, lagi dia orang BANGGA adalah dan saya siap buat SELFIE dengan Obama tak pun timbul soal SATU UNDI UNTUK UMNO/BN bermakna SATU UNDI UNTUK AMERIKA.

Wartawan- ok lah DS atas sebab Masa MENCEMBURUI kita maka terpaksa ditamat Wancara ini sampai disini, mungkin kalau ada kesempatan di lain kali kita boleh berjumpa lagi. Terima Kasih sekali lagi DS.

DS Haji Najib- Terima Kasih kembali dan Salam 1 Malaysia.


hemmmmm..... betul atau tidak skrip soalan dan jawapan dari tulisan diatas itu lu orang kena lah nilai kan sendiri ok... kah kah kah... A BU.

3 ulasan:

  1. gua kena beb

    kah kah kah

    ayat je yg tak sama jawapan (najib) tu betul

    BalasPadam
  2. Kalau UMNO menyokong HUDUD kita akan
    lihat betapa ramainya pemimpin2 UMNO
    yg akan kena potong tangan, kena rejam, kena sebat dan kena semua
    hukuman yg termaktub dlm hukum HUDUD! Walahualam.

    BalasPadam
  3. yang pasti kena rejam mat stopa ngan china doll....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....