DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 29 April 2014

Ibrahim Ali Menyalak Hanya Selepas Obama Tiada Dalam Malaysia


Lu ni baru Bangun Tidur ke atau lu baru baik dari DEMAM seperti lu Demam semasa Perhimpunan BERSIH 2.O satu ketika dulu Tok Yim, sampaikan lu tak tahu yang Presiden Negara Amerika Syarikat Sahabat Sehidup Semati Negara Israel yang juga Merangkap Sahabat Sehidup Semati Umno (Satu Undi Untuk Umno bersamaan Satu Undi untuk Amerika) iaitu Barack Obama telah pun Menamatkan Lawatan nya ke Malaysia dan kini berada di Negara Filipina Tok Yim... kah kah kah !.

Sepatutnya lu MENYALAK semasa Obama masih berada di dalam Malaysia baru lah boleh dikatakan ANTI AMERIKA dan bukan nya WAYANG Tok Yim, ini Obama dah Tak Ada baru lu SIBUK untuk Menyalak APA BARANG Tok Yim. Tak kan Tok Yim Takut kot DIBELASAH oleh Pengawal-Pengawal Obama. Aiiii kata Perjuangan Hingga Ketitisan Darah Terakhir demi Agama Islam... Bangsa Melayu dan Raja-Raja Melayu,  tak kan untuk Menyalak pun lu Takut...  kah kah kah !.

Untuk itu TAK ADA GUNA nya  lu Menyalak kerana tidak dapat Didengari oleh Presiden Negara Amerika tersebut melainkan hanya di dengar oleh Sahabat Amerika yang ada dalam Malaysia iaitu Satu Undi Untuk Umno bersamaan Satu Undi Untuk Amerika. Jadi kalau nak Menyalak tak payah lu nak Menyalak kepada Presiden Amerika tu Tok Yim, tetapi cukup lu Menyalak kepada Sahabat Amerika yang ada di Negara Malaysia ini iaitu Umno And The Gang dan yang Sewaktu Dengan nya... kah kah kah !.

Atau PERUNTUKAN untuk Menyalak semasa Presiden Amerika tersebut berada di Malaysia Tiada Dalam Senarai Peruntukan oleh Umno, atas sebab Satu Undi Umno bersamaan dengan Satu Undi Untuk Amerika. Kalau sudah tahu Umno tak bagi Peruntukan sepatutnya lu pergi lah Minta Sumbangan daripada Tun Mahathir. Gua JAMIN 101 Peratus jikalau Mahathir tak bagi Sumbangan, Anak Tun Mahathir yang ada Kilang Minuman Kesihatan San Maguel tu akan bagi... kah kah kah !.

Oiiii Brahim Ali... cuba gak lu tutup Mulut Longkang lu tu boleh Tak, lu tak apa Bau nya bila setiap kali lu bukak Mulut lu tu. Bau KENCING KATAK beb lu tahu tak, lu memang lah tak Berbau sebab lu yang punya... tapi orang lain yang Mencium nya tak boleh tahan Tok Yim. Lu kalau hendak juga Membuka Mulut lu tu boleh Tok Yim, tapi gua cadangkan lu buka Mulut bila bersama dengan Penchacai Angkat Najis Umno sebab Najis dengan Kencing kan ke Adik Beradik... kah kah kah !. sumber



hemmmmm..... ini lah masanya umno menggunaan kembali perkasam bagi menutup kerja fitnah dan perbuatan munafik dia orang sebelum ini yang mengatakan satu undi untuk anwar bersamaan satu undi untuk amerika... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. ibrahim ali ni dah x relevan dalam arena politik semasa.......2 x5 gan pak menteri zahid...ni semua poyoh ,wakakahhh....

    BalasPadam
  2. camna agaknya salakan ali katak ni ? wuf wuf atau oink oink kah kah kah ! ABU!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....